Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkät työmatkat teillä on

Vierailija
21.09.2017 |

Mielenkiinosta kyselen, että miten pitkää työmatkaa teette päivittäin? Itse käyn Helsingistä Tampereella joka päivä, eli matkoihin menee se kaksi tuntia per suunta. Päivän pituudeksi tulee 12 tuntia. Tuntuu välillä vähän liian pitkiltä päiviltä mutta ilman töitäkään ei pärjää...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kilometri eli pyörällä 5min. Mieluummin olen työttömänä tai muutan kyseiselle paikkakunnalle kun käytän 4h matkustamiseen, ihan typerää elämäntuhlausta.

Taas yks patalaiska kansalainen täällä.

Vierailija
22/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 km. Ihan luksusta kun voi kävellä kelillä kuin kelillä eikä menee paljoa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä kun vittuunnun mun työmatkasta joka on linkulla 15-20 minuuttia. Huh huh kyllä on pitkä työmatka sulla ap. Respect!

Suhteellistahan tää on ja kaikkeen tottuu mutta kyllä muaki silti vituttaa. Tolla ajalla pesisin vaikka kotona ikkunoita.

ap

Vierailija
24/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portaat alas talomme alakertaan, kymmenen metriä eteen päin, oven jälkeen ensimmäisestä  ovesta oikealle.

En pidä työmatkaani pitkänä, tai hankalana:)

T. Yrittäjänä kotona 17. vuotta.

Vierailija
25/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45min yhteen suuntaan, eli yht 1,5h päivässä. Ei kamalan paha, sisältää kävelyä 25min ja juna 20min.

Vierailija
26/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajan vajaa 15min. Voisi sen laiskimus joskus yrittää pyöräilläkkin...

Vierailija
27/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

800m tai etäpäivinä ei sitäkään. 

En enää ikinä pystyisi tuhlaamaan tuota kauempaa työmatkoihin koska pelkästään työt vie niin suuren osan päivästä.

Tsemppiä AP!

Vierailija
28/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 km. Pyörällä kuljen ellei ole kaatosade tms. Sellainen vartti menee työmatkaan.

Vierailija
29/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sängystä suoraan työpöydän ääreen

En käsitä miten jaksat noin pitkiä matkoja?? Mä teen työt useimmiten sängyssä.

Vierailija
30/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 min pyörällä ympäri vuoden pk-seudulla. Siihen vaatteenvaihdot, meikit ja suihkut päälle. Mutta saapahan joka päivä tunnin liikuntaa. Tykkään! Työmatka on monesti paras osa päivästä.

Vierailija
31/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen autolla töissä, matkaa on n. 43km/suunta. Aikaisemmin oli n. 15km/suunta. Tuli muutettua niin työmatka piteni, mutta jospa tämän kestäis. Nätti matka ajaa etenkin kesällä ja muutenkin kun kesällä sulat tiet niin mikäs siinä ajellessa, mutta talvella voi olla tympeämpää. 

Eipä tuo mahdoton matka ole ajaa, monet ajaa vielä pitempiäkin matkoja.

Vierailija
32/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 km Tampereen seudulla. Kelistä riippuen autolla tai pyörällä

Kun sain vakityön, muutin lähelle työpaikkaa.

Vierailija
33/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap käytät nuo työmatkat? Koetko, että voit tehdä mielekkäitä juttuja. Ihan näin sivusta  kyselen.

Miten käytät? Itellä tunti suuntaansa niin käytän ne autoa ajamalla ja musiikkia kuuntelemalla. Mut ap:n työmatkat suuntaansa, huh huh!

Vierailija
34/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset 20min suuntaan, eli 40min yhteensä päivässä, ei paha

Vierailija
35/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa on noin 23 kilometriä ja aikaa kuluu fillarilla suihkuineen puolitoista tuntia aamuin illoin. Saman verran aikaa menisi julkisilla. Minullakin siis 11 tunnin työpäivät.

Vierailija
36/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 metriä, autolla kuljen, n.2 minsaa. Jalkojen päällä 8-9 tuntia töissä..

Vierailija
37/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä kun vittuunnun mun työmatkasta joka on linkulla 15-20 minuuttia. Huh huh kyllä on pitkä työmatka sulla ap. Respect!

Suhteellistahan tää on ja kaikkeen tottuu mutta kyllä muaki silti vituttaa. Tolla ajalla pesisin vaikka kotona ikkunoita.

ap

Täällä kohtalotoveri.

Vierailija
38/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuohon yhtälöön sopisi lapset jos pelkät työmatkat vie jo 3h päivässä?

Onneksi itsellä ja miehellä "työmatka" 0km koska tienaamme rahamme sjjoittamalla eli ei tarvita kuin tietokone.

Vierailija
39/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ap käytät nuo työmatkat? Koetko, että voit tehdä mielekkäitä juttuja. Ihan näin sivusta  kyselen.

Miten käytät? Itellä tunti suuntaansa niin käytän ne autoa ajamalla ja musiikkia kuuntelemalla. Mut ap:n työmatkat suuntaansa, huh huh!

Kuuntelen siis radiota tai jotain sarjaa vaikka Netflixistä. Katsoahan sitä ei voi, mutta kuunnella. Muuta ei oikein voi tehdä, kun itse pitää ajaa. No, haaveilen uudesta työpaikasta, joka olisi lähempänä kotia.

ap

Vierailija
40/51 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuohon yhtälöön sopisi lapset jos pelkät työmatkat vie jo 3h päivässä?

Onneksi itsellä ja miehellä "työmatka" 0km koska tienaamme rahamme sjjoittamalla eli ei tarvita kuin tietokone.

ta

Ei sovi mitenkään, eikä niitä vielä olekaan. Tosin tätä tahtia ei ehkä ehdi tehdä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi