Miten pitkät työmatkat teillä on
Mielenkiinosta kyselen, että miten pitkää työmatkaa teette päivittäin? Itse käyn Helsingistä Tampereella joka päivä, eli matkoihin menee se kaksi tuntia per suunta. Päivän pituudeksi tulee 12 tuntia. Tuntuu välillä vähän liian pitkiltä päiviltä mutta ilman töitäkään ei pärjää...
Kommentit (51)
Mulla on toimistolle noin 6 kilsaa, pääsen yhdellä linkillä melkein kotiovelta pari sataa metriä lähelle toimiston ovesta ja kesäisin kuljen pyörällä jos ilma on hyvä.
Teen myös parina päivänä viikossa etätöitä joten ei tartte kulkea ollenkaan.
On kyllä kiva ettei tuhlaannu aikaa matkoihin :)
Vähän sama kuin AP:llä. ajan Järvenpäästä Turkuun, eli n. kaksi tunti ja vartti päälle. Julkisilla menisi yli 3 tuntia suunta. Kuuntelen musiikkia ajaessa, eikä onneksi ole pieniä lapsiakaan. Työpaikka kyllä vaihtuu välittömästi, jos saan jotain lähempää.
4,3 km autolla 6 min ja pyörällä vartin verran.
Muutama askel. Menee ehkä 10 sekuntia.
Työmatka 265km. Teen yhden etäpäivän kotoa mutta muuten käyn toisella paikkakunnalla töissä. Asun "teollisuuspitäjässä" jossa ei ole asiantuntija/päällikkö/johtajapaikkoja, on vain duunarinhommia. Jos haluaa koulutusta vastaavan työn on pakko pendelöisä. Poikamiesboxi on työkaupungissa. Raskasta olla erossa perheestä ja lapsista mutt vaihtoehto on työttömyys.
Kotoota pysäkille 15 min, dösällä 45 min, eli yhteensä tunti per suunta.
Työmatkani on noin 4 km. Hyvällä säällä kuljen pyörällä, eli aikaa menee n. 15 min (matkalla on useammat liikennevalot, jotka hieman hidastavat). Jos taas sataa tms., niin sitten menen ratikalla, jolloin itse asiassa matkaan menee hieman kauemmin. Joskus saatan myös kävellä.
Sängystä tietokoneen ääreen noin 20 metriä, sohvalta tietokoneen ääreen noin 4 metriä. Teen etätöitä kotona.
20-45 min, riippuu vähän, kumpaan työpisteeseen olen menossa ja pyörällä vai julkisilla. Pyörällä pääsen nopeammin, Helsingissä asun ja työskentelen. Tuohon päälle vielä aamuisin lapsen hoitoonvienti, 10-20 min.
45-50 minuuttia/suunta julkisilla. Melkein tunnin omalla autolla.