Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen situation

Vierailija
21.09.2017 |

Tinderöin tylsyyttäni, en todellakaan etsimällä etsinyt yhtään mitään. Kaipasin juttukaveria ja pidin samalla silmät avoinna, jos nyt sieltä sattumalta löytyisi joku tosi kiinnostava. En yleensä huoli tinderi-miehiä parisuhteeseen, koska pinnallisen paskasovelluksen käyttö kertoo yleensä enemmän kuin tarpeeksi ihmisestä. Ei aina, yleensä.

No sitten törmäsin sellaiseen aika symppiksen oloiseen ja kivan näköiseen miekkoseen. Juttelimme silloin tällöin, emme jatkuvasti. Siirryimme jossain vaiheessa whatsappiin. Meidän piti tavata, mutta emme koskaan saaneet aikaiseksi sopia mitään lukkoon lyötyä päivää. Miekkosella on yksi lapsi, joka on miekkosen luona 4 päivää viikosta. Eli sekin rajoittaa paljon.
En yleensä edes anna mahdollisuutta iseille, mutta hänessä on/oli jotain, minkä takia olin valmis katsomaan, josko sittenkin...

No, saimme muutamat whatsappiriidat aikaiseksi, kun minua ärsytti ettei mikään edennyt eikä miekkonen vastaillut toivomallani nopeudella viesteihini MUTTA ei myöskään kertonut selkeästi, että nyt teen asiaa x, odotatko hetken niin vastaan sitten.

Mielestäni se kuuluu ihan tavallisiin käytöstapoihin ja varsinkin, jos on romanttista kiinnostusta ilmoilla. Itselleni tuollainen kohtelias ilmoittaminen tulee ihan luonnostaan. Tyyliin "olen kaupassa, odotatko vartin niin vastaan sitten."

Joo, vartti ei ole aika eikä mikään, mutta minusta se vain kuuluu sanoa, jos kesken keskustelun hiljenee kuin seinään. Se on minun tyylini hoitaa juttelua.

No sitten yhden kinastelumme jälkeen menetin malttini totaalisesti ja sanoin aika loukkaavia juttusia miekkoselle liittyen mm. eksääni. Tämän ilkeilyni jälkeen miekkonen väitti tavanneensa irl jonkun naikkosen.

Sanoin haluavani olla vain "kaveri" (emmehän ole edes tavanneet vielä, mutta kuitenkin.) En ole edelleenkään varma, oliko tuo vain yritys miekkoselta näyttää minulle närhen munat, epäilen kyllä että mitään naikkosta ei oikeasti edes ole.

Ilkeilyni jälkeen miekkonen on vain vastannut viesteihini, mutta ei viestittele oma-aloitteisesti. Aiemmin laitteli muutamia viestejä pitkin päivää tai jos heräsi kesken unien. Ilkeilyn jälkeen se muuttui.

JOO, olin kamala ja paha ja kaikkea, mutta miekkosen käytös loukkasi minua ja siksi menetin malttini. Nyt aion vain viestitellä "kaverina" hänelle ja jossain vaiheessa ehdottaa tapaamista. Mikäli tuo epäilyttävä naikkosjuttu olisikin totta, ei miekkosella enää ole saumaa minuun. En ole kakkosvaihtoehto. Kuitenkin olen melkein satavarma, ettei mitään naikkosta edes ole.

Miekkonen kertoi, ettei tinderissäkään mistään jutteluista tule oikein mitään, eikä matchejakaan ole ollut mitään hurjaa määrää. Tiedän miekkosen olevan epävarma, se kävi ilmi jutusteluistamme aikoinaan.

EN KAIPAA SAARNAA. Ajattelin vain kertoa tämän tänne.

Ps. Olemme puhuneet puhelimessa muutaman kerran ja olen nähnyt miekkosen fb:n kuvineen.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole enää mahdollisuuksia häneen. Käsitätkö että vaadit häntä olemaan kokoajan valmiudessa sinulle, ihmiselle jota hän ei ole edes tavannut? Tämä on liikaa kenelle tahansa, mutta lisäksi tällä miehellä on lapsi. Lapsi saattaa koska tahansa aiheuttaa tilanteen johon on reagoitava heti. Siinä ei paljon joku viestittely paina, halusit tai et. Ei puhelin voi mennä läsnä olevan ihmisen edelle. Kyllä aikuinen ihminen jaksaa odottaa vähän aikaa.

Vierailija
22/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se teinirakkaus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan miekkonen.

Vierailija
24/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla ole enää mahdollisuuksia häneen. Käsitätkö että vaadit häntä olemaan kokoajan valmiudessa sinulle, ihmiselle jota hän ei ole edes tavannut? Tämä on liikaa kenelle tahansa, mutta lisäksi tällä miehellä on lapsi. Lapsi saattaa koska tahansa aiheuttaa tilanteen johon on reagoitava heti. Siinä ei paljon joku viestittely paina, halusit tai et. Ei puhelin voi mennä läsnä olevan ihmisen edelle. Kyllä aikuinen ihminen jaksaa odottaa vähän aikaa.

Jos siirrytään whatsappiin juttelemaan, oletan että kiinnostusta löytyy. Sen voi silloin näyttää. Ei ole väliä, onko ihminen tuttu vai tuntematon, kaikkia kohtaan voi käyttäytyä normaalisti. Jos ravaa pitkin päivää whatsapissa vastaamatta, ei se tuo kovin mukavaa fiilistä viestin lähettäneelle. Onko vaikeaa kertoa, että olen nyt töissä/paikassa x, mutta kotona klo x. Käykö että palataan sitten.

Ihan normaalia käytöstä, jota automaattisesti odotan ihmisiltä.

-ap

Vierailija
25/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki kun näen toisen käyvän whatsapissa koko ajan, oletan hänellä olevan aikaa. Mutta jos minun viestini ohitetaan, vaikka kiinnostaa kiinnostaa toki, niin ei se kivalta tunnu. En minä edes tiedä, haluanko hänestä poikaystävää. Aika näyttäköön, mitä tapahtuu.

-ap

Vierailija
26/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En yleensä huoli tinderi-miehiä parisuhteeseen, koska pinnallisen paskasovelluksen käyttö kertoo yleensä enemmän kuin tarpeeksi ihmisestä. Ei aina, yleensä." sanoo nainen joka itse käyttää sovellusta :D

Vierailija
27/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En yleensä huoli tinderi-miehiä parisuhteeseen, koska pinnallisen paskasovelluksen käyttö kertoo yleensä enemmän kuin tarpeeksi ihmisestä. Ei aina, yleensä." sanoo nainen joka itse käyttää sovellusta :D

En minä ole siellä aktiivinen. On eri asia vähän katsella, kuin olla tosissaan ja klikkailla sydäntä naamavärkkien perusteella. Suurin osa tinderimiehistä ei nappaa pätkän vertaa. Ja itse olen ollut vain pienen hetken tinderissä.

-ap

Vierailija
28/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakaroiden touhua.

Missä?

Vierailija
29/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinulla on hyvä ote asiaan. Kertoo kyllä paljon tästä miekkosesta tuollainen käytös ja puhelinhaahuilu. Jos mies on tosissaan, hän kyllä tekee kaikkensa ottaakseen sinut eikä puhu mistään muista naikkosista vaan keskittyisi juuri sinuun. Sanoisin, että unohda tämä tyyppi, jätä hänet epämääräistelemään ja leijumaan muiden naikkosten kanssa vaan. Ansaitset selkärankaisen miehen eikä mitään tälläista selkärangatonta. Mieti millaista tulevaisuus olisi tällaisen kanssa.

Vierailija
30/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti.

Vierailija
31/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija nro30 jatkaa: yli viidentoista vuoden parisuhdekokemuksella voin sanoa, että juuri ne ikävimmät piirteet joita suhteemme alussakin oli nättävissä puolisossa vaan ajan myötä valitettavasti vahvistuvat. Onneksi on todella ihaniakin piirteitä, kukaan ei ole täydellinen. Mieti, miten suuri merkitys tällä tänne nostamisella asialla sinulle ja suhteelle on, olisi.

Vierailija
32/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti.

Aika vahvaa kielenkäyttöä sinulta `symppis`.... Saippuapesuun sinun suu nyt!

Vierailija
33/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siirrytään whatsappiin juttelemaan, oletan että kiinnostusta löytyy. Sen voi silloin näyttää. Ei ole väliä, onko ihminen tuttu vai tuntematon, kaikkia kohtaan voi käyttäytyä normaalisti. Jos ravaa pitkin päivää whatsapissa vastaamatta, ei se tuo kovin mukavaa fiilistä viestin lähettäneelle. Onko vaikeaa kertoa, että olen nyt töissä/paikassa x, mutta kotona klo x. Käykö että palataan sitten.

-ap

No ei todellakaan ole normaalia vaatia että vastaa kaupastakin että palaan vartin päästä. Yritä nyt ymmärtää että viestin lukeminen ja siihen vastaaminen on kaksi ihan eri asiaa etkä voi vaatia että joku vastaa sulle koska vaan. Se että vastaa "vastaan myöhemmin" on viestiin vastaamista ja kirjoittamista vaikkei sen enempää kirjoittaisikaan.

Vierailija
34/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tiedoksi, että miekkonen tarkoittaa "lisääntymiskykyistä miestä" ja naikkonen "kevytkenkäistä horoa".

Ei mulla muuta.

Vierailija
35/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No ei todellakaan ole normaalia vaatia että vastaa kaupastakin että palaan vartin päästä. Yritä nyt ymmärtää että viestin lukeminen ja siihen vastaaminen on kaksi ihan eri asiaa etkä voi vaatia että joku vastaa sulle koska vaan. Se että vastaa "vastaan myöhemmin" on viestiin vastaamista ja kirjoittamista vaikkei sen enempää kirjoittaisikaan.

Ap taitaa olla näitä rasittavia tyyppejä jotka ruuhkauttavat kauppojen kassoja kun whatsup on tärkeämpi. 

Vierailija
36/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan tää olla provo? Jos on niin ap osaa asiansa. Bravo, olet loistava!

Muuutta... Jos tarina on tosi, on todettava että kyllähänsä ap vaadit aika paljon miekkoselta jos et edes itse tiedä oletko tosissasi.

Emme ole vaimoni kanssa koskaan viestitelleet nollaviiveellä, emme edes tapailun alkuhuuman kiihkeimpänä aikana. Ihmiset ei vaan yleensä tee niin. Tee jos haluat, mutta älä vaadi sitä muilta.

ps jos tää on provo niin tää on oikeesti ihan huippu!

Vierailija
37/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kyseinen "miekkonen", juoksisin lujaa ja kauas.

Vierailija
38/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You know tämä situationi, paha juttu. Ei esim. ilmoita messagella 15 minsan kauppareissuta? HE on OUT!

Vierailija
39/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala miten vaikealta ihmiseltä kuulostat..

Vierailija
40/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderöin tylsyyttäni, en todellakaan etsimällä etsinyt yhtään mitään. Kaipasin juttukaveria ja pidin samalla silmät avoinna, jos nyt sieltä sattumalta löytyisi joku tosi kiinnostava. En yleensä huoli tinderi-miehiä parisuhteeseen, koska pinnallisen paskasovelluksen käyttö kertoo yleensä enemmän kuin tarpeeksi ihmisestä. Ei aina, yleensä.

Luehan nyt tuo vielä itsekin. Ja mieti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi