Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua koiranomistajia, jotka antavat nukkua koiran sängyssä.

Vierailija
23.09.2017 |

Keväisin varmaan mukava nukkua, kun punkit liikenteessä ja ryömii koirasta petiin ja sitä kautta ihmiskehoon. :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväisin varmaan mukava nukkua, kun punkit liikenteessä ja ryömii koirasta petiin ja sitä kautta ihmiskehoon. :)

On sellainen asia kuin punkkilääkitys, ei ole meidän koirissa ollut yhtään punkkia sen jälkeen. Lapsissa kahdesti ja tulivat ulkoa eikä koirista koska koirat oli toisaalla tällöin.

Vierailija
2/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ikinä ollut punkkia koiran aikana.. nuorena kerran ilmestyi se punainen renkula reiteen mutta silloin ei ollut koiraa. En ehtinyt itse huomata koko punkkia.

Ei koira aina nuku samassa sängyssä mutta saa kyllä käydä kun tykkää tulla halimaan ennen nukkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, ei se koirakaan tykkää, kun sen sängyssä nukutaan. Viimeks ukko nukku koiran sängyssä.

Vierailija
4/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen antavat nukkua koiransängyssä? saa meilläkin nukkua, mutta harvempi haluaa. 

Vierailija
5/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkee tarvi tajuta. Onko sulla muita asioita, mitä et tajua? Voitais yhdessä pohtia asioita.

Vierailija
6/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulta on pois, jos joku haluaa nukkua koiran sängyssä?

Vierailija
7/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, siis kenen annetaan nukkua koiran sängyssä? Ja miksi kukaan edes haluaisi nukkua koiran sängyssä? Luulisi, että siinä on muitakin epämukavuustekijöitä kuin punkit?

Vierailija
8/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kenen antavat nukkua koiransängyssä? saa meilläkin nukkua, mutta harvempi haluaa. 

Sehän vois tosiaan toimia vieraspetinä:)

Vierailija
9/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koira, oma sänky, oma nahka. Oma asia.

Mä nukuin koko lapsuuteni ja nuoruuteni koirien ja kissojen kanssa samassa sängyssä. Eläimissä oli silloin tällöin punkkeja, mutta eivät ne koskaan minuun kiivenneet.

Vierailija
10/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat silitellään meillä illalla muutenkin läpi, ettei oo punkkeja (=punkkitarkastus). Ja älä huoli, ei ne punkit irrota kuin väkivallalla, kun ovat iskeneet uhriinsa kiinni.

Meillä on ollut myös lapsen päässä punkki, ja ihan sängyssä saa hänkin nukkua. :)

Vierailija
11/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koiraltahan se lupa pitäisi kysyä ennen kuin sen petiin mennään!

Vierailija
12/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa sellainen asia kuin oikea sanajärjestys. Kuka  siis antaa kenen nukkua koiran sängyssä? Täh?

Vierailija
13/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ainakaan edes mahtuisi nukkumaan koiran sängyssä, ei mahtuisi chihuahuan petiin edes sikiöasennossa :(

Vierailija
14/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia ihmettelijöitä ja kitisijöitä maailmassa riittää, joten hyvät ihmiset huolehtikaa ihan omista asioistanne tai hankkikaa oikea lääkitys psykiatrilta, jolla saatte ehkä ihan oman elämän mutta älkää puuttuko toisten ihmisten elämään mikä ei teille kuulu pätkääkään, jookosta?

Vierailija
15/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kielletty nukkumista koiran sängyssä. Tosin se on liian pieni jopa lapsillemme. Koiran sänky on olohuoneessa ja yleensä tyhjillään, sillä.koiramme tykkää nukkua mielummin matolla, lattialla, sohvalla, tms. Kissamme kyllä joskus tykkää vetää sikeitä koiran sängyssä, emmekä ole sitä lähteneet kieltämään. Hyvä, että edes joku käyttää petiä. Ja mitä punkkeihin tulee, niin onneksi niitä ei ole koskaan meidän lemmikkeihin tarttunut.

Vierailija
16/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mies ainakaan edes mahtuisi nukkumaan koiran sängyssä, ei mahtuisi chihuahuan petiin edes sikiöasennossa :(

Jätä se sika ja ota pienempi mies:)

Vierailija
17/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä tarkoitat tuolla otsikolla? Miksei koiran sängyssä saa antaa nukkua?

Vierailija
18/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka nukkuu koiran sängyssä koiran lisäksi? En itse ainakaan sellaiseen mahdu.

Voisko ap ennen seuraavaa valitusvirttaan tarkistaa sanajärjestyksen ennen viestin lähettämistä?

Vierailija
19/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan hoksannut edes kieltää nukkumista koiran sängyssä. Tosin ei ole tungostakaan ollut.

Vierailija
20/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut naisen nukkua itseni kanssa samassa sängyssä,repikää siitä.Enkä saanut punkkeja!