Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun ihastukseni suuttui mulle, kun paljastin tunteeni?

Vierailija
20.09.2017 |

Aluksi oli paljon flirttiä ja ihanaa, joten ihastuin. Kun paljastin tunteeni, hän suuttui mulle todella pahasti. Miksi?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että luin tän kokemuksen. Mulla vähän sama juttu mutta en oo pyydelly mihinkään. Tän lukemisen jälkeen en pyydäkkään. Toisaalta mulla on muut repliikit mielessä muutenkin .

Pyysitkö häntä johonkin julkiseen paikkaan? Tilanne on kinkkinen muttei toivoton

Vierailija
22/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sä p*rseen tuijottelija olet ällö. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi ihastua vaan siks et joku flirttaa? Sulle ei taideta useinkaan flirttailla.

Vierailija
24/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Mihin päin Suomea viestisi menee? En ole kyllä kovinkaan näkyvästi katsellut hänen nättiä peppuaan.

Ihan kuule bittiavaruuteen menee. Foliohattu. Sieltä tulee muuten kakkaa.

Vierailija
25/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Mihin päin Suomea viestisi menee? En ole kyllä kovinkaan näkyvästi katsellut hänen nättiä peppuaan.

Millä perusteella reagoit noin? Miksi tunnet vihaa mua kohtaan?

Vierailija
26/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko tähän miehistä näkökulmaa? Mulle kävi samoin, toki mies ei ollu varattu.

Vierailija
27/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtailulla ei ole mitään yhtettä kiinnostuksen kanssa henkilöstä.

Flirtailu on sama kyn hengittäminen, se vaan nyt tapahtuu, että pystyy elämään.

Vierailija
28/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mun ihastukseni tuttava? Mistä tunnistit mut? Tottakai pebasta tulee kakkaa, mutta se peppu voi silti olla nätti. Mut en mä häntä liikaa tuijottele.

Vierailija
29/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi ihastua vaan siks et joku flirttaa? Sulle ei taideta useinkaan flirttailla.

Kieltämättä mulle ei flirttailla kovinkaan usein...siis ainakaan niin, että itse huomaisin asiaa.

Vierailija
30/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella reagoit noin? Miksi tunnet vihaa mua kohtaan?

Viha on voimakas sana. Miksi liioittelet? DraamaQueen?

Vierailija
31/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mun ihastukseni tuttava? Mistä tunnistit mut? Tottakai pebasta tulee kakkaa, mutta se peppu voi silti olla nätti. Mut en mä häntä liikaa tuijottele.

Skitsofrenia?

Vierailija
32/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säikähti? Jos halusi vaan flirttailla eikä odottanut sen johtavan mihinkään vakavampaan.

Voihan se olla noin. Hän on senkin jälkeen flirttaillut, mutta hän on varattu ja itse oon vapaa. Luulin, että hänellä on aviohuolia, kun flirttaili -- ja että hänellä siis olisi jotain intressejä. Itse kyllä ihastuin osittain sen flirttailunkin vuoksi, joten hieman harmittaa.

Tämän perusteella epäilen että tulkitset flirtiksi jotakin mikä ei ole flirttiä.

Vierailija
33/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä flirtti ei kyllä ole ihastumista. Kiinnostusta ehkä. Joskus joku voi flirtata vaan ajankulukseen tai ärsyttääkseen jotain toista joka näkee flirtin. Myös kieltäyminen on vaikea paikka, jotkut käyttäytyvät melko agressiivisesti jos joutuvat ikävään paikkaan. Itse olen yhden henkilön työpaikalla torjunut, tuntui pahalta. Koitin olla lempeä.

Ehkä ihmisiä ei pidä lähestyä niin suorasukaisesti, se voi hämmentää vaikka tunteita olisikin. Flirtin lisäksi olisi hyvä olla jotain tukea siihen oletukseen että toinen edes jotenkin on kiinnostunut.

Esim hyvin pitkät katseet, se että toinen katsoo sinua kun olet mennyt ohi tai muutoin kauempaa tai hakeutuu läheellesi on jo enemmän kiinnostusta kuin flirttiä.

Vierailija
34/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä flirtti ei kyllä ole ihastumista. Kiinnostusta ehkä. Joskus joku voi flirtata vaan ajankulukseen tai ärsyttääkseen jotain toista joka näkee flirtin. Myös kieltäyminen on vaikea paikka, jotkut käyttäytyvät melko agressiivisesti jos joutuvat ikävään paikkaan. Itse olen yhden henkilön työpaikalla torjunut, tuntui pahalta. Koitin olla lempeä.

Ehkä ihmisiä ei pidä lähestyä niin suorasukaisesti, se voi hämmentää vaikka tunteita olisikin. Flirtin lisäksi olisi hyvä olla jotain tukea siihen oletukseen että toinen edes jotenkin on kiinnostunut.

Esim hyvin pitkät katseet, se että toinen katsoo sinua kun olet mennyt ohi tai muutoin kauempaa tai hakeutuu läheellesi on jo enemmän kiinnostusta kuin flirttiä.

No just näitä meillä oli. Pitkiä tuijotuksia suoraan silmiin, katseita ku mennään ohi ja samalla meinataan törmätä oviin tai seiniin ku katseet jää toisen silmiin kiinni jne.. Silti kieltäydyttiin ja suututtiin..

20/33

Vierailija
35/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin saatan tuijotella ihan vaan näkemättä sen kummemmin yhtään mitään. Jotainhan sun täytyy katsoa vai onko joku vaikka viiskymppinen samaa sukupuolta oleva perheellinen kiinnostunut musta. No ei ole. Valoja päälle ja foliohattua päähän.

Vierailija
36/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia?

No ei ole sellaista mulla. En usko, että se mun ihastukseni on häiritsevässä määrin saanut mua kiinni peppunsa katselusta. Enemmänkin olen katsonut hänen kauniita rintojaan.

Vierailija
37/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on kuitenkin tälläkin hetkellä varmasti rakastelemassa puolisonsa kanssa.

Vierailija
38/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin saatan tuijotella ihan vaan näkemättä sen kummemmin yhtään mitään. Jotainhan sun täytyy katsoa vai onko joku vaikka viiskymppinen samaa sukupuolta oleva perheellinen kiinnostunut musta. No ei ole. Valoja päälle ja foliohattua päähän.

Mistå tiedät, vaikka olisikin?

Vierailija
39/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se on kuitenkin tälläkin hetkellä varmasti rakastelemassa puolisonsa kanssa.

En kiistä tåtä. Jos olisin hänen miehensä, heiluisivat peitot hyvinkin usein. Sen verran kuuma tapaus hän on.

Vierailija
40/71 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia?

No ei ole sellaista mulla. En usko, että se mun ihastukseni on häiritsevässä määrin saanut mua kiinni peppunsa katselusta. Enemmänkin olen katsonut hänen kauniita rintojaan.

On se aika outoa heti luulotella et toinen on joku tuttu. Varsinkaan kun netti sulle tuskin on uus asia..