Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missguided

Missiguidedo
19.09.2017 |

Moi,
minun pitäisi palauttaa missguidedin tilaus.
Tilauksen mukana tuli palautusohjeet ja tarra.

Eli pitäisi mennä niin että tarran liimaa pakettiin ja paketti postiin ja tästä menee 4€ maksu hyvityksestä.
Mietin vain että voinko viedä tuon huomenna ihan Postiin vaan, vaikka tuo palautustarra on jonkun oudon firman tiedoilla (ei mikään fedex tai dhl).

Tai voinko tiputtaa tuon postilaatikkoon, kun sinnekin varmaan mahtuisi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Postnordin palautus? Tuliko sinulle Matkahuollon pisteeseen MyPack -pakettina?

Vierailija
2/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Postnordin.

Tuli kylläkin K-marketiin, missä on Postnordin piste.

Katsoin tarkemmin pakettia, niin sen on toimittanut Posti.

Palautus lapussa on mm. seuraavia tekstejä:

Priority, Reply Paid, No stamp needed,

ja sitten toki osoite mihin menisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misguided on velvollinen opastamaan sinulle oikean palautustavan, jos se ei selviä muuten.

Vierailija
4/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missiguided kirjoitti:

Ei ole Postnordin.

Tuli kylläkin K-marketiin, missä on Postnordin piste.

Katsoin tarkemmin pakettia, niin sen on toimittanut Posti.

Palautus lapussa on mm. seuraavia tekstejä:

Priority, Reply Paid, No stamp needed,

ja sitten toki osoite mihin menisi

Ok. Veikkaan mitä vain Postin pistettä oikeaksi paikaksi. Kannattaa vielä varmistaa paketin lähettäjältä, jos et ehdi käydä Postissa varmistamassa.

Vierailija
5/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PostNL - €4

On your delivery note, tick next to the item(s) you wish to return. Please tell us the reason you’re returning using the reasons codes displayed.

Enclose your delivery note with the item(s) and package up securely. Please use the original packaging if possible.

Peel the PostNL returns label on the front of your delivery note and attach it to your parcel ensuring any original delivery labels are covered.

Take your parcel to any Post Office counter service.

Eli ilmeisesti voin viedä omaan postiini ja ohjaantu sieltä Hollantiin :)

Vierailija
6/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näin pitäisi olla.

Sinulle vastaili alan ammattilainen ;Dd

Vierailija
7/12 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ongelmia ollu ton palautuksen kanssa. Lähetin mun paketin siis takaisin sellaseen pakettiautomaattiin kun sieltä sen myös hain. Missguidedin sivuilla lukee et pitäs saapuu 10 päivässä. Nyt kuitenkin menny jo 11 päivää eikä oo kuuluunu mitään et olis tullu se paketti missguidedille. Laitoin sit tänään viestiä sinne eikä ne oo saanu sitä mun pakettia.. Käskivät ottaa kuvan todisteeksi siitä palautuksesta, mutta eihän mulla oo mitään kuittia tms palautuksesta, koska palautin sen paketin siihe automaattiin ja sieltä en saanu mitään kuittia. Mietin, että voisinkohan käydä tiedustelemassa postilta sen tilausnumeron kanssa tietääkö ne missä mun paketti vois olla.

Vierailija
8/12 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet sen sinne mistä nouditkin. Problem solved.

Vierailija
9/12 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa viedä ihan postiin. Menetin 130€ koska palautin automaattiin ja ei ollut todisteita siitä että olen tavarat palauttanut. Taitaa olla missguidedin tapa saada pidettyä rahat, sillä kun kyselin että jos paketti nyt saapuu kuitenkin nii palauttavatko rahat? Vastauksena tuli, että heidän palutus käytäntö on sellainen että jos palautus ei ole saapunut 5 päivän sisällä palautuksesta, se ei mene automaattisesti enää maksuun. Luulen että kaikki paketin kyllä saapuu ajallaan perille, mutta rahat he pitävät ellei lähetä todisteita lähetetystä tavarasta.

Vierailija
10/12 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, elkää tilatko Missguidedilta mitään heidän koot eivät vastaa meidän standardeja, joten palautukset ovat edessä takuuvarmana. Ostin koossa UK 8 ja 10 ja yhden S-kokoisen mekon. Koko 8 mekko oli sopiva ja sitten taas koon 10 olivat liian pieniä, mikä nyt on naurettavaa!

Palautusta varten sain vaatteiden mukana palautustarralappun, jossa on puutteelliset tiedot eli DHL eikä Posti hyväksy pakettia sillä Reply Paid lapulla (joka on Ranskaan osoitettu). Asiakaspalvelusta tulee automaattivastauksia, tuntuu etteivät edes lue s-postiviestejäni loppuun saakka.

En tule saamaan 97 € takaisin vaikka vain yksi mekko oli sopiva ja loput palautin. Paketti takuuvarmana "hukkuu postissa" enkä saa mitään kuittia postista palautusta varten kun tuossa palautustarralapussa ei ole seurantakoodia. Lukekaa heidän Facebook sivua, mitä muut ovat arvostelleet niin vältätte tämän sotkun. Onneks Kim Kardashian haasto heidät oikeuteen ja sai edes 2,5 miljoona heiltä pulitettua poies.

Vierailija
11/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen kokemus kuin yllä olevilla henkilöillä. Laitan ohjeen mukaisesti lapun paketin päälle ja palautin postiin. Postissa työskentelevä nainen kyseli että eikö muuta lappua tullut palautusohjeen mukana koska paketissa ei ole seurantakoodia. Tästä syystä en myöskään saanut minkäänlaista kuittia tai muuta todistusta että olisin lähettänyt paketin takaisin. Kuukausi myöhemmin otin Missguidediin yhteyttä ja annoin heille mun tilausnumeron joka oli s.postissa jonka olin saanut tilauksen jälkeen mutta kyseinen tilausnumero ei auttanut asiaa. Kyselivät vain todistusta että olen lähettänyt paketin takaisin. 

ÄLKÄÄ siis tilatko itse Missguidedin sivuilta mitään jos haluatte saada rahanne takaisin!!

Vierailija
12/12 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älkää ikinä tilatko missguidedilta!! 

Olen nyt monta viikkoa tapellut heidän kanssa palautuksesta, he lupasivat että vain 4e otetaan pois palautus summasta kun palautan tavarat. Nyt he sanovat, että se 4e palautussumma ei olekkaan mahdollista Suomesta, eli joutuisin itse maksamaan 29e että palauttaisin tavarat, ja tätä summaa he eivät suostu palauttamaan. He myös antoivat minulle väärän palautus tarran, ihan toiselle yritykselle ja kun kysyin siitä, että onko oikeasti tämä teidän osoitteenne, niin sanoivat että rauhoitu on kyllä. Postissa sitten huomautettiin, että ei taida olla oikea. Kysyin ja laitoin kuvan uudelleen ja sanoivat uudelleen, että on ok. Sitten kun odotin päivän ennen kun lähetin (mietin kannattaako lähettää ja maksaa 30e itse että saa 60e palautuksen), niin he vastasivat että se onkin aivan toisen yrityksen palautusosoite... ja se tuli heiltä suoraan, heidän sähköpostistaan. Aivan järkyttävää! laitoin viestin, että odotitteko siis, että lähetän sen ja se "hukkuu" postissa, kun menee väärään paikkaan ja ette joutuisi palauttamaan rahoja. En saanut vastausta.. Nyt odottelen, että he antaisivat minulle sen 4e palautuslapun, ja saisin palautettua tavarat ilman 30e maksua mutta huonolta näyttää. Palautan tuotteet koska koot eivät ole heidän kokotaulukkonsa mukaisia. ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO HEILTÄ, VALEHTELEVAT PÄIN NAAMAA, EIVÄT VÄLITÄ ASIAKKAISTAAN, EIVÄT PALAUTA RAHOJA!!

NEVER ORDER FROM MISSGUIDED! THEY LIE TO YOUR FACE, DO NOT RETURN YOUR MONEY, ARE NOT ANSWERING WHEN THEY GET CAUGHT! They are asking me to pay 30e to return back my order that is not correct due to the fact that their size chart is no way near like the real products..

That 30e they will not refund me and they sent me via email return label to be added to the package which was for totally different company. At first they said this is the correct address, only after 3 messages they admitted this is totally wrong, for another company.. they are trying to make customers send packages to wrong addresses!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä