Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteletteko te ennen rappukäytävään menoa ettei siellä vaan ole kukaan?

Vierailija
23.09.2017 |

Minä usein suljen oven uudestaan, jos kuulen askelia tai hissin äänen rappukäytävästä ja menen vasta hetken päästä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samaa. Jotenkin huvittavaa miten suomalaista tällainen käytös on.

Vierailija
2/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun näin peräsuolen leviteltynä pitkin rappua, olen aina tarkistanut että ei ole muita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihminen mikä sulkee ovensa kun minä tulen käytävään on pelkuri ja loukkaavaa käytöstä. Potkaisen joskus tällaisen jaskahousun oveen ja huudan ''ei tartte pelätä''.

Vierailija
4/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kurkin ovisilmästä onko siellä valot. Menen sinne vasta kun ne sammuvat ja kuljen pimeässä, etteivät naapurit voi kytätä minua omista ovisilmistään.

Jos kuitenkin käy niin, että odottamani hissi tuleekin ylhäältä joku kyydissään ja pysähtyy kerrokseeni, menen nurkan taakse piiloon ja tilaan sen uudestaan sen käytyä alhaalla tyhjenemässä.

Vierailija
5/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tätä asuessani kerrostalossa. Samoin kämppis. En oikein muista/ tiedä miksi, vähän ehkä hassu juttu.

Vierailija
6/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä :D

Mutta ihastunut naapurintyttöni käyttää tätä toisiin tarkoituksiin ja kuuntelee milloin menen rappukäytävään ja hyökkää ulos samalla sekunnilla :(

Vierailija
7/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä siksi, että minun naapurini eivät edes päivää sano. Ovat pääasiassa 50+ norsunvittunaamoja.

Vierailija
8/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ihminen mikä sulkee ovensa kun minä tulen käytävään on pelkuri ja loukkaavaa käytöstä. Potkaisen joskus tällaisen jaskahousun oveen ja huudan ''ei tartte pelätä''.

Minusta on loukkaavaa käytöstä kirjoittaa keskustelupalstalle näin huonoa kieltä.

Vierailija
9/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ehtinyt jo avata oven, niin kohtaan kulkijan pelotta. Mutta muuten kyllä odotan, että saan tervehdysvapaan kulun. Myös hissin kutsunappia painettuani pakenen portaisiin, jos hissi pysähtyy matkalla poimimaan jonkun kyytiin.

Olen asunut ulkomailla 14 vuotta, mutta tässä asiassa en ole muuttunut yhtään.

Vierailija
10/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on loukkaavaa käytöstä kirjoittaa keskustelupalstalle näin huonoa kieltä.

Oon käyny vaan peruskoulun, mutta en oo sentää jaskahousu.

Vierailija
11/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Miksi pitäisi.

Vierailija
12/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aina

Vierailija
13/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon käyny vaan peruskoulun, mutta en oo sentää jaskahousu.

No se selittääkin paljon. Opiskelu avartaa maailmankuvaa, ja lisäksi ne ovat poikkeuksetta kaltaisiasi elämämkoululaisia, jotka kokevat tarvetta potkia naapureiden ovia ja muutenkin kiusata itseään arempia ihmisiä.

Vierailija
14/14 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta syynä siihen on että minulla on iso koira joka pelkää rappukäytäviä ja rapussa kokee vieraat ihmiset uhkana, ulkona ei. (Ei pure mutta murisee ja lähtee karkuun liukastelemaan pitkin portaita.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi