Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi kommentoi uutta hiustyyliä/väriä kun tulet kampaajalta?

Vierailija
22.09.2017 |

Kehuuko vai sanooko suoraan jos ei pidä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies rupes viimeksi änkyttämään, se oli suloista. Tais tykätä lopputuloksesta :)

Vierailija
2/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään kun ei huomaa yhtään mitään. Tänäänkin kävin leikkauttamassa pitkää tukkaani 10cm niin piti itse sanoa että huomaako mitään muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei edes huomaa mitään. Viimeksi tosin sanoi, että näytän Pokka pitää sarjan Hyacintin kaverilta. Sen jälkeen olen antanut hiusten kasvaa.

Vierailija
4/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nolo aihe. Olen lapsesta asti halveksinut sellaista, että joku menee kampaajalle ja hakee siitä hyväksyntää. Hirveä perhetilanne, jos nainen on joku kampaajariippuvainen. Siis vaihtelee kampaustaan, värjää ja niin edelleen.

Täytyy olla muuta elämässä kuin kampaajalla käynti. Eihän sinne silloin ehdikään.

Vierailija
5/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä huomaa. Kerran värjäsin ja leikkautin uuden tyylin. Ja sanoin etukäteen miehelleni, että minulla on sinulle yllätys. Kun tavattiin, kysyin mitäs tykkäät ja mies kysyi, että onko uus takki? Takki oli vanha farkkutakki.

Vierailija
6/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaaa, niin tyypillistä miehille 😀. Ei ne huomaa mitään ja kun oikein kärttää niin vastaus on tyyliä entinen oli parempi.

Vierailija
7/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentoi kun ei huomaa eroa!

Vierailija
8/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viime kertaa on huomannut ja kehunut kovasti. Ilmeisesti muutos ja hiusten laitto on tervetullutta vaihtelua. On se ennenkin kehunut mutta ei joka kerta kovin voimakkaasti. Ja sinänsä ei sillä mulle väliä ole koska mun pää ja hiukset.