Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se parisuhde on niin tärkeä asia joillekin?

Vierailija
22.09.2017 |

Kun eroaa niin pitää heti löytyä uusi. Jotain läheisriippuvuutta?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhdeihminen, pidän lämmöstä ja läheisyydestä.

Vierailija
2/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyydenpelkoa ja kiva se vaan on et joku jakaa arjen ja kulut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa paljn onnellisempi kuin sinkkuna. Kaikki elämäni huippukokemukset liittyvät romanttiseen rakkauteen. Elämäni on sinkkuna ihan hyvää, mutta se viimeinen 20 % onnellisuudesta puuttuu ja muistuttaa jatkuvasti poissaolostaan.

Vierailija
4/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurassa on kivempaa! Kavereilla on kumppanit tai muita säätöjä niin aika vähissä on seura. Ehkä kerran viikossa soittelen kaverin kanssa. Päivittäin tulee juteltua netissä kavereitten kanssa. Kaverisuhteet ei täytä kaikkia tarpeita.

Olis kiva vaan jutella jonkun kanssa ja jakaa asioita, vitsailla ja hupsutella, viettää aikaa. Seurustelusuhteessa saa läheisyyttä ja hellytttä. Oman kullan vieressä on mukava nukkua.

Sinkkuna alkaa masentaa kun mietin onko mussa jotain vikaa kun muut löytää kumppaneita ja itse vuodesta toiseen yksin.

Vierailija
5/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurassa on kivempaa! Kavereilla on kumppanit tai muita säätöjä niin aika vähissä on seura. Ehkä kerran viikossa soittelen kaverin kanssa. Päivittäin tulee juteltua netissä kavereitten kanssa. Kaverisuhteet ei täytä kaikkia tarpeita.

Olis kiva vaan jutella jonkun kanssa ja jakaa asioita, vitsailla ja hupsutella, viettää aikaa. Seurustelusuhteessa saa läheisyyttä ja hellytttä. Oman kullan vieressä on mukava nukkua.

Sinkkuna alkaa masentaa kun mietin onko mussa jotain vikaa kun muut löytää kumppaneita ja itse vuodesta toiseen yksin.

"kaverit sitä kaverit tätä seurassa kivempaa onko mussa jotain vikaa kun kelpaa" Joo pelkän tekstin perusteella oot liian takertuvainen myös jonkinasteista epätoivoa havaittavissa

Vierailija
6/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No v...u kun tää sinkkuus on ihan hanurista!!! En vaan löydä ketään. Koskaan ei kolahda kunnolla molemminpuolin. On kurjaa kun ei saa seksiä ja nukkuu aina yksin....eikä kukaan oota kotona.

Vierailija
7/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kasvatettu seisomaan omilla jaloillaan eikä ole muita läheisiä ihmissuhteita.

Vierailija
8/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No v...u kun tää sinkkuus on ihan hanurista!!! En vaan löydä ketään. Koskaan ei kolahda kunnolla molemminpuolin. On kurjaa kun ei saa seksiä ja nukkuu aina yksin....eikä kukaan oota kotona.

Tuo hyppäsi silmiin mut entä jos seurustelukumppani ei haluakaan muuttaa yhteen vaan pitää oman kodin? 

Vierailija
9/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy suihkussa ja ole omaitsesi

Vierailija
10/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo hyppäsi silmiin mut entä jos seurustelukumppani ei haluakaan muuttaa yhteen vaan pitää oman kodin? 

Ja tuohon on helppo ratkaisu, koira.

Vierailija
11/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhteessa paljn onnellisempi kuin sinkkuna. Kaikki elämäni huippukokemukset liittyvät romanttiseen rakkauteen. Elämäni on sinkkuna ihan hyvää, mutta se viimeinen 20 % onnellisuudesta puuttuu ja muistuttaa jatkuvasti poissaolostaan.

Mistä miinuspeukut?

Vierailija
12/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Kerran tunsin erään naisen joka etsi jo valmiiksi netistä uuden miehen ennen kun erosi entisestään. Ei osannut olla hetkeäkään yksin. Mun todella vaikea samaistua kun itse en ole koskaan seurustellut ja viihdyn yksin. N28

Vierailija
13/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä heikkoutta - ei mitään muuta!

Vierailija
14/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen läheisriippuvuus, otin äkkiä uuden kun edellinen suhde loppui.

Ei enää ja lapset on tehty.

Vierailija
15/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siinä iässä että tarvitsen yhdyntää... ja ihan tervettäkin... haluan siis kumppanin kenen kanssa sitä harrastaa... en halua sellaista kumppania joka tuo tauteja minun kotiini.... siinä oikeastaan se suurin syy... toiseksi tulee henkinen yhteys ja muut mitä siinä sitten tutustuessa ja tuntiessa toisen tulee iloa elämään... ei rajoitetta vaan nimenomaan iloa.... sinkkuna panettaa vaan kokoajan ja sille ei näy loppua. en jaksa enään. 

Vierailija
16/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen siinä iässä että tarvitsen yhdyntää... ja ihan tervettäkin... haluan siis kumppanin kenen kanssa sitä harrastaa... en halua sellaista kumppania joka tuo tauteja minun kotiini.... siinä oikeastaan se suurin syy... toiseksi tulee henkinen yhteys ja muut mitä siinä sitten tutustuessa ja tuntiessa toisen tulee iloa elämään... ei rajoitetta vaan nimenomaan iloa.... sinkkuna panettaa vaan kokoajan ja sille ei näy loppua. en jaksa enään. 

missä iässä ei enään pärjää ilman yhdyntää......

Vierailija
17/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuohon on helppo ratkaisu, koira.

Koira on ihan eri asia kuin ihminen.

Vierailija
18/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo taitaa olla aika yleinen syy, että ihmiset haluavat seksiä, mutta moraali ei anna periksi lähteä irtosuhteisiin. Siksi pitää äkkiä etsiä joku parisuhteeseen. Itse ajattelen päinvastoin, että seksin suhteen en ole niin ronkeli, mutta parisuhteeseen on aika isot kriteerit. 

Vierailija
19/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/29 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missä iässä ei enään pärjää ilman yhdyntää......

olen noin 30 vuotias nainen. ja älä rupee saarnaamaan mistään ehkäisyistä tai suojauksesta. Minusta ei ole niihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan