Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset haiskahti töissä kilometrien päähän, hävettää!

Vierailija
20.09.2017 |

Hävettää niin julmetusti. Tiedän että tämä saattaa kuulostaa huvittavalta, mutta nyt häiritsee niin kamalasti etten pysty elämään tämän asian kanssa. Nousin penkiltä ja huomasin kuinka kuukautiset haiskahti, ja olen ihan varma että vieressä olevat työkaverit haistoivat siinä samassa rytäkässä. Ja ei ole provo, nimittäin hävettää ihan hirveästi. Miten voisin tämän unohtaa ja jatkaa vaan elämääni...

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ikinä ainakaan haistanut kenenkään toisen kuukautisia, tietääkseni. Olen itsekin joskus luullut haistavani itseni, vaikka mieheltä kysyessä hän ei ole huomannut mitään hajua. Veikkaan, että kyseessä on joku oma alitajuntainen juttu, jota muut eivät edes huomaa.

Vierailija
22/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joiltain naisilta olen haistanut menkkaveren.

Mikä siihen on sitten johtanut, en tiedä.

Alapesu unohtunut? Sidettä muhitettu 6+ tuntia (ei vaihdeta, kun vuotoa tulee vain vähän)?

Itse vaihdan siteen aina 4 tunnin välein, oli se täynnä verta tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vaihdan siteen usein ja peseydyn usein, mutta silti verinen side aina haiskahtaa.

Kaiken lisäksi kuukautisten aikana minulla on sellainen outo ilmiö, että hikikin haisee voimakkaammin ja erilaiselta - kuin kuukautissiteeltä sekin.

En jaksa ottaa stressiä siitä. Tiedänpähän ainakin itse, että hygienia on kunnossa.

Vierailija
24/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä naiset on aikamoisia törkykasoja.

Vierailija
25/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naiset on aikamoisia törkykasoja.

Totta, kerran ruokalassa (todella iso teollisuuslaitoksen ruokala) vastapäätä istui 30-40 v. nainen jonka olemus / käytös oli jotenkin hankalan oloista. Varmaan johtui siitä että miehiä joka puolella, ruokana oli jotain hyvää perunasta ja lihaa kyljessä, mutta siis jostakin nousi _AIVAN JÄÄTÄVÄ_ sillin eli pillun käry. Siinä tulikin jonkun kanssa puhetta että miten täällä kala "tuoksuu" kun ruokana oli lihaa ?. Kyllä sitä porukalla jälkikäteen mietittiin ettei vain olisi tytön tylleröllä perse kärynnyt huolella ( ja hervottomat röhönaurut päälle !)

Vierailija
26/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla aloittaja varmaan sitten tosi runsaat mensut. Hommaas hormoonikierukka, ei nimittäin ole kuukautisista kiusaa sen jälkeen, tai ainakin niukkenee tosi paljon. Se on naisten pelastus tuo hormoonikierukka, aion käyttää hamaan hautaan saakka, vaikkei mensuja tuliskaan enää, kun on vaan niin hieno härveli eikä mitään vaivoja ole aiheuttanut. Nyt jo 6 vuotta sama kierukka, edelleen hyvin toimii.

Jos on 6v sama hormonikierukka niin sillä ei sitten ole enää ehkäisytehoa, vaikka vuoto pysyisikin kurissa. Mirenan vaihtoväli on 5v ja sen uudemman 3v. Pidä huolta ehkäisystä.

Vierailija
27/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hehkeän työkaverin vieressä ollessani haistoin selvästi pimpinhajun. Ei haitannut yhtään.

Vierailija
28/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen asia. Normaalilla terveellä naisella kuulluu olla kuukautiset kaikkine lieveilmiöineen. Suotta häpeilet.

Vierailija
29/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä pese sitä koskaan?

Vierailija
30/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua.

Mua hävetti tässä taannoin ihan julmetusti, kun huomasin erään tapaamisen jälkeen tuolilta noustuani, että olin jättänyt jälkeeni kostean persvaonmuotoisen hikirannun. Kimmelsi komeasti mustalla muovituolilla aamupäivän kirkkaiden auringonsäteiden osuessa siihen. Miksi, oi miksi, valmistetaan tuoleja ilman pehmusteita?

Joo, tämä on raivostuttavaa! Ruokalassa tuolit on just tuollaista kiiltävää muovia, joka oikein huutaa "kattokaa, tässä on hikinen perseen kuva!"... Kun on itse vielä sellainen runsaasti hikoileva ja fyysisesti kuuma (kirjaimellisesti, ei niinkään kuvaannollisesti) niin aina jää jälkeen tuo. Olen alkanut vaivihkaa vaihdella asentoa kesken syömisen, siis vähän sivuttaissuuntaista liikettä välillä, jotta ei olisi ainakaan niin selkeä pyllyn kuvajainen siinä tuolissa sitten, kun nousen.

Tää on niin ärsyttävää ja noloa, salilla näin käy aina prkl .

Sama muuten metron penkeissä, voi taivas.

Vierailija
31/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla aloittaja varmaan sitten tosi runsaat mensut. Hommaas hormoonikierukka, ei nimittäin ole kuukautisista kiusaa sen jälkeen, tai ainakin niukkenee tosi paljon. Se on naisten pelastus tuo hormoonikierukka, aion käyttää hamaan hautaan saakka, vaikkei mensuja tuliskaan enää, kun on vaan niin hieno härveli eikä mitään vaivoja ole aiheuttanut. Nyt jo 6 vuotta sama kierukka, edelleen hyvin toimii.

Jos on 6v sama hormonikierukka niin sillä ei sitten ole enää ehkäisytehoa, vaikka vuoto pysyisikin kurissa. Mirenan vaihtoväli on 5v ja sen uudemman 3v. Pidä huolta ehkäisystä.

! :D

Vierailija
32/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haistanut/ huomannut kenenkään kuukautisia. Ehkä sen haistaa vain itse.

Vierailija
33/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tässä tapauksessa kyse oli sentään vain hajusta. Ei sulla onneksi käynyt niin huono tuuri että kaikki työpaikalla olisivat NÄHNEET menkkasi ohivuodon takia. Tosin normaalia elämäähän sellainenkin on.

Ei tuo maata kaada eikä haittaa mitään. Pää pystyssä etiäpäin vaan.

Vierailija
34/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Itselleni kävi kerran siten, että neuvoin työkaveriani (mies) hänen työpöytänsä äärellä. Työkaveri siis istui tuolillaan ja itse seisoin siinä ihan hänen vieressään. Kesken neuvomiseni yhtäkkiä huomasin, että menkkani löyhkäsi omaan nenääni asti (ja työkaveri varmasti haistoi asian vielä paremmin, kun kerta istui, eli nenä lähempänä hajun lähdettä). Luoja, että häpesin.

Vierailija
35/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Laitata Mirena, ei haise enää alapää ollenkaan!

Vierailija
36/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntevampaa tietoa: Uuden Käypä hoito-suosituksen mukaan hyvin toimiva Mirena saa olla nykyään 7 v. paikallaan. Jos vuodot ovat alkaneet käydä runsaammiksi niin sitten kannattaa käydä neuvottelemassa lääkärin kanssa. Jos olet amenorreassa edelleen, no panic.

Vierailija
37/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä tamponia niin loppuu hajut.. itsekin muistan siteitä kun vielä käytin että noita hajutilanteita aina sillon tällön tuli.

Vierailija
38/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voinko tulla haistelemaan sinne työpaikallesi.

Arto-vauva, 61 v.

Vierailija
39/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lily.fi/blogit/saippuakuplia-ja-pupunkorvia/hapea-sina-hedel…

Tuola oli justiin kirjoitus mensujen häpeämisestä. Älä häpeä ap, kyllä aikaiset ymmärtää!

Vierailija
40/52 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että menkat ei haise, kun vaihtaa siteet ja tampaxit tarpeeksi usein. Yök🤧