Miksi mun ihastukseni suuttui mulle, kun paljastin tunteeni?
Aluksi oli paljon flirttiä ja ihanaa, joten ihastuin. Kun paljastin tunteeni, hän suuttui mulle todella pahasti. Miksi?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Miten hän suuttui? Sanoiko jotain ja mitä?
Siis sanoi, että emme voi alkaa tapailla. Mutta kiivastui siitä kovasti, kun menin ehdottamaan moista.
jännittävyys meni, vaivautuneisuus tilalle + nyt olettaa et haluut jotain vakavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoi, että emme voi alkaa tapailla. Mutta kiivastui siitä kovasti, kun menin ehdottamaan moista.
kuulostaa lapselliselta tapaukselta jos niin vaan kiivastu. unohda se...
Säikähti? Jos halusi vaan flirttailla eikä odottanut sen johtavan mihinkään vakavampaan.
Halusi vain flirttiä. Pelästyi eikä hallinu itseään. Unohda
Mulla sama. Ihan typerää. Miksi sitten edes flirttaili. Ja mitä sitten, vaikka paljastin tunteeni. Eihän sen olisi tarvinnut muuttaa mitään.
Millä tavalla ja millä sanoilla kerroit tunteistasi?
Ehkä ei tajunnut flirttaavansa sun kanssa? Mulle kävi joskus näin: äijä ilmeisesti ymmärsi mun flirttaavan hänen kanssaan, vaikka olin vain ystävällinen, kun hän oli ainoita, jonka kanssa pystyin juttelemaan. Sitten hän pyysi mut treffeille ja kieltäydyin, hän suuttui ja sanoi, että meidän pitäisi ottaa etäisyyttä ja tuli melkein heti katumapäälle, mutta multa meni jotenkin maku koko miehestä ja "suutuin".
Vierailija kirjoitti:
Säikähti? Jos halusi vaan flirttailla eikä odottanut sen johtavan mihinkään vakavampaan.
Voihan se olla noin. Hän on senkin jälkeen flirttaillut, mutta hän on varattu ja itse oon vapaa. Luulin, että hänellä on aviohuolia, kun flirttaili -- ja että hänellä siis olisi jotain intressejä. Itse kyllä ihastuin osittain sen flirttailunkin vuoksi, joten hieman harmittaa.
Mitä sä sanoit sille? Pyysitkö ulos vai sanoitko että oot kiinnostunu?
Vierailija kirjoitti:
Kerroin, että olisi mukavaa tavata häntä jossain muualla kuin siellä, jossa yleensä näemme ohimennen. Hän hermostui, jolloin oli pakko pahoitella ja tunnustaa, että oon todella ihastunut häneen. Hän hermostui siitä vieläkin pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ekana pyysin ulos ja sen jälkeen tunnustin, että olen muutenkin kiinnostunut, kun en tiennyt, miten olisin käsitellyt sitä tilannetta. Olin hieman pinteessa siinä tilanteessa ja aivan totaalisen palasina sen jälkeen.
No ei sit taida olla enää ihastus....
Vierailija kirjoitti:
No ei sit taida olla enää ihastus....
No siis...mä oon edelleenkin aivan totaalisen ihastunut häneen. :'(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin, että olisi mukavaa tavata häntä jossain muualla kuin siellä, jossa yleensä näemme ohimennen. Hän hermostui, jolloin oli pakko pahoitella ja tunnustaa, että oon todella ihastunut häneen. Hän hermostui siitä vieläkin pahemmin.
Heh, pelkää jäävänsä kiinni ja säikähti omia tunteitaan?
Tarkoittaa sitä, että ihminen on liian kiltti ja siksi kykenemätön käsittelemään niitä tunteita. Toisen torjuminen tuntuu ikävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekana pyysin ulos ja sen jälkeen tunnustin, että olen muutenkin kiinnostunut, kun en tiennyt, miten olisin käsitellyt sitä tilannetta. Olin hieman pinteessa siinä tilanteessa ja aivan totaalisen palasina sen jälkeen.
Siis suuttuko se kun pyysit ulos? Olipa hölmö.
Ehkä ei ois kannattanu enää sitä ihastumista tunnustaa? Se pelästyi kun on varattu. Jos se flirttaa vielä, sano sille, että sua ei kiinnosta flirtit koska etsit elämääsi jotain muuta. Siis ihan noilla sanoilla. Ja voit sanoo vielä, että niin ihanaa kun se onkin.
Se ehkä oli sen alkujärkyts joten kato mitä se sitte vastaa..
Siis oliko ihastuksen kohde varattu ja siitä huolimatta pyysit häntä ulos?! Tietenkin hän hermostui, koska oletit hänen olevan automaattisesti valmis pettämään puolisoaan. Varmaan hän olisikin, mutta tuskin hän haluaa juoksennella kanssasi heti julkisesti kuhertelemassa.
Mulle kävi samoin. Katseita vaihdettu pitkään miehen kanssa, tuijottelua, salaa katselemista, lievää flirttiä ja punastelua. Sitten kun ehdotin tapaamista niin kieltäytyi. Olin ihan äimänkäkenä miehen käytöksestä ja pyysin anteeksi että olin käsitänyt katseemme väärin. Sen jälkeen mies ei tervehtinyt eikä katsonutkaan enää minua mutta alkoi salaa vilkuilla. En ymmärrä miten loukkasin häntä. Itse olen ollut ystävällinen miehelle tämänkin jälkeen mutta satuttaa miehen käyttäytyminen. Molemmat ollaan sinkkuja.