Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltäydyimme lastenhoidosta - menikö ystävyys?

Vierailija
10.07.2008 |

Ystäväni pyysi meitä tulemaan heille kolmen lapsen hoitajiksi tulevaksi viikonlopuksi. Eli olisimme menneet mieheni ja lapseni kanssa sinne viikonlopuksi. Meillä on nyt lyhyt yhteinen kesäloma ja ajattelimme mennä asuntomessuille, kun kerrankin ovat täälläpäin eikä vielä ole ruuhkia messuilla. Kieltäydyimme siis, ,kun pyysivätkin vasta viime sunnuntaina, eivätkä sanoneet syytä, mihin ovat itse menossa. Nyt he eivät ole ottaneet mitään yhteyttä, eli taisivat suuttua. Perheen isä on työpaikassa, jonka vanhenevia ylijäämätuotteita hän toisinaan pyytämättä tuo meille. Nyt hän ilmeisesti sen vastapainoksi pyysi meitä sinne. Emme ole koskaan tarvinneet heidän apuaan. Teimmekö väärin kieltäytyessämme? Vai naisten tavoinko vain vatvon turhia? EIkö miehellänikin ole oikeus kesälomaansa, saada katsoa leffoja yötä myöten ja olla rauhassa perheensä kanssa ilman aikatauluja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei ole neljään päivään soittanut sulle ja siitä päättelet että he ovat suuttuneet verisesti?

Mulla onkin paljon enemmän vihamiehiä kuin tiesinkään....

Vierailija
2/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden viikonlopun takia miehesi koko kesäloma olisi mennyt pilalle?

En tiedä teistä, meillä YSTÄVIEN kesken tehdään palveluksia, miettimättä kuka on tarvinnut kenenkin apua viimeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi edes pyytää moista palvelusta.

Vierailija
4/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli jo omia suunnitelmia viikonlopuksi, thats it. Joku toinen kerta sitten, jospa oppisivat ajoissa pyytämään. Hätätilanteessa tietysti vähän eri juttu, mutta tuskin heillä mikään hätä oli jos eivät edes kertoneet mihin ovat menossa.

Vierailija
5/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina pyysivät ja tänään on torstai, vielä ehtisi soittaa. Välissä ma, ti, ke kun eivät ole ottaneet yhteyttä.

Ettekä tekään ilmeisesti ole soittaneet heillepäin samanpituiseen aikaan, joten ehkä he nyt sitten siellä miettivät tahollaan, että pyydettiin ystäviä lapsenvahdiksi, ja nyt he eivät ole ottaneet mitään yhteyttä, menikö ystävyys?

Kuinka paljon toistenne taskuissa te oikein asutte normaalisti, jos se on ihan kamalaa ja pahaenteistä, että muutama päivä menee ilman soittoa?

Kultaisiahan he ovat kun eivät häiritse teidän kesälomaanne, kun kerran olette ilmaisseet haluavanne viettää sen rauhassa ystäviltä.

Joku ei ole neljään päivään soittanut sulle ja siitä päättelet että he ovat suuttuneet verisesti?

Mulla onkin paljon enemmän vihamiehiä kuin tiesinkään....

Vierailija
6/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät suostuneet. Ei varmaan soiteltu sen jälkeen viikkoon, mutta ihan väleissä ollaan. Voi pyytää, mutta saa myös kieltäytyä. Ymmärrän hyvin, ettei joku halua lyhyen loman aikana vahtia toisten lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan