Miten pitkät työmatkat teillä on
Mielenkiinosta kyselen, että miten pitkää työmatkaa teette päivittäin? Itse käyn Helsingistä Tampereella joka päivä, eli matkoihin menee se kaksi tuntia per suunta. Päivän pituudeksi tulee 12 tuntia. Tuntuu välillä vähän liian pitkiltä päiviltä mutta ilman töitäkään ei pärjää...
Kommentit (51)
Asennekysymys. Pitkiltähän tuollaset päivät kuulostaa mutta elämä on työtä.
Miten ap käytät nuo työmatkat? Koetko, että voit tehdä mielekkäitä juttuja. Ihan näin sivusta kyselen.
Edelliseen työpaikkaan matkaa oli 130 metriä ja uuteen työpaikkaan on liki 600 metriä...
Mulla on 5 km Helsingin sisällä. Fillarilla tai juosten. Työmatka taitaakin olla työni parhaita puolia..
Vierailija kirjoitti:
Miten ap käytät nuo työmatkat? Koetko, että voit tehdä mielekkäitä juttuja. Ihan näin sivusta kyselen.
Ihan vain näin sivusta kyselen....no, miten on?
Taas yks firma itkee kun ei löydä työntekijöitä, miten on mahdollista???
Täällä on näköjään tehty uudistus.......Vanhoja viestejä voi nostaa ylös V:A:I:N MODE.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään tehty uudistus.......Vanhoja viestejä voi nostaa ylös V:A:I:N MODE.
testi
6km, kuljen pyörällä, päälle 2km lasten hoitoon vieminen tai hakeminen riippuen miehen työajoista.
Ajan omalla autolla tuon matkan. Rtadio päällä ja puheohjelmia kuuntelen. Tai jotain sarjoja kännykästä, en katso vaan kuuntelen. Muuta ei oikein voi autoa ajaessa tehdä.
kilometri eli pyörällä 5min. Mieluummin olen työttömänä tai muutan kyseiselle paikkakunnalle kun käytän 4h matkustamiseen, ihan typerää elämäntuhlausta.
Ja mä kun vittuunnun mun työmatkasta joka on linkulla 15-20 minuuttia. Huh huh kyllä on pitkä työmatka sulla ap. Respect!
n. 65 kilometriä suuntaansa, pk-seudulla työt. Autolla ajaen (motari, hetki kehä 3) n. 40 minuuttia.
Tuntuu paljolta mutta niin näyttää olevan monilla muillakin pitkä matka. Jostain se leipä on revittävä.
Päivässä kolme tuntia. Käyn töissä länsi-espoosta koillis-helsingissä.