Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heta-liitto palkkapäivä?? Help!

Ihmeissään97
19.09.2017 |

Moikka! Aloitin 9. Päivä tätä kuuta työt henkilökohtaisena avustajana. Minulle ei kerrottu oikeastaan mitään, ei opastettu miten avustettavaa esim siirretään paikasta a paikkaan b, eli ei siis kerrottu mitään. Työsoppsarissakaan ei lukenut yhtään mitään, joten kaikesta olen ihan pihalla. Eniten mua mietityttää tää palkkapäivä. Avustettava kuuluu siis Heta-liittoon, joka myös maksaa palkan. Kysyin avustettavalta, milloin tämä palkkapäivä on, koska luonnollisesti olis ihan mukava tietää sekä myös kuuluisi tietää. Hän ei tiennyt, sanoi että ehkä 15, 22, tai viiminen päivä, hän lupasi selvittää asian. Noh, eipäs selvittänytkään. Yritin itse katsoa Hetan sivuilta, mutta ei sieltä mitään löytynyt, katsoin myös että jos sieltä löytyisi puhelinnumeroa mistä tiedustella asiasta, mutta ei. Kaksi numeroa, mutta ei kumpaankaan pystynyt edes soittamaan ennenkuin on jonkun hakemuksen jättänyt heidän sivuilleen. Kellään kokemusta Heta-liitosta ja niiden palkan maksusta? Tuskin palkkaa saan tässä kuussa kun vasta pari viikonloppua tehnyt töitä. Heeeelpp!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avustin kerran henkilöä joka kuului hetaliittoon. Liittoon kuulumisesta oli se hyöty että palkka oli vähän parempi. Palkka maksettiin silti kunnasta missä asiakas oli kirjoilla. Eli tuntilistat toimitin kunnan terveyskeskukseen henkilölle joka hoiti palkanmaksun. Palkka maksettiin kaksi kertaa kuussa. Muistaakseni n. 15. Ja viimeinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi