Tiedätkö mitä ihan ensimmäinen poikaystäväsi tekee nykyään...
...sanotaan että sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee, mutta mulla ainkin on jäänyt niin hyvät muistot ettei tikkuja tarvitse pelätä...ihan eka poitsukamu on tällähetkellä oman sahan omistaja, naimisissa, isä kaksi vuotiaalle tytölle ja asuu samassa kaupungissa kun minä..ja jos tapaisimme ilolla toisiamme moikkaisimme ja kuulumisia vaihdettais...
Kommentit (45)
Viimeksi kuulin nimittäin, että opiskeli opettajaksi. En muuten tietäisi mitään, mutta kun nyt samalta pikkukylältä ollaan kotoisin, niin aina jotkut juorut ja puheet kuulee. Viimeksi olen tavannut neljä vuotta sitten, kun törmättiin sattumalta tuolla kyseisellä pikkukylällä.
ja asuu edelleen kotitilallaan äitinsä ja isänsä kanssa. ....Vanhempansa kulissiliitossa, nukkuivat eri huoneissa mutta avioeroa ei halunneet ottaa, koska todella velkainen tila ja poika repi elantoa siinä tilalla. Ukki asui vielä tilan tontilla toisessa talossa...Ex oli ihana ja avulias, mutta työtä painoi 16/h päivä ja ihan niin paljon anopin seura ei mua kiinnostanut, miestä harvoin näki. Olen todella tyytyväinen etten siihen kelkkaan lähtenyt.
en ole kuulumisia vaihtanut, mutta kuullut juttuja ja ihan yhtä lapsellinen on edelleen kun oli melkein kymmenen vuotta sitten. Sovinisti, hirveä meno päällä jne.
Itse olen käynyt korkeakoulun eikä meillä juuri mitään yhteistä enää olisi..
Hävisi muutaman vuoden kuluttua pojan syntymästä, kuin tuhka tuuleen. Siis sen verran tiedän että ulkomailla ajaa rekkaa, muuta en tiedä.
Yritti kovasti olla hyvä isä, mutta minkäs teet kun oma roolimalli oli aivan kamala, ja ikää meillä pojan syntymä hetkellä oli vasta 17, joten hän halusi vielä viettää niitä nuoruus vuosiaan...=( Ja viimeinen kerta kun näimme, niin huusin hälle että kuole pois, kukaan ei jää kaipaamaan..... Voi kumpa voisin nähdä hänet vielä ja sanoa että kyllä minä ja poika häntä kaivataan...
Tekstailimme siihen asti kun menin naimisiin, siitä on nyt muutama vuosi. Mieheni ei hyväksynyt tätä joten lopetimme.
Harmittaa, olisi kiva kuulla mitä kuuluu! Samoin toisesta pitemmästä jutusta joka oli tässä ensi rakkauden ja avioliittoni välissä, mitähän sille miehelle kuuluu?