Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se parisuhde on niin tärkeä asia joillekin?

Vierailija
22.09.2017 |

Kun eroaa niin pitää heti löytyä uusi. Jotain läheisriippuvuutta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo taitaa olla aika yleinen syy, että ihmiset haluavat seksiä, mutta moraali ei anna periksi lähteä irtosuhteisiin. Siksi pitää äkkiä etsiä joku parisuhteeseen. Itse ajattelen päinvastoin, että seksin suhteen en ole niin ronkeli, mutta parisuhteeseen on aika isot kriteerit. 

Minusta on kamalaa ja huvittavaa, jos ihmiset, jotka itse uskottelevat rakkautta puolisolle ja ovat oikeasti suhteessa vain vakituisen seksin ja yksinolon pelosta, moralisoivat irtosuhteiden harrastajia siitä, että he ihan avoimesti haluavat pelkän seksin eivätkä koe haluavansa suhdetta.

Vierailija
22/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä haluan muutakin tehdä kun yhdyntää.... saan mitä tarvitsen ei siihen muuta tarvita. :) <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No v...u kun tää sinkkuus on ihan hanurista!!! En vaan löydä ketään. Koskaan ei kolahda kunnolla molemminpuolin. On kurjaa kun ei saa seksiä ja nukkuu aina yksin....eikä kukaan oota kotona.

Tuo hyppäsi silmiin mut entä jos seurustelukumppani ei haluakaan muuttaa yhteen vaan pitää oman kodin? 

Ja tuohon on helppo ratkaisu, koira.

Koira on ihan eri asia kuin ihminen.

Joo mut toi yks sano että olisi kiva kun joku odottaa kotona. Tyhmää olettaa että mahdollinen seurustelukumppani haluaa edes muuttaa yhteen ja että se olisi aina kotona odottamassa. Koira on siinä tilanteessa hyvä kun aina odottaa

Vierailija
24/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotkut miehet haluavat vain.... että nainen on kotona kun hän tulee töistä.... se on ihan normaali katselmus.... eikä sitä pidä kummaksua. minusta se on terveen miehen merkki. jos mies on töissä hän haluaa että nainen on kotona sillä välin suojassa :) ajattele vaikka noin.

Vierailija
25/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja pärjään ilman yhdyntää? Olenko ainoa?

Vierailija
26/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täysin ymmärrä tuota perustelua että suhteessa saisi seksiä ja läheisyyttä. Ei ole käynyt mun kohdallani niin vaan olen saanut molempia enemmän vakipanosuhteessa. Silloin ainakin saa edes kerran viikossa.

Parisuhteessa taas alkaa nopeasti miettiä mitä järkeä tässä on kun kukaan ei koske, seksi on jotain hutaisua kerran kahteen viikkoon ja alan miettiä milloin minusta tuli pelkkä kodinkone.

Vierailija
27/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat ns. parisuhdeihmisiä. Heille yksi osa elämän onnellisuudesta tulee siitä, että jakavat arkensa ja elämänsä jonkun kanssa. Ei se tarkoita läheisriippuvuutta.

Mulle taas se parisuhde itsessään ei ole tärkeä. Mulla ei ole tarvetta jakaa elämääni, enkä kaipaa seuraa arkeeni, mutta tuttu j aturvallinen seksikumppani on tärkeä. Ei kiinnosta metsästää seksiä kapakoissa vaan on kiva kun on joku jonka kanssa voi tavata säännöllisesti vaikkei muuten elämäämme jaetakaan.

Vierailija
28/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mies ja nainen on nainen. Mies haluaa suojella ja nainen kasvattaa... siinä on ne tehtävät mitkä on nykymaailmasta jääneet kokonaan pois. Jos teidän mielestänne mies joka käy silloin tällöin ruiskuttamassa on hienoa niin antaa palaa vaan... seuraavana päivänä se on muualla ruiskuttamassa.. tai saattaa sanoa näkemiin kun seuraava lähti... ei tuo tervettä ole ollenkaan. Terve mies tietää että nainen on heikompi ja ei kestä tuommoista pidemmän päälle. Homot voivat ehkä tuommoista harrastaa... mutta mies joutuu vaihtamaan naista koska se ei vaan onnistu pidemmän päälle. Ja sinä nainen joka pärjäät ilman yhdyntää.. no pärjään minäkin mutta rajansa kaikella.

Vierailija
29/29 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo taitaa olla aika yleinen syy, että ihmiset haluavat seksiä, mutta moraali ei anna periksi lähteä irtosuhteisiin. Siksi pitää äkkiä etsiä joku parisuhteeseen. Itse ajattelen päinvastoin, että seksin suhteen en ole niin ronkeli, mutta parisuhteeseen on aika isot kriteerit. 

Minusta on kamalaa ja huvittavaa, jos ihmiset, jotka itse uskottelevat rakkautta puolisolle ja ovat oikeasti suhteessa vain vakituisen seksin ja yksinolon pelosta, moralisoivat irtosuhteiden harrastajia siitä, että he ihan avoimesti haluavat pelkän seksin eivätkä koe haluavansa suhdetta.

näitä löytyy etenkin miehistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi