Miksi mun ihastukseni suuttui mulle, kun paljastin tunteeni?
Aluksi oli paljon flirttiä ja ihanaa, joten ihastuin. Kun paljastin tunteeni, hän suuttui mulle todella pahasti. Miksi?
Kommentit (71)
Kertokaas tarkemmin iät, sukupuolet ja siviilisäädyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin saatan tuijotella ihan vaan näkemättä sen kummemmin yhtään mitään. Jotainhan sun täytyy katsoa vai onko joku vaikka viiskymppinen samaa sukupuolta oleva perheellinen kiinnostunut musta. No ei ole. Valoja päälle ja foliohattua päähän.
Tähän täydennän vielä: mun eka seurustelukumppanini oli 50+, kun parikymppisenä tapasin kesätyöpaikassani ensimmäisen henkilön, jonka kanssa aloitin suhteen. Hänen lapsensa oli minua reilusti vanhempi. Ei se ikä mitään kerro sinänsä. T. Tuo ivaamasi ja foliohatuksi haukkumasi henkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sä p*rseen tuijottelija olet ällö. Siksi.
? Mihin päin Suomea viestisi menee? En ole kyllä kovinkaan näkyvästi katsellut hänen nättiä peppuaan.
Ihan kuule bittiavaruuteen menee. Foliohattu. Sieltä tulee muuten kakkaa.
Oletko mun ihastukseni tuttava? Mistä tunnistit mut? Tottakai pebasta tulee kakkaa, mutta se peppu voi silti olla nätti. Mut en mä häntä liikaa tuijottele.
Skitsofrenia?
No ei ole sellaista mulla. En usko, että se mun ihastukseni on häiritsevässä määrin saanut mua kiinni peppunsa katselusta. Enemmänkin olen katsonut hänen kauniita rintojaan.
On se aika outoa heti luulotella et toinen on joku tuttu. Varsinkaan kun netti sulle tuskin on uus asia..
Onhan kaikki teoriassa mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Ihan typerää. Miksi sitten edes flirttaili. Ja mitä sitten, vaikka paljastin tunteeni. Eihän sen olisi tarvinnut muuttaa mitään.
No tottakai sen piti muuttaa. Miksi muuten olisit paljastanut tuntees. Toivoit muutosta tilanteeseen, myönnä se.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajat takaa? :O En valitettavasti voi kertoa tunnistamisen pelossa. Virallisestihan en edes tiedä hänen siviilisäätyään.
Antaa ajan kulua, hänellä lähti vasta harkinta-aika käyntiin, itselläni mennyt joskus vuosikin ja vasta sitten kunnon sutinat päälle, mies laittanut vaimonsa ulos jne. Kyllä se treffeille pyynti vaan hivelee niin paljon itsetuntoa että eiköhän sieltä vielä lähestytä. Toivottavasti hänellä on yhteystietosi?
Tuijottelu ja silmiin katsominen on kyllä ihan eri asia. Tuijotuksessa silmät on tyhjät. Jos "katsoo" toista silmiin syvälle sen kyllä huomaa. Lisäksi silloin nimenomaan nähdään vain se yksi eräs.
Kieltäytymisen avainsana AP n tapauksessa on sitoutuminen muualle. Oma harmitus tuli kiukkuna ulos.
Ihastuksetkin ovat vain ihmisiä. Ei heidän ajatuksia voi lukea. Itse olen hyvin varautunut henkilön kanssa johon olen ihastunut. Toisinaan olen varma että hänkin tuntee samoin toisinaan taas että ei ikinä.
En kuitenkaan tee aloitetta vielä tältä pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos se onkin aseksuaali?
En usko. Mulle on tullut vaikutelma erittäin voimakkaasti seksuaalisesta henkilöstä. Hän on todennäköisesti aivan seksipeto viattoman, söpön ulkokuorensa alla. Tietyt jutut viittaavat siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Ihan typerää. Miksi sitten edes flirttaili. Ja mitä sitten, vaikka paljastin tunteeni. Eihän sen olisi tarvinnut muuttaa mitään.
