Kirottu kynsisieni
Miten tuosta paholaisen kätyristä pääsisi lopullisesti eroon? Yhden varpaan kynnessä ollut sieni jo melkein 10 vuotta ja nyt levinnyt kuin syöpä etäpesäkkeineen kolmeen muuhunkin varpaaseen. Olen säännöllisesti desifioinut kynsiä vetyperoksidilla, sen pitäisi kuulemma edes vähän hillitä leviämistä ja ainakin jotain kuohumista tapahtuu joka kerta. Ja viilaan säännöllisesti kynsiä ohuemmiksi. Olen käyttänyt sen lisäksi teepuuöljyä ja ostin nyt pihkalakkaa myös. Viljelmät otettu monta kertaa ja joka kerta epäonnistuneet, ei voi mitään. Sisäinen lääkitys määrättiin mutta sitä en voinut syödä sivuoireiden vuoksi. Ilmeisesti tuo pihkalakkakaan ei toimi kaikkiin kantoihin. Olen kotona ilman sukkia jotta varpaat varmasti tuulettuvat koko ajan hyvin. Ongelmana on hikoilu, minulla hikoilee jalat todella paljon varsinkin urheillessa ja tämän sienen ilmeisesti sain uimahallista. Hävettää kun nuorella naisella on näin rumassa kunnossa varpaat eikä kesäisin voi käyttää sandaleja. Jos olisi varaa menisin laserkäsittelyyn, sillä kuulemma on jotkut sienestä eroon pääseet. No tietysti varmaan moottorisahallakin eroon pääsisi kun sahaisi nuo 4 varvasta kokonaan irti...
Onko joku päässyt sienestä lopullisesti eroon?
Kommentit (91)
No niin, etikkaostoksille! Käytän myös pihkalakkaa, teepuuöljyä, vetyperoksidia ja ruokasoodapesuja.
pihkalakka ei minua auttanut, mutta Naloxin säännöllisen käytön jälkeen alkaa kynnet parantua
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tässä nyt sotkeutua jalkasieni ja kynsisieni!!!
?
Nyt melkein 2 kk pihkalakan käyttöä, en huomaa että sieni olisi yhtään nujertunut, toisaalta eipähän ole enää levinnytkään. Olen myös vetyperoksidimyrkyttämistä jatkanut.
Söin 3kk Fungorin kuurin.2 kk kohdalla alkoi hiustenlähtö.Sen jälkeen parissa kuukaudessa lähti varmaan kolmasosa paksusta pitkästä tukasta.Siitä on nyt pian 3, eikä ole tukka kasvanut takaisin.On lääkärin mukaan tunnettu sivuoire.Jos olisin tiennyt, en olisi lääkitystä ottanut.Kynnet saa piiloon paljon helpommin, kuin hiusongelmat.
Otsonoitu oliiviöljy (vahva/White Swan) auttoi minua. Aloitin kuurin joskus kolmisen viikkoa sitten. Selvät tulokset näkyy jo. Minulla on ollut sitä ainakin 2-3 vuotta ja vaan kynnen kärjet. Olen kaikkee muuta kokeillut, tästä on apua.
Luulin, että minulla on kynsisieni, mutta kun laitoin Candiminia yhtenä iltana, seuraavana aamuna kynsi näytti ihan toisenlaiselta. Jos kuitenkin jatkan Candiminia, kauankohan pitäisi käyttää?
Ostin nyt tota canesten nailia tähän huusholliin. Katsotaan toimiiko. Mikäs se voide on, mitä pitää hankkia kun sieniset kynnet on saatu kaavittua pois?
Minulla on varpaissa sientä, johon auttaa etikka raakana vanupuikolla levitettynä pestyihin ja hiustenkuivaajalla hyvin kuivattuihin varpaisiin. Tämä talviaikana. Myös sukat on vaihdettava joka päivä. Näin pysynyt oireettomana. Kynsisieni on luku sinänsä!