Aihe vapaa!
Ketju nimeltä "Aihe vapaa!" palstalla nimeltä "Aihe vapaa" on varmasti oltava aiheeltaan vapaa, eikö niin? Eihän tätä poisteta?
Kommentit (48)
"Kasuaarit (Casuarius) on strutsilintujen lahkoon kuuluvan heimonsa (Casuariidae) ainut suku. Kasuaarit elävät Uudessa-Guineassa ja sen lähisaaristoissa, sekä koillisessa Australiassa. Kasuaarit ovat hyvin arkoja, mutta vaarallisia ärsytettäessä."
-Wikipedia
Että tiedoksi vaan teillekin.
Hyvää saippuaa saa hevosen luista keittämällä.
Jos unessa näkee banjon, se lupaa iloa ja huvituksia lähitulevaisuudessa.
Nyt on ennen täysikuuta oleva vesipäivä. Huonekasvit kannattaa kastella nyt!
Ja jos et ole vielä vaihtanut kukkien multaa, tee se myös nyt ennen täysikuuta joka on perjantaina 2.3.
Helsinkivantaan lentokentällä on kauheasti porukkaa juuri nyt.
Sipiläsipiläsipilä
Pissiläpissiläpissilä
Oon nähnyt kahtena yönä unta lotosta. Viime yönä Hannele Lauri esitteli mulle lottokuponkejaan ja kähisi "Mä oon alkanu lottoomaan".
Aihe vapaa tarkoittaa sitä, että kaikki aiheet mitä ei ole erikseen sallittu, on kielletty.
En ole koskaan kuullut kasuaareista! Kiitos sinulle joka valistit minua!
Pakko oli nostaa tämä älynväläys ylös kun kerran sattui kohdalle.
Pahkasian almanakasta opittua, että aurinko kiertää maata ja kuu on juustopallo.
Kamelit tulisi kieltää suomen lailla ja evoluutio oppia tulisi lisätä.
Onko kokemuksia vuokrasängystä vauvalle? Luulen että meille sopisi sellainen pyörillä työnnettävä vanha sairaalasänky, joka tilataan postitse kotiin pariksi kuukaudeksi ja lähetetään takaisin sitten vauvan kasvettua , mutta onko ne kovin kiikkeriä?