No tottakai sen piti muuttaa. Miksi muuten olisit paljastanut tuntees. Toivoit muutosta tilanteeseen, myönnä se.
Kyllä halusin sen muutoksen, että hän saa tietää mitä hänestä ajattelen. Mutta en halunnut muutosta meidän väleihin, siis että ne huononee.
Vierailija kirjoitti:
Tuijottelu ja silmiin katsominen on kyllä ihan eri asia. Tuijotuksessa silmät on tyhjät. Jos "katsoo" toista silmiin syvälle sen kyllä huomaa. Lisäksi silloin nimenomaan nähdään vain se yksi eräs.
Kieltäytymisen avainsana AP n tapauksessa on sitoutuminen muualle. Oma harmitus tuli kiukkuna ulos.
Ihastuksetkin ovat vain ihmisiä. Ei heidän ajatuksia voi lukea. Itse olen hyvin varautunut henkilön kanssa johon olen ihastunut. Toisinaan olen varma että hänkin tuntee samoin toisinaan taas että ei ikinä.
En kuitenkaan tee aloitetta vielä tältä pohjalta.
Kiitos tästä.
Teoriassahan on mahdollista et on aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajat takaa? :O En valitettavasti voi kertoa tunnistamisen pelossa. Virallisestihan en edes tiedä hänen siviilisäätyään.
Kiinnostaisi että löytyykö molemmista sukupuolista tuolla tavalla käyttäytyviä. Ja iät jne. Siviilisääty sen takia että voihan varattu flirttailla muttei tahdo mennä sen pidemmälle.
Luultavasti tulkitsit flirttailun väärin, ja toinen halusi vain ystävyyttä. Sitten suuttui kun sinulla olikin taka-ajatuksia vaikka hän oli kuvitellut sinun kunnioittavan kaveruuttanne ja hänen sitoumustaan toisaalle.
Minäkin saattaisin suutahtaa, jos joku liian suoraan kysyisi. Olisi joskus mukavaa antaa asioiden mennä omalla painollaan eikä turhaan kiirehtiä ja lähteä jonnekin muodollisille treffeille leffaan tai kahville puhumaan menneisyydestä ja harrastuksista.
Musta sä et kuulosta romanttisesti ihastuneelta, koska puheessasi toistuu sanat peppu ja rinnat. Mitään muuta ei ole mainittu. Tuo on vaan seksuaalista himoa, joten ennen kun pilaat kenenkään parisuhdetta, etsi vapaa parittelu kaveri tai hoida homma itse.
Ap kuulostaa nyt pahasti siltä terapeuttiinsa ihastuneelta sekolta, joka ei uskonut millään, että naimisissa oleva heteronainen, joka on hänen kanssaan tekemisissä ammatillisesti TYÖNSÄ PUOLESTA, ei ole ihastunut.
Lopeta jo, hanki itsellesi jotain apua. Ahdistaa sen naisraukan puolesta että joku floodaa netissä kuukausitolkulla siitä, miten tuo nainen muka oli asiakkaastaan kiinnostunut. -_-
Siis... Menit flirttaileen varatulle miehelle ku kuvittelit että hänellä on ollut ogelmia liitossaan ja toivoit että hän hyppäisi heti sänkyyn sun kans ?
Vierailija kirjoitti:
Musta sä et kuulosta romanttisesti ihastuneelta, koska puheessasi toistuu sanat peppu ja rinnat. Mitään muuta ei ole mainittu. Tuo on vaan seksuaalista himoa, joten ennen kun pilaat kenenkään parisuhdetta, etsi vapaa parittelu kaveri tai hoida homma itse.
Siis olen ihastunut häneen sekä romanttisessa että fyysisessä mielessä. Aluksi olin ihastunut lähes pelkästään romanttisessa mielessä ehkä puolisen vuotta, kunnes jotenkin kieltämättä aloin kokea hänet fyysisessä mielessä vastustamattomaksi. Ja ajatukset pyörivät hänessä todella paljon -- ehkä ns. "lihallisessakin" mielessä.
Miehet on idiootteja!