Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eskarilainen haluaisi mennä iltapäiväkerhoon, mutta minä olen päivät kotona...

Vierailija
19.09.2017 |

Elikkä eskarilainen on jo eskarin alusta asti useaan kertaan vinkunut että haluaa mennä iltapäiväkerhoon. Eskari kestää 8.39-12.30.
Olen itse päivät kotona, teen pari tuntia töitä kotoa käsin päivän aikana (ja pystyn tekemään myös lapsen ollessa kotona) ja varsinainen työaikani sijoittuu aina iltoihin jolloin lapsen isä on kotona.
Mitä tekisitte, pitäisikö ilmoittaa lapsi kuitenkin ip-kerhoon (vaikka sitten olisi vaan pari tuntia eskarin päälle) vai antaako vinkua vaan? Lapsi siis haluaisi mennä iltapäiväkerhoon, koska tykkää eskarista ja lähes kaikki eskarikaveritkin jatkavat ip:n puolella, on harmissaan että joutuu lähtemään "niin aikaisin".

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa huomioon että miten täyttä ip kerhossa on ettei joku joka tarvitsee vanhempien töiden vuoksi iltapäivähoitoa jää ilman paikkaa tai joudu siirtymään hoitoon toiseen yksikköön jos paikkoja ei ole riittävästi.

Vierailija
2/4 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on hyvä asia, jos lapsi kokee että eskarissa ja kerhossa on kivaa. Miksi ei voisi antaa olla siellä, jos kerran tykkää ja saa olla kavereiden seurassa? Saat itsekin tehdä asioita ilman että tarvitsee häntä paimentaa. Toki jos joku muu perhe tarvitsee se paikan oikeasti ja jäisi ilman tämän takia, niin ei sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa leikki on tärkeää

Vierailija
4/4 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit perustella lapsellesi että iltapäivähoito kuuluu vain lapsille joiden vanhemmat töissä. Voit myös pyytää kotiisi lapsia, jotka muuten jäisivät hoitoon. Sovit vanhempien kanssa. Huomaat kyllä että lapset tarvitsevat aikuista leikkeihin mukaan ristiriita tilanteisiin ym. Välipalan antoon.. jne.