Kuukautiset haiskahti töissä kilometrien päähän, hävettää!
Hävettää niin julmetusti. Tiedän että tämä saattaa kuulostaa huvittavalta, mutta nyt häiritsee niin kamalasti etten pysty elämään tämän asian kanssa. Nousin penkiltä ja huomasin kuinka kuukautiset haiskahti, ja olen ihan varma että vieressä olevat työkaverit haistoivat siinä samassa rytäkässä. Ja ei ole provo, nimittäin hävettää ihan hirveästi. Miten voisin tämän unohtaa ja jatkaa vaan elämääni...
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla aloittaja varmaan sitten tosi runsaat mensut. Hommaas hormoonikierukka, ei nimittäin ole kuukautisista kiusaa sen jälkeen, tai ainakin niukkenee tosi paljon. Se on naisten pelastus tuo hormoonikierukka, aion käyttää hamaan hautaan saakka, vaikkei mensuja tuliskaan enää, kun on vaan niin hieno härveli eikä mitään vaivoja ole aiheuttanut. Nyt jo 6 vuotta sama kierukka, edelleen hyvin toimii.
Jos on 6v sama hormonikierukka niin sillä ei sitten ole enää ehkäisytehoa, vaikka vuoto pysyisikin kurissa. Mirenan vaihtoväli on 5v ja sen uudemman 3v. Pidä huolta ehkäisystä.
! :D
Vuodoista oli puhe, hormonikierukkaa kun käytetään paljon myös runsaiden vuotojen hillitsemiseen. Sisälukutaito?
Mun muutenkin herkkä hajuaisti jotenkin kolminkertaistuu menkkojen aikana, ja olen aina ihan vainoharhaisena juoksemassa vessaan tarkistamaan että minäkö haisen. Olen monta kertaa haistanut muiden kuukautiset ja sitten vessassa asiaa tarkasti tutkittuani huomannut että nope, en ollutkaan minä :D Samoin on käynyt myös muiden (epämiellyttävien) hajujen kanssa.
Chillaa AP ja muutkin samassa tilanteessa olevat, tuo on ihan inhimillistä että noin käy.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittua. Miten onnistut tuossa? Pidä hygieniasta huolta!
Verenvuoto voi olla huomattavaa eikä sitä pysty itse säätelemään. Sinä pyörtyisit, pikku ruuna.
Noille ylijsen paskoille pitäis hieroa veristä sidettä naamaan. Oppisivat olemaan.
En ole ikinä haistanut kenenkään kuukautisia. Ne herkkikset, jotka haistaa, haistaa varmasti muiden kuukautisia jatkuvasti.
Jep. Haisee se omaan nenään varsinkin ihan loppuvaiheessa kun se vuoto on vähäistä ja jo loppumassa.
Veikkaan että haisee muille myös. Ei voi mitään.
Edellinen lisää:tamponia en enää käytä ,kun kerran sain tamponitaudin ja se on hengenvaarallinen. Pelästyin siitä sen verran , että ei kiitos
Vaihda kuukautiskuppiin, ei ole enää mitään, mikä voisi haista.