Cindy Crawfordin mallitytär yrittää liikaa
Mutta ymmärtäähän sen kun äiti on legenda mallimaailmassa. Jotenkin tytär vaan ei ole ollenkaan oma itsensä. Toivottavasti aikuistuessaan uskaltaa olla oma itsensä eikä vain Cindyn tytär, jolta odotetaan kaikenlaista mitä hän ei oikeasti itse ole...
Kommentit (10)
Montako aloitusta samasta riittää sulle elämän tarkoitukseksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sinäkään tiedät tästä tytöstä parin kuvan perusteella?
Et yhtään mitään, joten annapa olla.
Kyllä hän yrittää liikaa. Se vaan huokuu ihmisestä. Ymmärrän kyllä, hänhän on vasta 16 eikä oma persoona ole vielä kehittnyt. Vai onko 16-vuotias sinusta sen ikäinen että persoona olisi kehittynyt?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta samasta riittää sulle elämän tarkoitukseksi?
Mikään mulle riitä mulle ei!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän yrittää liikaa. Se vaan huokuu ihmisestä. Ymmärrän kyllä, hänhän on vasta 16 eikä oma persoona ole vielä kehittnyt. Vai onko 16-vuotias sinusta sen ikäinen että persoona olisi kehittynyt?
Ap
Toisilla se persoona ei näköjään kehity ikinä.
Ja olen pahoillani että geenilotossa sinä sait seitsemän väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toisilla se persoona ei näköjään kehity ikinä.
Ja olen pahoillani että geenilotossa sinä sait seitsemän väärin.
Oon kuitenkin sun mielestä tosi sympaattinen.
Ap
Cindy oli nuorena hot. Tyttärensä on soma. En usko että hänestä tulee sellaista kuin Cindy oli.
Vierailija kirjoitti:
Cindy oli nuorena hot. Tyttärensä on soma. En usko että hänestä tulee sellaista kuin Cindy oli.
Totta. Hän on perinyt isänsä kasvonpiirteitä. Väritys ja sivuprofiili ovat Cindyltä perityt, hänellä on tosi kaunis sivuprofiili. Mutta edestäpäin kasvot ovat vain söpöt, eivät kauniit kuten äidillään.