Kuukautiset haiskahti töissä kilometrien päähän, hävettää!
Hävettää niin julmetusti. Tiedän että tämä saattaa kuulostaa huvittavalta, mutta nyt häiritsee niin kamalasti etten pysty elämään tämän asian kanssa. Nousin penkiltä ja huomasin kuinka kuukautiset haiskahti, ja olen ihan varma että vieressä olevat työkaverit haistoivat siinä samassa rytäkässä. Ja ei ole provo, nimittäin hävettää ihan hirveästi. Miten voisin tämän unohtaa ja jatkaa vaan elämääni...
Kommentit (52)
Hyi. Kannattais pitää hygieniasta huolta.
No sitä sattuu, eteenpäin. Aika monen naisen kuukautiset pystyy haistaan jos viettää tunninkin heidän kanssaan samassa huoneessa/tilassa. Se on semmosta ja se on normaalia, tuskin se ketään nyt häiritsi.
Siis mitä vittua. Miten onnistut tuossa? Pidä hygieniasta huolta!
Mitäpä tuosta. Minä olin astunut ulkona ollessani koiran paskan päälle ja menin suoraan kokoukseen. Hieman ihmettelin, kenellä on paskat housussa kunnes kotona tajusin olevani itse haisuli. Hassu kokemus.
Niin, entä sitten? Näin miehenä erittäin naisvaltaisella alalla olen huomannut asian jo kauan kauan sitten. Tietyn jännän hajun lisäksi käytös on usein poikkeavaa. Ei tämä kuitenkaan minua häiritse, kyseessä on täysin normaali biologinen asia. Lähinnä huomaa, kenellä on menkat ja asia unohtuu melkein heti.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittua. Miten onnistut tuossa? Pidä hygieniasta huolta!
Runsas vuoto + side. Ei siihen muuta tarvita.
Ehkä muut eivät haistaneet sitä. Ehkä se tuntui vain omaan nenääsi. Olen naisvaltaisella alalla ja en ole koskaan töissä haistanut kenenkään kuukautisia.
Ja vaikka joku olisi haistanut, se on ollutta ja mennyttä. Sitä voi itse kullekin käydä niin, ettei ehdi vessaan tai tulee ylivuotoa ja jää penkkiin punainen jälki. Ei kannata ottaa asiasta mitään stressiä.
Täälläpä on ihanan lohduttavia ihmisiä lukuunottamatta kahta kommenttia, kiitos. Olen ollut tässä jo koko päivän todella nolona ja olen miettinyt koko ajan asiaa kun hävettää vain. -AP
Välillä vaan käy tollasii, se on elämää.
Ymmärrän sua.
Mua hävetti tässä taannoin ihan julmetusti, kun huomasin erään tapaamisen jälkeen tuolilta noustuani, että olin jättänyt jälkeeni kostean persvaonmuotoisen hikirannun. Kimmelsi komeasti mustalla muovituolilla aamupäivän kirkkaiden auringonsäteiden osuessa siihen. Miksi, oi miksi, valmistetaan tuoleja ilman pehmusteita?
Vierailija kirjoitti:
Perslävestäsi lemahti sen sorttinen sonnanhaju, että pimpulan käry jäi kakkoseksi.
Työkaverisi
:D
Eikö nykypäivänä jo pitäisi osata huolehtia puhtaudestaan?!!
Minultakin jää joskus se viirun muotoinen hikirantu :D Nykyään melkein aina tarkistan tuolilta noustessa vaivihkaa :D
Olisit tarjonnut työkavereille kuukautis maistiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sua.
Mua hävetti tässä taannoin ihan julmetusti, kun huomasin erään tapaamisen jälkeen tuolilta noustuani, että olin jättänyt jälkeeni kostean persvaonmuotoisen hikirannun. Kimmelsi komeasti mustalla muovituolilla aamupäivän kirkkaiden auringonsäteiden osuessa siihen. Miksi, oi miksi, valmistetaan tuoleja ilman pehmusteita?
Joo, tämä on raivostuttavaa! Ruokalassa tuolit on just tuollaista kiiltävää muovia, joka oikein huutaa "kattokaa, tässä on hikinen perseen kuva!"... Kun on itse vielä sellainen runsaasti hikoileva ja fyysisesti kuuma (kirjaimellisesti, ei niinkään kuvaannollisesti) niin aina jää jälkeen tuo. Olen alkanut vaivihkaa vaihdella asentoa kesken syömisen, siis vähän sivuttaissuuntaista liikettä välillä, jotta ei olisi ainakaan niin selkeä pyllyn kuvajainen siinä tuolissa sitten, kun nousen.
Sama muuten metron penkeissä, voi taivas.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää niin julmetusti. Tiedän että tämä saattaa kuulostaa huvittavalta, mutta nyt häiritsee niin kamalasti etten pysty elämään tämän asian kanssa. Nousin penkiltä ja huomasin kuinka kuukautiset haiskahti, ja olen ihan varma että vieressä olevat työkaverit haistoivat siinä samassa rytäkässä. Ja ei ole provo, nimittäin hävettää ihan hirveästi. Miten voisin tämän unohtaa ja jatkaa vaan elämääni...
Jos joku ei tiedä että naisella on kuukautiset, ja niistä saattaa aiheutua joitakin lieveilmioitä, hän on liian nuori siihen, jotta hänen mielipidettä voisi ottaa yleensä edes huomioon! Näin meille aikuisille nämä asiat ovat kuitenkin päivänselviä juttuja, eikä niissä sen kummempaa! Älä häpeä mitään juttua itsessäsi, vaan ole onnellinen siittä, että olet hedelmällinen nainen ja parhaassa iässäsi!!
Näitä sattuu, se on elämää. Eikä sille mitään enää voi, joten koita vaan päästä siitä yli.
Vastasuuden varalle: https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/5-faktaa-kuukautissiteista-tiedatko-kuinka-usein-se-pitaisi-vaihtaa/5904580
Näillä on tosi näppärää peseytyä ... winkwink ;D https://www.k-ruoka.fi/pirkka-tuotteet/pirkka-intiimipyyhe-15kpl/
Sulla aloittaja varmaan sitten tosi runsaat mensut. Hommaas hormoonikierukka, ei nimittäin ole kuukautisista kiusaa sen jälkeen, tai ainakin niukkenee tosi paljon. Se on naisten pelastus tuo hormoonikierukka, aion käyttää hamaan hautaan saakka, vaikkei mensuja tuliskaan enää, kun on vaan niin hieno härveli eikä mitään vaivoja ole aiheuttanut. Nyt jo 6 vuotta sama kierukka, edelleen hyvin toimii.
Minun on kyllä vaikea uskoa, että kukaan olisi mitään huomannut. En ole koskaan haistanut kenenkään kuukautisia, lol! Outo ajatus. Käytä tamponeja, jos omaan nenään haisee.
Se on takana päin se asia, jolle et voi enää yhtään mitään. Unohda.