Tiedätkö mitä ihan ensimmäinen poikaystäväsi tekee nykyään...
...sanotaan että sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee, mutta mulla ainkin on jäänyt niin hyvät muistot ettei tikkuja tarvitse pelätä...ihan eka poitsukamu on tällähetkellä oman sahan omistaja, naimisissa, isä kaksi vuotiaalle tytölle ja asuu samassa kaupungissa kun minä..ja jos tapaisimme ilolla toisiamme moikkaisimme ja kuulumisia vaihdettais...
Kommentit (45)
5 vuotta olimme yhdessä, nyt kulunut erosta 6 vuotta. Välillä tekstaillaan kuulumisia puolin ja toisin.
Tällä hetkellä elää pitkäaikaisen kumppaninsa kanssa avoliitossa ja he kärsivät miehstä johtuvasta lapsettomuudesta, eli jos olen kamala niin onneksi miestä vaihdoin... taloudellisesti niillä menee loistavasti!
Istuu linnassa väkivalta, omaisuus ja huumerikoksista.
Useita iskuja kirveellä päähän ja sitten kaatopaikalle. :(
Sellaista sattuu, kun käy poliisin vasikaksi. Onneksi en ollut paikalla, kun murha tapahtui. Tiedä vaikka oisvat nirhineet minutkin.
Aika on kyllä kullannut muistot, ja aina välillä tuntuu siltä, että vanha suola janottaisi, joten en ole viitsinyt ihan hirveästi pitää yhteyttä, ettei tule tehtyä mitään tyhmää.
ja on kuulema saanut nyt vanhoilla päivillään lapsenkin.
Yhteensä 12 vuotta meni yhdessä, kunnes nykyinen mies vei jalat alta ja likainen ero oli edessä. Kaikesta huolimatta en ole päivääkään katunut, vaikka eksääni loukkasinkin pahasti.
Erosta on nyt 5 vuotta ja ei ainakaan ole muuttanut tietääkseni kenenkään kanssa yhteen. On lihonut ja pöhöttynyt. Varmaan ryyppää aika paljon...:( On kuulemma vaihtanut töitä parempaan ja varmaan tienaa kivasti eli siinä suhteessa pärjää. Oli siis jo silloin uraputkessa. Voin kuvitella, että lojuu sängyssä kaiken vapaa-aikansa ellei ole baarissa ja asuu sotkun keskellä.
Se on anestesialääkärinä Helsingissä ja sillä on neljä kappaletta lapsia.
Olin silloin 15v. ja se poika 19v. Ahkera oli, teki kolmea työtä ja vielä ehti olemaan suloinen ja huomaavainen poikaystävä. Olen välillä ajatellutkin mitähän hänelle kuuluu, mutta eipä häntä löydy edes koulukaverit-sivustoilta, joten ehkä hän on muuttanut ulkomaille? Ihan mielellään kuulisin kyllä mitä hänelle kuuluu.
asuu tyttöystävänsä kans keskisuomessa. muutama vuosi takaperin kun tapasimme, oli molemmilta pitkät suhteet katkolla. minun teki kovasti mieli hänen kainaloonsa, hän sen sijaan kaipasi sitä kenen kanssa oli suhde katkolla. ja nyt ovat yhdessä taas.
harmittaa etten osannut arvostaa kyseistä miestä kun olimme yhdessä. pidin häntä nössönä, oli hyvä koulussa ja silloin hulluna minuun. sain kirjeitä häneltä joka päivä yms. silloin minua ällötti tuo touhu. en halunnut liian läheistä suhdetta. myöhemmin taas olen katunut. ei ole kukaan mies sen jälkeen niin hulluna minuun ollut tai ainakaan osoittanut sitä minulle.
tosin, myöhäistä sitä enää on itkeä. anteeksi että vastauksesta tuli pieni romaani. kysymys nosti paljon tunteita pintaan
Hän on paperimies -ja luultavasti pysyykin, ei siis näitä lopputilin saaneita onneksi. Hän rakensi talon isänsä avustamana kotikuntaansa Pirkanmaalla ja on naimisissa naisen kanssa, jonka tapasi pari vuotta eromme jälkeen. Heillä on noin 3 vuotias lapsi.
Näin on, että nyt sitä arvostaisi vähän eri asioita, kuin silloin nuorena ja kokemattomana.
sairas tyyppi, hyi kun puistattaa!
Näin tätä exääni viimeksi 2kk sitten, ja tuolloin avautui.
Sääliksi käy, exä on aina halunnut katraan lapsia. Muutoin lienevät kuitenkin ihan onnellisia, molemmat töissä jne.
Tuo mulle vähän namia.. Olen itse rv 36 ja väsyttää. Esikoinen lauleskelee sängyssä.. :) (1v10kk)
Asuu muutaman sadan metrin päässä perheestäni, ei siis olla tästä kaupungista kotoisin. Hänen avovaimonsa on vanha koulukaverini. Heillä on melkein saman ikäinen pieni lapsi kuin meillä :)
ollaan nimittäin palattu yhteen muutaman etsikkovuoden jälkeen ja nyt jo 15v takana ja 2 lasta,
eli hyvinkin tiedän mitä tekee!!!
varmaan edelleen Ranskassa asustelee, toivon kovasti että on onnellinen.