Tällainen situation
Tinderöin tylsyyttäni, en todellakaan etsimällä etsinyt yhtään mitään. Kaipasin juttukaveria ja pidin samalla silmät avoinna, jos nyt sieltä sattumalta löytyisi joku tosi kiinnostava. En yleensä huoli tinderi-miehiä parisuhteeseen, koska pinnallisen paskasovelluksen käyttö kertoo yleensä enemmän kuin tarpeeksi ihmisestä. Ei aina, yleensä.
No sitten törmäsin sellaiseen aika symppiksen oloiseen ja kivan näköiseen miekkoseen. Juttelimme silloin tällöin, emme jatkuvasti. Siirryimme jossain vaiheessa whatsappiin. Meidän piti tavata, mutta emme koskaan saaneet aikaiseksi sopia mitään lukkoon lyötyä päivää. Miekkosella on yksi lapsi, joka on miekkosen luona 4 päivää viikosta. Eli sekin rajoittaa paljon.
En yleensä edes anna mahdollisuutta iseille, mutta hänessä on/oli jotain, minkä takia olin valmis katsomaan, josko sittenkin...
No, saimme muutamat whatsappiriidat aikaiseksi, kun minua ärsytti ettei mikään edennyt eikä miekkonen vastaillut toivomallani nopeudella viesteihini MUTTA ei myöskään kertonut selkeästi, että nyt teen asiaa x, odotatko hetken niin vastaan sitten.
Mielestäni se kuuluu ihan tavallisiin käytöstapoihin ja varsinkin, jos on romanttista kiinnostusta ilmoilla. Itselleni tuollainen kohtelias ilmoittaminen tulee ihan luonnostaan. Tyyliin "olen kaupassa, odotatko vartin niin vastaan sitten."
Joo, vartti ei ole aika eikä mikään, mutta minusta se vain kuuluu sanoa, jos kesken keskustelun hiljenee kuin seinään. Se on minun tyylini hoitaa juttelua.
No sitten yhden kinastelumme jälkeen menetin malttini totaalisesti ja sanoin aika loukkaavia juttusia miekkoselle liittyen mm. eksääni. Tämän ilkeilyni jälkeen miekkonen väitti tavanneensa irl jonkun naikkosen.
Sanoin haluavani olla vain "kaveri" (emmehän ole edes tavanneet vielä, mutta kuitenkin.) En ole edelleenkään varma, oliko tuo vain yritys miekkoselta näyttää minulle närhen munat, epäilen kyllä että mitään naikkosta ei oikeasti edes ole.
Ilkeilyni jälkeen miekkonen on vain vastannut viesteihini, mutta ei viestittele oma-aloitteisesti. Aiemmin laitteli muutamia viestejä pitkin päivää tai jos heräsi kesken unien. Ilkeilyn jälkeen se muuttui.
JOO, olin kamala ja paha ja kaikkea, mutta miekkosen käytös loukkasi minua ja siksi menetin malttini. Nyt aion vain viestitellä "kaverina" hänelle ja jossain vaiheessa ehdottaa tapaamista. Mikäli tuo epäilyttävä naikkosjuttu olisikin totta, ei miekkosella enää ole saumaa minuun. En ole kakkosvaihtoehto. Kuitenkin olen melkein satavarma, ettei mitään naikkosta edes ole.
Miekkonen kertoi, ettei tinderissäkään mistään jutteluista tule oikein mitään, eikä matchejakaan ole ollut mitään hurjaa määrää. Tiedän miekkosen olevan epävarma, se kävi ilmi jutusteluistamme aikoinaan.
EN KAIPAA SAARNAA. Ajattelin vain kertoa tämän tänne.
Ps. Olemme puhuneet puhelimessa muutaman kerran ja olen nähnyt miekkosen fb:n kuvineen.
Kommentit (90)
Ap vaikuttaa kontrolloivalta ja äkkipikaiselta, jos itse toimisin noin jossain mielenhäiriössä pitäisin itsestäänselvänä ettei miestä enää kiinnosta. Ja se pitää vain niellä että on sotkenut asiat temppuilulla.
Ap tais kadota ku tajus (kuuden sivun jankkaamisen jälkeen), että kukaan ei oikein ole hänen puolellaan, vaan kaikki asettuvat miehen kannalle :D
Veikkaan, että on kastia "kaikilla on mua vastaan jotain".
Ap:llä oli illalla menoa, siksi en ole päivystänyt teidän marmatustanne palstalla. XD Miekkosen kanssa menee hyvin. Hän aloitti aamulla jutustelun oma-aloitteisesti ja oli illallakin mukava. -ap
Vierailija kirjoitti:
En minäkään usko, että miehellä on mitään naikkosta tai naista, mies varmasti keksi sen, kun ei uskaltanut sanoa ap:lle suoraan, ettei kiinnosta. Pelkäsi varmaan tuollaista kilahtelua, ja syystäkin, niin ei halunnut sanoa suoraan että olet herralle vähän too much. Miekkosparka vaan ei osannut aavistaa, että ap jatkaisi häiriköintiä.
Mielenkiinnosta muuten ap, oletko se sama tyyppi joka viime viikolla (?) kirjoitteli hevostalli.netin sennupalstalla sivaltamistavastaan?
Minäkin luin tuon sivaltelijan topikin hötönetistä! Ei saanut sielläkään lainkaan sympatiaa, joten siirtyi vauvapalstalle? :D
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä oli illalla menoa, siksi en ole päivystänyt teidän marmatustanne palstalla. XD Miekkosen kanssa menee hyvin. Hän aloitti aamulla jutustelun oma-aloitteisesti ja oli illallakin mukava. -ap
Ja mikä vitun hötöpalsta?
Tää oli hauska ketju :D
Ihan karmee pits joka kyykyttää äijää jota ei ole edes ikinä tavannut buaahh :D
Naikkonen taitaa olla hullunen
Hyvin menee, kuten kerroin ja miekkonen kirjoittelee mukavasti. Koettakaa kestää pettymyksenne.
Turhaan jatkatte enää. -ap
Hötöleidi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään usko, että miehellä on mitään naikkosta tai naista, mies varmasti keksi sen, kun ei uskaltanut sanoa ap:lle suoraan, ettei kiinnosta. Pelkäsi varmaan tuollaista kilahtelua, ja syystäkin, niin ei halunnut sanoa suoraan että olet herralle vähän too much. Miekkosparka vaan ei osannut aavistaa, että ap jatkaisi häiriköintiä.
Mielenkiinnosta muuten ap, oletko se sama tyyppi joka viime viikolla (?) kirjoitteli hevostalli.netin sennupalstalla sivaltamistavastaan?
Minäkin luin tuon sivaltelijan topikin hötönetistä! Ei saanut sielläkään lainkaan sympatiaa, joten siirtyi vauvapalstalle? :D
Satavarmasti on sama tyyppi. :D Kirjoitustyyli samanlainen ja yhtä sekaisin.
Hei ap, kuis situeissön on edennyt?