Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt Pietarissa?

Vierailija
21.09.2017 |

Mitä pidit?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä ohimennen silloin kun se vielä oli Leningrad. 

Olin muualle menossa ja aikaa oli vähän, en sitten muuta kuin käväisin jossakin mahdottoman isossa museossa (en muista enää mikä), ja sielläkin keskityin kuuntelemaan konserttia joka siellä yllättäen järjestettiin, jotakin barokkimusiikkia oli. Hotellin ravintolan ruoka ei ollut kaksista ja vessa veti huonosti.

Vierailija
22/26 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, pietarin lentokentällä ja se riitti. Oli kauttakulku lento. En ole koskaan oikeasti tavannut niin v*ttumaisia, ylimielisiä ja töykeitä ihmisiä! En yhtään ihmettele että suurin osa maailmassa vihaa näitä rys***..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt, pietarin lentokentällä ja se riitti. Oli kauttakulku lento. En ole koskaan oikeasti tavannut niin v*ttumaisia, ylimielisiä ja töykeitä ihmisiä! En yhtään ihmettele että suurin osa maailmassa vihaa näitä rys***..

Sä et oo käyny koskaan edes lentokoneessa. Kerran kävit linnanmäellä, mutta käännyttivät sinut porteilta ympäri kun sulla oli paskat housussa.

Vierailija
24/26 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas"palvelu"ammateissa tosiaan on aika ynseitä tyyppejä. Jotakin neukkuaikojen peruja suhtautuminen työtekoon kaiketi. Huokaistaan rasittuneena, kun palvelutiskille saapuu asiakas häiritsemään oleskelua.

Mutta kun tapaa ihmisiä muuten kuin thyön merkeissä, voivat olla mitä sydämellisimpiä.

Vierailija
25/26 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että Venäjän heiniä säilytetään ruskeassa talossa?

Vierailija
26/26 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea kaupunki, jos tykkää taiteista ja hyvästä ruuasta.

Hyvästä ruuasta? Vegaani+sekaani -pariskunnalle aivan onneton paikka. Mutta muuten upea kaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi