Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin kävit eka kerran av palstalla?

Vierailija
05.04.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin täältä hakemaan tietoa ja mielipiteitä alunperin ja koukkuun jäin :)

Vierailija
2/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiennyt ko. palstasta, mutta huomasin parilla työkaverillani olevan ko. saitit aina auki töissä, ja kävin itse sitten pistäytymässä töissä, vaikka en juuri töissä nettailekaan. Kiinnostuin ja jäin koukkuun.

Eli kiitos vaan vinkistä laiskat työkaverit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän sattumalta kun etsin jotain tietoa ja jäin heti koukkuun. Kiitti vaan! :)

Vierailija
4/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seniori

Vierailija
5/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin aktiivi, sitten palstailu jäi muutamaksi vuodeksi. Nyt taas olen roikkunut melko aktiivisesti kolmisen kuukautta :)

Vierailija
6/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin vauva- ja myöhemmin taaperopuolella. Sitten koluttuani siellä neljä vuotta huomasin, että aiheet ovat aina ja iankaikkisesti ne samat. Sitten tulin tänne vuosi sitten.

Vierailija
7/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-palstalta etsimässä vaunuja kuopukselle. " Erehdyin" tulemaan tänne ja koukkuun jäin ja vaikka välillä pyristelen irti, en pääse. Joskus pidin av:ttoman tammikuun mutta heti sen jälkeen retkahdin jälleen...

Av kuuluu olennaisena osana kuopuksen loppuraskauden muistoihin. Silloin oli heinäkuussa hirveät helteet enkä enää päässyt muutenkaan liikkumaan kuin sata metriä kerrallaan, joten koko heinäkuu meni tuulettimien alla maaten av:n merkeissä. Mies naureskelikin mulle ja mun lukuisia erilaisia surffausasentoja, iso maha oli hyvä teline kannettavalle tietokoneelle. :D Oi niitä aikoja...