Paljon shoppailette vuodessa?
Mä otin tän vuoden puolelle tavoitteekseni kuvata kaikki shoppailuni ja sitten lasken vuoden lopussa paljon olen shoppaillut ja mitä oikein ostan. Laskin nyt tähän mennessä kuinka paljon olen ostanut esim paitoja ja tässä tulos siis vajaan 9 kk ajalta:
Paidat 83 kpl
Takit 15 kpl
Farkut 7 kpl
Hajuvedet 30 kpl
Kengät 21 paria
Laukut 8 kpl
Entäs te?
Kommentit (44)
Ap, ethän sä tykkää vaatteista.
Jos joku paita minkä olet löytänyt todella olisi ihana, niin ei tarvitsisi heti rynnätä ostamaan lisää.
Aloin tietoisesti vähentää tänä vuonna, silti jonkin verran hankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä arvasin että aloitus saa alapeukkuja (lol)
No onhan nuo aloituksen määrät ihan helvetin noloja.
Mitä noloa siinä on? Vilpittömästi haluaisin tietää. Ja haluaisin myös tietää, mihin mun pitäisi itse tienaamani rahat laittaa? Ap
Kukin tyylillään mutta itse käytän rahani mieluummin matkusteluun.
10
Mulla menee matkusteluun paljon enemmän rahaa kuin vaatteisiin vuodessa. Jokaikisen lomapäiväni (28 päivää vuodessa) käytän ulkomaan matkoihin. En koskaan lomaile suomessa. 28 päivällä ei vaan hirveän monta matkaa voi tehdä, ellei sitten halua tehdä lyhyitä muutaman päivän matkoja. Ap
Miten sulla on noin vähän lomaa?? Kun vähän fiksailee 30 lomapäivästä saa helposti 4+2 vkoa vuodessa. Sen verran + pari pitkää vkl me lomaillaan.
En tiedä. Sairaalalla olen sihteerinä. 10 vuotta tullut oltua ja lomapäivät tosiaan 28 vuodessa. Vähänhän se on :( Ap
8 pv talvilomaa = 15 lomapvää 24.12-7.1
20pv kesälomaa = juhannusaatosta eteenpäin yht 25 pv
Yhteensä 40pv kun laskee sunnuntait mukaan.
Ei pitäisi olla vaikeaa laskea
Kaikkea te kyllä alapeukutatte... Mitähän alapeukuttamista tässäkin oli? Se, kun mielestäni 28 lomapäivää on vähän? Ap