Gladiaattorit OFFICIAL
Kommentit (377)
On tätä edelleen ihan kiva katsoa, mutta vähän tyhmää, ettei Kaupunkisota ole lajina tässä uudessa versiossa. Oli suosikkini silloin ysärillä.
Miksei tuo Viikinki ikinä opi, taas punainen kortti.
Mua ottaa niin pannuun tuo Viikingin käytös pyramidissa. Se tekee aina noi samat jutut ja se hylätään. Teki gutaa katsoa, miten Mikko vähän monotti sitä selkään, kun se rikko sääntöjä. Tyhmän olonen mies (Viikinki siis).
Vierailija kirjoitti:
Mua ottaa niin pannuun tuo Viikingin käytös pyramidissa. Se tekee aina noi samat jutut ja se hylätään. Teki gutaa katsoa, miten Mikko vähän monotti sitä selkään, kun se rikko sääntöjä. Tyhmän olonen mies (Viikinki siis).
Sinä sen sijaan et ole pelkästään tyhmän oloinen, vaan ihan oikeastikin tyhmä.
Eikö täällä tajuta, että tuo on todella suureksi osaksi showta? Verrattavissa WWE-showpainiin.
Viikingillekin on käsikirjoitettu tietty rooli. Sitten täällä aletaan nimitellä vajaaksi sillä perusteella että heiluttaa päätä jne. HALOO? Noilla on roolit ja niiden pitää esittää pelottavaa ja voittamatonta.
Seuraavaksi varmaan aletaan haukkua gladiaattoreiden asuvalintoja. Itsehän ne saa päättää, juu.
Vierailija kirjoitti:
Vau, kova Juha!
Peräläkö? Kilpailijat on Mikko ja Joonas.
Molemmat miehet olivat huikeita, mutta olen niin iloinen, että Mikko voitti.
Typerää Mikolta käyttäytyä kuin olisi voittanut ilmapainissa, hänet olisi kuulunut hylätä kun toisen kerran piti jalalla kiinni köysistä.
Aki ja Vertti pantavimmat gladiaattoreista.
Mikko on charmikas mutta vaikuttaa narsistilta naistenhakkaajalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuiko palstaraati huomaamaan, että voimailija-lääkäri-gladiaattori Annalla kasvoi paitsi parta, niin oli myös Heikki Paasosta semmoset kolmisen oktaavia möreämpi ääni?
Minä satuin.
Oletpa uniikki lumihiutale nyt. Tuohonhan kaikki kiinnitti heti ensimmäisenä huomion.
Oisko sarkasmi mitään?
Vierailija kirjoitti:
Akihan on homo.
Mitä sinulla on esittää todisteeksi, kuulopuheisiin ja juoruihin ei kannata luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akihan on homo.
Mitä sinulla on esittää todisteeksi, kuulopuheisiin ja juoruihin ei kannata luottaa?
Kun se tykkää läpsiä niitä mieskilpailijoiden pyllyjä.
Tuo ilmapaini toimisi paljon paremmin, jos se teline ei heiluisi. Nyt sekä gladiaattorit että kilpailijat hyppää suoraan mattoon makaamaan ettei tipu heti kun tasapaino pettää.
Laittakaa se molski kepin nokkaan tms... kyllä se pieni matto ja pudotus riittää. Paini on muutenkin riittävän vaikeaa, ei siihen enää mitään tasapainoelementtiä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akihan on homo.
Kun se tykkää läpsiä niitä mieskilpailijoiden pyllyjä.
Se on vitsi. Jos vaikka joku ärsyyntyisi.
Olisiko jossain tilastoja miten Pantteri ja muut Gladiaattorit ovat voittaneet ja hävinneet kaksinkamppailunsa ?
Olisi kiva tietää kuka on kovin ja heikoin
Gladiaattoreissa on myös eroja, Hurja on aika heikko.