Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkät työmatkat teillä on

Vierailija
21.09.2017 |

Mielenkiinosta kyselen, että miten pitkää työmatkaa teette päivittäin? Itse käyn Helsingistä Tampereella joka päivä, eli matkoihin menee se kaksi tuntia per suunta. Päivän pituudeksi tulee 12 tuntia. Tuntuu välillä vähän liian pitkiltä päiviltä mutta ilman töitäkään ei pärjää...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-50 minuuttia/suunta julkisilla. Melkein tunnin omalla autolla.

Vierailija
42/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toimistolle noin 6 kilsaa, pääsen yhdellä linkillä melkein kotiovelta pari sataa metriä lähelle toimiston ovesta ja kesäisin kuljen pyörällä jos ilma on hyvä.

Teen myös parina päivänä viikossa etätöitä joten ei tartte kulkea ollenkaan.

On kyllä kiva ettei tuhlaannu aikaa matkoihin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin AP:llä. ajan Järvenpäästä Turkuun, eli n. kaksi tunti ja vartti päälle.  Julkisilla menisi yli 3 tuntia suunta. Kuuntelen musiikkia ajaessa, eikä onneksi ole pieniä lapsiakaan. Työpaikka kyllä vaihtuu välittömästi, jos saan jotain  lähempää.

Vierailija
44/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,3 km autolla 6 min ja pyörällä vartin verran.

Vierailija
45/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama askel. Menee ehkä 10 sekuntia.

Vierailija
46/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatka 265km. Teen yhden etäpäivän kotoa mutta muuten käyn toisella paikkakunnalla töissä. Asun "teollisuuspitäjässä" jossa ei ole asiantuntija/päällikkö/johtajapaikkoja, on vain duunarinhommia. Jos haluaa koulutusta vastaavan työn on pakko pendelöisä. Poikamiesboxi on työkaupungissa. Raskasta olla erossa perheestä ja lapsista mutt vaihtoehto on työttömyys.

Vierailija
47/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 300m.

Vierailija
48/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoota pysäkille 15 min, dösällä 45 min, eli yhteensä tunti per suunta.

Vierailija
49/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkani on noin 4 km. Hyvällä säällä kuljen pyörällä, eli aikaa menee n. 15 min (matkalla on useammat liikennevalot, jotka hieman hidastavat). Jos taas sataa tms., niin sitten menen ratikalla, jolloin itse asiassa matkaan menee hieman kauemmin. Joskus saatan myös kävellä.

Vierailija
50/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängystä tietokoneen ääreen noin 20 metriä, sohvalta tietokoneen ääreen noin 4 metriä. Teen etätöitä kotona. 

Vierailija
51/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-45 min, riippuu vähän, kumpaan työpisteeseen olen menossa ja pyörällä vai julkisilla. Pyörällä pääsen nopeammin, Helsingissä asun ja työskentelen. Tuohon päälle vielä aamuisin lapsen hoitoonvienti, 10-20 min.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi