Siis onko täällä eri fontti kuin eilen?
Kauheat nuo yksittäiset tummemmat kirjaimet tuolla seassa. Miksi ihmeessä tämmöinen fontti on tänne valittu? Joku amatöörikö tätä sivua päivittää??
En itse ole mikään ammattilainen nettisivujen teossa, mutta jopa mä huomaan että nyt on kyllä kaikkea muuta kuin oikeanlainen fontti tälle sivulle valittu.
Kommentit (7)
Entinen oli paljon parempi ja sitä pystyi jopa lukemaan.
Tämä fonttiamatööri takaisin koulupenkille harjoittelemaan fonttioppeja. Kiitos.
Mitä nyt ei muka pysty lukemaan? Ei fontissa ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauheat nuo yksittäiset tummemmat kirjaimet tuolla seassa. Miksi ihmeessä tämmöinen fontti on tänne valittu? Joku amatöörikö tätä sivua päivittää??
En itse ole mikään ammattilainen nettisivujen teossa, mutta jopa mä huomaan että nyt on kyllä kaikkea muuta kuin oikeanlainen fontti tälle sivulle valittu.
Eilen oli ihan sama fontti.
Hyvä esimerkki siitä kuinka asia alkaa haittaamaan vasta kun kuulee että se haittaa muita.
Eipä ole ollut mikreeniä moneen vuoteen, mutta eilen oli. Mistäköhän johtuu? Alkaa taas ottaa silmistä, mutta palsta liian koukuttava.
On, aika kauhea fontti. Miksiköhän pitää uudistaa vain uudistamisen vuoksi, eihän siinä vanhassa fontissa ollut mitään vikaa?