Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VÄHENNÄN tietoisesti verojeni määrää, syy EI ole veronkierto, SYY on että verorahani käytetään väärään paikkaan, olenko ainoa...äänestään siis näin

Vierailija
21.09.2017 |

Huokaus, luin juuri läpi viikon lööpit... näpistys, ryöstön yritys, valehtelua, kiinni jäämistä, yms tms ja taas on poliisi kutsuttu paikalle....jne jne...

Ei minulla ole muuta keinoa vaikuttaa kuin siirtää vähitellen loputkin omaisuudesta huvilalle (Australia) ja vähentää jo nyt verojen määrää Suomessa...siis laskea tulojen määrää ja kasvattaa vapaa aikaa ja mökillä oloa....siis jo paljon ennen, noin 20 vuotta ennen, kuin jään eläkkeelle ja muutan kokonaan mökille (Australia)

Olen niin kyllästynyt tähän menoon , pakko laittaa raha-hanat kiinni...tuskin olen edes ainoa joka alkaa ajattelemaan verorahojen nykykäyttöä...täysin täyttä tuhlausta vaikka mitään rajaa...kait meidän masentuneilla nuorilla on kohta 200 miljardia maksettavana....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt tilin perustamista jonnekin veroparatiisiin pienillä tuloillani, tai muuta veronkiertoa, kun se kerran yrityksille ja poliitikoillekin on laillista.

Vierailija
2/5 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, että poliisi tulee paikalle ylläpitämään järjestystä ja yhteiskuntarauhaa, on sinusta siis huono homma ja verorahojen haaskausta? Tiedoksi, lööppilehdet paisuttelee asioita.

*

Mielenkiintoista muuten, että ensin sinulla on Australiassa huvila ja sitten mökki. Sehän on mielenkiintoista. Mökki ja huvila eivät nimittäin ole sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin jos voisin. Valitettavasti tavallisena palkkatyöläisenä ei taida päästä kovin paljon plussalle.

Vierailija
4/5 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin miettinyt tilin perustamista jonnekin veroparatiisiin pienillä tuloillani, tai muuta veronkiertoa, kun se kerran yrityksille ja poliitikoillekin on laillista.

No olisihan se kiva, mutta siksi siitä onkin tehty ihan mahdotonta ihan tavan töllikälle. Voithan sä silti tehdä verosuunnittelua! Muuta kaupunkiin, jossa verot on pienimmät, eroa kirkosta, minimoi kulutuksesi, valitse ajoneuvo,josta joudut vähiten maksamaan veroa... Mitäs vielä voisit tehdä? Mene naimisiin, saatte jaettua veroetuja. :)

Vierailija
5/5 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se, että poliisi tulee paikalle ylläpitämään järjestystä ja yhteiskuntarauhaa, on sinusta siis huono homma ja verorahojen haaskausta? Tiedoksi, lööppilehdet paisuttelee asioita.

*

Mielenkiintoista muuten, että ensin sinulla on Australiassa huvila ja sitten mökki. Sehän on mielenkiintoista. Mökki ja huvila eivät nimittäin ole sama asia.

Joo olen samaa mieltä, minäkin ymmärsin asian juuri samoin kuin sinä, tässä on kyse nimenomaan huvilan ja mökin eroista ja siitä että poliisit ei saa tulla paikalla. Hyvä me...olen samaa mieltä !

Mitä ihmeellistä Australiassa nyt sinulle on, minunkin sedällä on siellä 2s asunto, toisella sukulaisella on taas Floridassa ja Espanjassa asunto. Kyllä kait sitä nyt jo suomalaisillakin voi olla ulkomailla asunto, itsekkin aion sellaisen ostaa jossain vaiheessa ostaa. Opiskelijana joudun kuitenkin vielä odottamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän