Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen situation

Vierailija
21.09.2017 |

Tinderöin tylsyyttäni, en todellakaan etsimällä etsinyt yhtään mitään. Kaipasin juttukaveria ja pidin samalla silmät avoinna, jos nyt sieltä sattumalta löytyisi joku tosi kiinnostava. En yleensä huoli tinderi-miehiä parisuhteeseen, koska pinnallisen paskasovelluksen käyttö kertoo yleensä enemmän kuin tarpeeksi ihmisestä. Ei aina, yleensä.

No sitten törmäsin sellaiseen aika symppiksen oloiseen ja kivan näköiseen miekkoseen. Juttelimme silloin tällöin, emme jatkuvasti. Siirryimme jossain vaiheessa whatsappiin. Meidän piti tavata, mutta emme koskaan saaneet aikaiseksi sopia mitään lukkoon lyötyä päivää. Miekkosella on yksi lapsi, joka on miekkosen luona 4 päivää viikosta. Eli sekin rajoittaa paljon.
En yleensä edes anna mahdollisuutta iseille, mutta hänessä on/oli jotain, minkä takia olin valmis katsomaan, josko sittenkin...

No, saimme muutamat whatsappiriidat aikaiseksi, kun minua ärsytti ettei mikään edennyt eikä miekkonen vastaillut toivomallani nopeudella viesteihini MUTTA ei myöskään kertonut selkeästi, että nyt teen asiaa x, odotatko hetken niin vastaan sitten.

Mielestäni se kuuluu ihan tavallisiin käytöstapoihin ja varsinkin, jos on romanttista kiinnostusta ilmoilla. Itselleni tuollainen kohtelias ilmoittaminen tulee ihan luonnostaan. Tyyliin "olen kaupassa, odotatko vartin niin vastaan sitten."

Joo, vartti ei ole aika eikä mikään, mutta minusta se vain kuuluu sanoa, jos kesken keskustelun hiljenee kuin seinään. Se on minun tyylini hoitaa juttelua.

No sitten yhden kinastelumme jälkeen menetin malttini totaalisesti ja sanoin aika loukkaavia juttusia miekkoselle liittyen mm. eksääni. Tämän ilkeilyni jälkeen miekkonen väitti tavanneensa irl jonkun naikkosen.

Sanoin haluavani olla vain "kaveri" (emmehän ole edes tavanneet vielä, mutta kuitenkin.) En ole edelleenkään varma, oliko tuo vain yritys miekkoselta näyttää minulle närhen munat, epäilen kyllä että mitään naikkosta ei oikeasti edes ole.

Ilkeilyni jälkeen miekkonen on vain vastannut viesteihini, mutta ei viestittele oma-aloitteisesti. Aiemmin laitteli muutamia viestejä pitkin päivää tai jos heräsi kesken unien. Ilkeilyn jälkeen se muuttui.

JOO, olin kamala ja paha ja kaikkea, mutta miekkosen käytös loukkasi minua ja siksi menetin malttini. Nyt aion vain viestitellä "kaverina" hänelle ja jossain vaiheessa ehdottaa tapaamista. Mikäli tuo epäilyttävä naikkosjuttu olisikin totta, ei miekkosella enää ole saumaa minuun. En ole kakkosvaihtoehto. Kuitenkin olen melkein satavarma, ettei mitään naikkosta edes ole.

Miekkonen kertoi, ettei tinderissäkään mistään jutteluista tule oikein mitään, eikä matchejakaan ole ollut mitään hurjaa määrää. Tiedän miekkosen olevan epävarma, se kävi ilmi jutusteluistamme aikoinaan.

EN KAIPAA SAARNAA. Ajattelin vain kertoa tämän tänne.

Ps. Olemme puhuneet puhelimessa muutaman kerran ja olen nähnyt miekkosen fb:n kuvineen.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pst... Se on suomeksi "tilanne."

Vierailija
2/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pst... Se on suomeksi "tilanne."

Aijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin pitkä teksti etten jaksanut lukea. Se olisi ollut kovin laboröösiä. Olen nääs lazy as hell enkä oikein jaksa read tekstiä jos aihe ei oikeasti intressaa, you know?

Vierailija
4/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Situashuun," "sitjueisön," "situatsion" vai miten ap tuon otsikon lausuu? Svetisismi vai anglismi?

Vierailija
5/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaccione! kirjoitti:

"Situashuun," "sitjueisön," "situatsion" vai miten ap tuon otsikon lausuu? Svetisismi vai anglismi?

Sitsueissön.

-ap

Vierailija
6/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun lukemisen jälkeen tuli niin hirvee hungeri että on pakko mennä eatmään.

Vierailija
7/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka ihme puhuu miekkosista ja naikkosista?

Vierailija
8/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
9/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat viestitellä kaverina, mutta sitten kuitenkin tavata, mutta miehellä ei ole enää mitään mahdollisuuksia sinuun? Öö, miksi edes enää tuhlaat teidän molempien aikaa viestittelemällä miehen kanssa?  

Vierailija
10/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pidä puhelintaan koko ajan käsillä, joten ei voi olettaa toisen vastaavan heti. Kaupassakin voi käydä ilman puhelinta. Olisi ahdistavaa, jos toinen kontrolloi noin vahvasti.

Vierailija
11/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies ymmärtää juosta ja lujaa. Ei tuo sinun käytös ole ihan normaalia. Ei kaikki kyttää puhelinta, esim. kun tekevät ruokaa, vaan sen takia whatsapp on niin kätevä, että voi vastata kun ehtii. Ei siinä mitään tilannetietoja tarvitse antaa, jos ei ehdi vastaamaan, niin ei ehdi. Vastaa sitten kun ehtii.

Ja mikä on tuo "ollaan vain kavereita"? Varmaan häntäkään kiinnostaa kauheasti olla kaveri ihmisen kanssa, jota koskaan ole edes tavannut.

Vierailija
12/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se mies on vaikka oikeasti tavannut sen naisen ja lähettelee niitä oma-aloitteisia viestejä hänelle eikä sinulle? Suht normaalia. Ja toisekseen mun mielestä on hassua vastata viestiin, että on kaupassa ja vastaa myöhemmin, kun samalla naputtelulla olisi jo vastannut siihen viestiin. Ymmärrän jos ei pysty vastaamaan puheluun ja lähettää viestin, että soittaa myöhemmin.

Vierailija
13/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen? 

Miekkonen...  

;_;

En ikinä valita poitsusta tai muistakaan kunhan kukaan ei ala käyttää tätä muotoa miehestä. 

Vierailija
14/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi tajuta kokonaiskuvaa yhdestä viestistä. En ensinnäkään usko mihinkään naikkoseen, se tuli niin sattumalta kinastelun jälkeen. Hermostuin siihen, että miekkonen ravaili whatsapissa vastaamatta minulle. Kuulemma luki viestejä (kaikkien), vastaamatta niihin. Mielestäni kohtelias ihminen sanoisi, että hei, nyt en pysty viestittelemään, mutta palataanko klo x.

MINÄ olen lähes aina tavoitettavissa ja MINÄ ilmoitan toiselle, jos olen vaikka kaupassa enkä voi keskittyä viestittelemään. Puhuin siitä miten ITSE toimin.

Enkä kaipaa turhia saarnojanne, kuten sanoin.

-ap

Vierailija
15/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄLI NAIKKONEN ON TOTTA, EI MIEKKOSELLA OLE ENÄÄ MAHIKSIA MINUUN. Mikäli naikkonen on mielikuvituksen tuotosta, on asia eri. En tosiaan edes usko koko naikkosen olemassaoloon. Aika näyttänee.

-ap

Vierailija
16/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

This kind of tilanne.

Vierailija
17/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tindessä käynyt niin, että kun en muista käydä siellä joka päivä niin osa miehistä ehtii riidellä yksikseen siellä ja loukkaantua, leipääntyä, haukkua, jopa jo sopiakin ennekuin menen takaisin ja luen postit. Arvatkaapa menenkö tapaamaan tällaista tyyppiä?

Vierailija
18/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ap sä olet todella rasittavan oloinen.

Vierailija
19/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tindessä käynyt niin, että kun en muista käydä siellä joka päivä niin osa miehistä ehtii riidellä yksikseen siellä ja loukkaantua, leipääntyä, haukkua, jopa jo sopiakin ennekuin menen takaisin ja luen postit. Arvatkaapa menenkö tapaamaan tällaista tyyppiä?

En minä tiedä tapaammeko vai emme. Sen näkee myöhemmin.

-ap

Vierailija
20/90 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu ap sä olet todella rasittavan oloinen.

Niin sinäkin.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi