Paljon shoppailette vuodessa?
Mä otin tän vuoden puolelle tavoitteekseni kuvata kaikki shoppailuni ja sitten lasken vuoden lopussa paljon olen shoppaillut ja mitä oikein ostan. Laskin nyt tähän mennessä kuinka paljon olen ostanut esim paitoja ja tässä tulos siis vajaan 9 kk ajalta:
Paidat 83 kpl
Takit 15 kpl
Farkut 7 kpl
Hajuvedet 30 kpl
Kengät 21 paria
Laukut 8 kpl
Entäs te?
Kommentit (44)
No vaatteita ei ole tullut paljon shoppailtua. Muutama pusero, yhdet kengät ja kaksi laukkua ja alusvaatteita. Mun shoppailut on enimmäkseen harrastukseen liittyviä juttuja.
Sukat 6 paria
1 treenipaita
Ulkoiluhousut (ostin käytettynä)
Kuoritakki (ostin käytettynä)
Juoksukengät
Muutamat sukkahousut
Kahdet rintaliivit
4 alushousut
Siinä taitaa olla kaikki tänä vuonna shoppailtu tavara
Vierailija kirjoitti:
Sukat 6 paria
1 treenipaita
Juoksukengät
Muutamat sukkahousut
Kahdet rintaliivit
4 alushousutSiinä taitaa olla kaikki tänä vuonna shoppailtu tavara
Wow. You must be rich. Kuvittelen vaan miten paljon mullakin olisi rahaa jos en shoppailisi. Ap
Sen verran mitä lapsi on tarvinnut 134->140 ja 34 -> 36 siirtymään.
Lisäksi kakkosasunnon koko irtaimisto :) Jotain täkkiä ja pyyheliinaa oli ennestään jakaa kahteen asuntoon.
Tällä viikolla hankin keittiöön uudet teräskattilat ja juomalasit. Lisäksi hankin täydennystä elokuvakokoelmaani.
Muutoin olen aika maltillinen hankintojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukat 6 paria
1 treenipaita
Juoksukengät
Muutamat sukkahousut
Kahdet rintaliivit
Wow. You must be rich. Kuvittelen vaan miten paljon mullakin olisi rahaa jos en shoppailisi. Ap
No en kyllä ole, minulla vaan on rahalle parempaakin käyttöä kuin tavaran hamstraaminen. Laskepa huviksesi paljonko olet kuluttanut rahaa noihin ostoksiisi ja vertaa esimerkiksi minkälaisen lomamatkan olisit niillä rahoilla voinut tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukat 6 paria
1 treenipaita
Juoksukengät
Muutamat sukkahousut
Kahdet rintaliivit
No en kyllä ole, minulla vaan on rahalle parempaakin käyttöä kuin tavaran hamstraaminen. Laskepa huviksesi paljonko olet kuluttanut rahaa noihin ostoksiisi ja vertaa esimerkiksi minkälaisen lomamatkan olisit niillä rahoilla voinut tehdä.
Teen vuodessa 3-4 lomamatkaa ja enempää en edes voisi tehdä koska lomapäiviä en saa kuin 28 kpl vuodessa. En keksi rahalle muuta käyttöä kuin vaatteet/matkat, mikään muu ei tuota mielihyvää. Ap
Parit urheilutrikoot ja topit
Talvitakki
Lenkkarit
Farkut
Rintaliivit ja alushousut
2 t-paitaa
Yllättävän paljon siihen nähden, että olen vähentänyt vaatteiden hankkimista. Mutta teinityttärelle ostettuja vaatteita en alkaisi edes laskemaan.
Hyvähän se on ap:n haaveilla:)
Mulla on kaapit täynnä vaatteita, ei ole hirveästi ollut tarvetta:
- 1 sininen pitsinen kotelomekko, siihen siniset lakerikengät ja -laukku Briteistä
- 2 samanlaista raidallista mutta eriväristä kotelomekkoa töihin, niihin mustat nahka-avokkaat
- 2 kesäpuseroa, 1 valkoinen juhlapaita
- 1 sandaalit
- kevytuntuvatoppiksen (maailman paras ostos näillä kesäkeleillä!)
- kumisaappaat
- kotiin jotain servettejä Ikeasta ja yhdet terassikalusteet vaihdettiin
Rahaa ei mennyt vaatteisiin paljon mitään, kaikki vähintään -50%. Mies ja teini sitten shoppailevat reippaammin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on ap:n haaveilla:)
Mulla on kaapit täynnä vaatteita, ei ole hirveästi ollut tarvetta:
- 1 sininen pitsinen kotelomekko, siihen siniset lakerikengät ja -laukku Briteistä
- 2 samanlaista raidallista mutta eriväristä kotelomekkoa töihin, niihin mustat nahka-avokkaat
- 2 kesäpuseroa, 1 valkoinen juhlapaita
- 1 sandaalit
- kevytuntuvatoppiksen (maailman paras ostos näillä kesäkeleillä!)
- kumisaappaat
- kotiin jotain servettejä Ikeasta ja yhdet terassikalusteet vaihdettiin
Rahaa ei mennyt vaatteisiin paljon mitään, kaikki vähintään -50%. Mies ja teini sitten shoppailevat reippaammin.
Haaveilla mistä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä arvasin että aloitus saa alapeukkuja (lol)
No onhan nuo aloituksen määrät ihan helvetin noloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on? Vilpittömästi haluaisin tietää. Ja haluaisin myös tietää, mihin mun pitäisi itse tienaamani rahat laittaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on? Vilpittömästi haluaisin tietää. Ja haluaisin myös tietää, mihin mun pitäisi itse tienaamani rahat laittaa? Ap
Ai miksi on noloa ostaa vaatteita, joista suurin osa jää kaappiin pölyttymään ja päteä siitä mammapalstalla? :D
Kahdeksan laukkua. Terveellä naisella ei pitäisi olla yhtään laukkua.
Juoksukengät, nahkaiset ballerinat, viisi paria sukkia, bikinit. Nuo ostin heinäkuussa. Jää aika varmasti vuoden ainoaksi shoppailukerraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi on noloa ostaa vaatteita, joista suurin osa jää kaappiin pölyttymään ja päteä siitä mammapalstalla? :D
Onkohan pari t-paitaa joita en ole vielä käyttänyt ja yhdet kengät. Käytän joka päivä eri vaatteita. Ja mitähän olen pätenyt? Ap
En kehtaa luetella tuotteita eikä siihen riittäisi nyt aikakaan, mutta tämän vuoden aikana vaatteisiin noin 13 000 euroa, asusteisiin noin 10 000 euroa ja kosmetiikkaan 4500 euroa. Kauneuspalveluihin kuten kampaajalle ja kosmetologille mennyt 2500 euroa.
Mä en tykkää shoppailusta, enkä tee sitä kuin tarpeeseen. En myöskään kuvaa ostoksiani, joten mitään täsmällisiä määriä en osaa sanoa. Hankkinut kuitenkin muutamia takkeja, kenkiä, laukkuja, alusvaatteita, farkkuja ja hanskat.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa luetella tuotteita eikä siihen riittäisi nyt aikakaan, mutta tämän vuoden aikana vaatteisiin noin 13 000 euroa, asusteisiin noin 10 000 euroa ja kosmetiikkaan 4500 euroa. Kauneuspalveluihin kuten kampaajalle ja kosmetologille mennyt 2500 euroa.
Kateellinen ilmoittautuu! Ap