Painan rapiat sata ja tykkään pukeutua seksikkäästi, niukastikin. ov
No ensinnäkin, olen 110% nautiskelija. Rakastan hyvää ruokaa, viinejä sekä tietysti seksiä, muutamia nautintojani mainitakseni.
Olen pulska ja rintava nainen eli standardien mukaan ylipainoinen niin, että vaaka naukuu armoa.
Mutta mitäs siitä. Rakastan itseäni ja kehoani, tykkään pukeutua näyttävästi ja huolehdin itsestäni. Miehet pörräävät ympärillä, välillä liiankin kera. Naiset taas kommentoivat välillä pahastikin, mutta niin kai se aina on, jos ei pukeudu säkkiin ja vetele naamalleen tuhkaa.
Vuosien varrella olen huomannut, että menen usein kuikelogimmojen edelle miesten silmissä, ja mielessä. On käynyt niinkin, että hoikkien treenattujen naisten miehet ovat löytäneet tiensä minun oven taakseni.
Mutta ei se tarkoita todellakaan, että siitä päästän sitten pidemmälle...
Tarkoitukseni oli kai vaan kertoa, että älkää naiset niuhottako ja olko niin kriittisiä itseänne kohtaan. Nauttikaa elämästä ja kaikista sen antimista. Olette mukavampaa seuraa miehillenne, kun otatte vähän rennommin itsenne suhteen ja rakastatte itseänne sellaisena kuin olette!
Kommentit (25)
Siis itsensä kanssa sinut oleva ihminen ei piittaa muiden mielipiteistä, oli sitten vartaloltaan hoikka tai lihava;) Varmasti joka vartalotyypin naiselle löytyy se ottaja, joten ei tarvitse asiasta turhaan kinata!
Olen 170 cm pitkä ja painan sellaiset 105 kg. Ei minustakaan kuulemma uskoisi, että painan niin paljon, ihmiset ovat järjestään veikanneet 70-80kg:a. Ehkä se johtuu siitä, kun en lyllerrä enkä laahaa läskejäni, vaan olen reipas ja annan " hoikemman" kuvan kuin olenkaan.
Jaksan tehdä töitä (raskas ruumiillinen työ) siinä missä hoikatkin, eli nämä " normaalit" ihmiset.
Olen rakastanut hyvää ruokaa iänkaiken ja varmaan siihen kuolenkin sitten, mutta siinä minulla on huono itsekuri, että haluaisin laihduttaa, mut ku kukaan ei ole vielä haukkunut ulkonäköäni, niin siitä kai se on kiinni;)
Minulla on ihan normaali mies, joka ei ole kanssani saadakseen kiksejä läskeistäni, on ollut jo monta vuotta. Olemme edelleen kuin vastarakastuneet pöljät. Kysyntää on ollut vakavassa mielessä muualtakin, aivan kuten " normaaleillakin" ihmisillä.
Laitan itseäni ja olen aina huoliteltu. Tosin itsehän ei totuutta näe, saatan näyttää hirveältä, mutta saan aika lailla kehuvia kommentteja. Monet naiset ovat sanoneet että osaan kantaa kiloni hyvin, ja naisiltahan se kirpeimmät iskut tulevat.
En kyllä itseäni kauniina pidä, mutta kohtuullisen viehättävänä ehkä. Käyttäydyn muita kohtaan hyvin ja korostan niitä puolia mitkä tiedän parhaiksi puolikseni (hiukset, silmät, hymy). Tähän tekstiin saan varmasti sataviisi tyrmäävää, halveksuvaa kommenttia, mutta kerroin niin rehellisesti asiat kuin vain voin. Läski nainen on varmasti vähemmän viehättävä kuin " normaali" hoikka, mutta pienellä laitolla kaikista naisista löytyy jotain kaunista.
Minusta kuitenkin tärkeintä ulkonäössä on, että tuntee itse olevansa oikeassa ruumiissa. Itse viihdyn tässä ylipulleassa kropassa ja mies sen vierellä.
Olen 170/94 ja rinnat dd85 ja rintojen ympärys 120cm ja vatsan ympärys 99cm ja lantion ympärys 110cm. =) Kuin iso tiimalasi!=)
siihen yhdistettynä kauniit kasvot niin voin taata että miehiä riittää ja katseita saan;)
Lisäksi pukeudun persoonallisesti ja niukasti;) seksiä riittää niin aviomieheltä kuin muualtakin, luvalla tosin=) Harrastamme kimppoja ja ei ole ollut vaikea löytää niitä miehiä=)
mut en kyl tykkää peili kuvastani.....aina harmittaa ku ostaa vaatteita....en mäkään mitään kaapuja pidä ihan naisellisia, mut aina aattelen et muut ajattelee musta ihan hirveitä varsinkin miehet.....olen alle 90 kilonen
vain pervot pitävät hyllyvästä ihrasta - uskottelitte sitten itsellenne mitä vain. Minäkin nautin hyvästä ruoasta ja viinistä - kohtuudella. Mittani ovat 165/50 ja nautin elämästä hyväkuntoisena, kiinteänä ja terveenä. Nautin siitä, että vaatteet istuvat päälle eikä tarvitse peitellä ylimääräisiä kiloja. Koska -toisin kuin tunnut uskovan - monien ihmisten tekee todella pahaa katsoa, kun " isolla tytöllä" läskimakkarat pursuaa lantiofarkkujen ja napapaidan välistä.
miehensä lihavalle. Eihän tässä nyt mistään 200 kg feedereista puhuta. Siinä on jo pervoutta.
167/62
Siksi nimen omaan lihavista pitävät pervoja. Tämä ei kuitenkaan sulje pois, ettei joku voisi pitää lihavasta tämän lihavuudesta huolimatta. Nimen omaan lihavia haluavat ovat kuitenkin pervoja.
niin älyäisit vaihtaa kamppeet säkkiin... =) Eikä sitten kannata ottaa liian vakavasti.
18 v. ja serkku yhä pullukka.
Eivät miehet liian laihastakaan tykkää.
Jos eivät kauheasta läskistäkään. Se kauneus on katsojan silmässä.
Mutta jos mies rakastuu pullukkaan, on kyse rakkaudesta, ei pervoudesta. Ei se parisuhde perustu kiloihin, jos perustuu, ei suhde kyllä kestä. Itsellä ollut paha syömishäiriö, mikä käänsi elämänarvot kyllä ihan täysin.
pulskalla ystävälläni niitä pyörii jaloissa. Kaipa se tästä, proteiinia ja rasvaa, luulisi tässä lihoavan. Tai sitten ei.
Ja tykkää mun pehmeestä mammamahasta... niin ja mun mies on 3kk ikänen huippukundi. Kateellisia???
GEENEILLENI. KAIKKI LUUVIULUJA JA TISSITTÖMIÄ. VINKKEJÄ LIHOMISEEN OTETAAN VASTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tosi kiva lukea tuollaista tekstiä! Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!=)
Itsellä jonkin verran ylipainoa, monesti tuntuu että olisin itseeni tyytyväinen näin, mutta kova painostus laihduttamaan tulee muualta..
Vierailija:
vain pervot pitävät hyllyvästä ihrasta - uskottelitte sitten itsellenne mitä vain. Minäkin nautin hyvästä ruoasta ja viinistä - kohtuudella. Mittani ovat 165/50 ja nautin elämästä hyväkuntoisena, kiinteänä ja terveenä. Nautin siitä, että vaatteet istuvat päälle eikä tarvitse peitellä ylimääräisiä kiloja. Koska -toisin kuin tunnut uskovan - monien ihmisten tekee todella pahaa katsoa, kun " isolla tytöllä" läskimakkarat pursuaa lantiofarkkujen ja napapaidan välistä.
En minä peittele ylimääräisiä kilojani. Enkä toisaalta käytä kyllä mitään mauttomia lantiofarkkuja ja napapaitoja. Käytätkö sinä sellaisia? Kuka niitä läskejä muuten kauhistelee? Onko ne monet yhtä kuin sinä itse?
ap
löytyy vararengasta vyötäröltä... Vuoden vaihteessa päätin, että ikuinen jojottelu painon kanssa loppuu nyt. Tajusin ja hyväksyin sen, että tällainen minä olen ja sillä siisti. Opinkin sitten huomaamaan ne hyvät puolet itsessäni, aloin pukeutua rohkeammin (eli en enää vain niihin telttoihin) ja laittautumaan aamuisin (meikki ja kampaus, siis). Olo on upea :) Tuolta korvien välistähän se lähtee; kun oppii hyväksymään itsensä ja rakastamaan itseään, se näkyy ulospäin jonkinlaisena säteilynä :) Ainakin itsetunnon kohottama ryhti on paremman näköistä kuin " anteeksi että olen olemassa" -kyyrykävely ;)
Vierailija:
monien ihmisten tekee todella pahaa katsoa, kun " isolla tytöllä" läskimakkarat pursuaa lantiofarkkujen ja napapaidan välistä.
monia voi samaten inhottaa kun tikkujalkainen pukeutuu tiukkoihin housuihin, normaalipainoinen roiskeläppään, lihava telttaan jne. jne. Kas kun kaikkia ei voi miellyttää, eikä helkkari sentään mulla ainakaan ole elämäntehtävänäni miettiä, millä tavoin miellyttäisin mahdollisimman monia :D kun kuitenkin aina on niitä, jotka on eri mieltä -joten keskityn siihen, mikä itseäni eniten miellyttää ;)))
21
Perhana kun tuntuu unohtuvan se, että jokainen on oman elämänsä kuningatar ihan huolimatta siitä mitä vaaka näyttää! Antakaa kaikkien kukkien kukkia ja nauttikaa elämästä, ihan sama onko laiha vai lihava jos ei osaa ottaa elämästä iloa irti! ISOT HALIT KAIKILLE!! :)
<3: 98kg ja hyvät sääret
Rintojen alta mitta on 105cm. Mun ongelma on se, että kaikki paino kasaantuu mahaan ja selkään. Menisikin reisiin ja takapuoleen. Olen kyllä kasvoistani kaunis, mutta olo ei ole kauhean kaunis kun on vuodesta toiseen " raskaana" .