Painan rapiat sata ja tykkään pukeutua seksikkäästi, niukastikin. ov
No ensinnäkin, olen 110% nautiskelija. Rakastan hyvää ruokaa, viinejä sekä tietysti seksiä, muutamia nautintojani mainitakseni.
Olen pulska ja rintava nainen eli standardien mukaan ylipainoinen niin, että vaaka naukuu armoa.
Mutta mitäs siitä. Rakastan itseäni ja kehoani, tykkään pukeutua näyttävästi ja huolehdin itsestäni. Miehet pörräävät ympärillä, välillä liiankin kera. Naiset taas kommentoivat välillä pahastikin, mutta niin kai se aina on, jos ei pukeudu säkkiin ja vetele naamalleen tuhkaa.
Vuosien varrella olen huomannut, että menen usein kuikelogimmojen edelle miesten silmissä, ja mielessä. On käynyt niinkin, että hoikkien treenattujen naisten miehet ovat löytäneet tiensä minun oven taakseni.
Mutta ei se tarkoita todellakaan, että siitä päästän sitten pidemmälle...
Tarkoitukseni oli kai vaan kertoa, että älkää naiset niuhottako ja olko niin kriittisiä itseänne kohtaan. Nauttikaa elämästä ja kaikista sen antimista. Olette mukavampaa seuraa miehillenne, kun otatte vähän rennommin itsenne suhteen ja rakastatte itseänne sellaisena kuin olette!
Kommentit (25)
miesten takia. Kyllä minulle on miehiä riittänyt (sitä paitsi omani riittää), vaikka normaalipainoinen olenkin. Onneksi en ole niin säälittävä, että pitäisi ryhtyä läskiksi miesten takia (jos mukamas sellaisia läskin ihailijoita on olemassa).
Se viestittää toiselle, että on sinut itsensä kanssa ja sellaisen kumppanin kaikki haluavat. Toisaalta miten tuo seurustelun ja vakavien suhteiden laita sitten sinulla on?
Annatko ymmärtää, että sinulla olisi enemmän tarjota kuin mitä olisit valmis antamaan? Vai viihtyvätkö miehet kimpussasi myös henkisellä tasolla ja ystävinä vai vain kiihkomielessä?
Olen suht tyytyväinen ulkomuotooni.
Tissit on nätit ja isot 85D.
Vyötärökin suhteessa tisseihin on ok, mutta kaikki ylimääräinen on pakannut tuonne lantioille, persauksiin ja reisiin.
Välillä ketuttaa mennä vaateostoksille kun paidat on kokoa 46/48 ja housut/hameet pitää ettii koosta 48/50 riippuen valmistajasta ja materiaalista.
Pärstääkin on aina kehuttu kauniiksi ja valokuvaukselliseksi. Malliksikin minua on houkuteltu.
Mutta kun itteä ahistaa niin ei sitä kauneutta peilistä nää vaikka kuinka ettis :)
Oma ukko kyllä on enemmän kuin tyytyväinen ja sehän varmaan riittääkin.
Olette taatusti sata kertaa parempia sängyssä kuin nuo nipottajat jotka väittää ettei reheväkin nainen voi olla kaunis ja seksikäs. Voin vaan kuvitella kuinka ne neuroottisesti tuijottaa olematonta vatsamakkaraansa ja harrastaa seksiä vain peiton alla.
Lihava ei koskaan ole kaunis tai hyvännäköinen. Se ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Läski on rumaa. On maailman suurin vinouma väittää, että hyllyvä ihra olisi kaunista. Lisäksi lihavat aiheuttavat valtavan kansantaloudellisen menon sairastumalla kakkostyypin diabetekseen. Herätkää nyt pahvit ymmärtämään se, että lihavuus ei ole normaalia. Sillä ei sinänsä ole väliä, onko miehiä, jotka pitävät läskistä vai ei. Fakta on se, että lihavuus on terveydellinen riski aivan kuten esim. tupakointi, joten sitä vastaan tulee taistella.