Lopetan hoitoalan amk-opinnot enkä tiedä yhtään mitä teen nyt
Kommentit (15)
Ulkomaille vaikka 6-12kk ajaksi? Itse ainakin lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa teetkin, eiköhän se ole parempi kuin herätä klo 4 aamulla vaihtamaan vanhusten paskavaippoja.
No mä lopetan terkkariks opiskelun
Ap
Voi, voi, sairaanhoitajan työtehtävät ovat todella laajat. Kunnia silti niille vanhuksia hoitavillekin!
Älä lopeta! Vaihda vaan suuntautumisalaa.
Itse en kyllä sh/th opintoja lopettaisi. Voiko parempaa koulutusta tulevaisuuteen ollakaan :D
Hanki töitä ja ala suorittamaan avoimessa kursseja.
Miksi lopetat? Lähtisin ulkomaille minäkin tai sitten jatkaisin opiskelua ja yrittäisin samalla miettiä, mihin pyrkiä seuraavaksi. Kotiin ei kannata jäädä makoilemaan. Eli jotain työkokeilua, ulkomaanreissua, Au pairiksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä sh/th opintoja lopettaisi. Voiko parempaa koulutusta tulevaisuuteen ollakaan :D
Sarkasmia?
Tuttavan tytär lopetti sh-opinnot ja lukee nyt taloustieteitä yliopistolla.
Minä kyllä haluaisin terkkariksi, mutten yksinkertaisesti jaksa opiskella. Mitä sitä kiertelemään, en JAKSA koulua!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmia?
Onnea sille kortistoon
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä haluaisin terkkariksi, mutten yksinkertaisesti jaksa opiskella. Mitä sitä kiertelemään, en JAKSA koulua!
Ap
Voisiko sairausloma olla paikallaan? Kuulostaa voi olla burnout.
Montako vuotta sulla on vielä jäljellä? Jospa pitäisit vaikka välivuoden opinnoista ja katsoisit sitten, mitkä on fiilikset koulunkäyntiä kohtaan.
-Toinen terkkariopiskelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmia?
No tuohan olis nykypäivinä ollut aivan lyömätön yhdistelmä? Olis vaan kannattanut lukea sh-ksi ensin ja sit jatkaa. Ja ei, ei ole sarkasmia.
Mä olen terkkari ja ne opinnot oli todella raskaat. Sinänsä ei ollut vaikeaa, mutta valtavasti opittavaa. Pakollisia harjoitteluita ja näiden lisäksi vielä sen seitsemän sortin kirjallista tehtävää. Vähän oli valmistumisen jälkeen burnout-fiilis, vaikka ihan ahkera ja normaalilla järjellä ja jaksamisella varustettu ihminen olenkin.
Sun pitää nyt miettiä mitä haluat työksesi tehdä, koska silloin alan opiskelukin ehkä olisi mielekästä. Kai jotain oppisopimuskoulutuksiakin nykyään vielä on? Kenties joku sellainen?
Mitä tahansa teetkin, eiköhän se ole parempi kuin herätä klo 4 aamulla vaihtamaan vanhusten paskavaippoja.