Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaako teistä joku lehtiä puhelinmyyjiltä? Vai tilaako niistä vaan vanhukset, jotka tykkää kun joku soittaa.

Vierailija
05.04.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysin en enää..

Vierailija
2/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se, joka paiskaa luurin korvaan. Ahdistaa tuollaiset pakkokauppaajat. Vielä kun kauppaavat lehtiä, joita olen iät ja ajat tilannut, siis tilaus on koko ajan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä viitsisi itse soitella saati lähetellä tilauslappusia.

Vierailija
4/6 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon halvemmaksi on tullut kuin kestotilaus. Itselleni en ole koskaan tilannut, koska en ehdi mitään lukemaan.

Vierailija
5/6 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en tilaa. Inhoan yli kaiken niitä " Haluamme palkita uskollisen asiakkaan..:" (ja sitten kuitenkin pitäisi maksaa jotain) Sanon aina, että saatte lähettää palkintoja, mutta mitään en maksa.

Vierailija
6/6 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin esim. hesarin 3kk tms. sitten kun se loppui, alkoivat soitella uudestaan. onneksi sanoin sitten, että en ehtinyt koskaan lukea ainuttakaan lehteä sinä päivänä jolloin se tuli, joten kiitti nyt riitti.

Yleensä haluamani lehdet ovat sellaisia, ettei niistä soittele kukaan. Esim. mulle on tullu TIME aika monta vuotta, ei tosin tällä hetkellä, ja juuri nyt tulee Marie Claire. Kerrang!:in tilausta mietin juuri. Mutta ei semmosista kukaan soita ja tarjoa edukasta tilausta.