Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla ollut joskus kasvot mustelmilla/ruvella kaatumisen tms. tapaturman seurauksena?

Vierailija
19.09.2017 |

Tuntuiko teistä että kaikki epäilevät teidän tulleen pahoinpidellyksi? Itsellä lenkillä kaatumisen johdosta nyt juuri tämä tilanne ja tuntuu että menee minne vaan niin kaikki tuijottavat eikä oikein tiedä pitäisikö itse ottaa asia heti puheeksi esim. lasten hoitopaikassa ja sanoa heti että "juu olen hurjannäköinen, johtuu siitä että kaaduin" vai antaa vaan olla ja ihmisten tuijottaa ja ihmetellä. Mutta kun oikeasti miettii että kasvoni nähdessään moni varmasti ajattelee että onkohan esim. mieheni pahoinpidellyt minut, mikä ei siis tosiaan pidä paikkaansa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsellä kokemusta, mutta itse antaisin varmaan vaan tuijottaa. Hirveä selittely herättää myös epäilyksiä niissä jotka muutenkin epäilevät. Jos joku kysyisi, toki vastaisin.

Vierailija
2/3 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kontaktilajia ja välillä on silmä mustana yms. Tulee kyllä pitkiä katseita esim kaupassa ja myös sellaisia empaattisia katseita, että varmaan just luullaan että on hakattu. Töissä tiedetään harrastuksesta niin siellä se herättää enemmänkin huvitusta. Mutta ei siinä oikein selitykset tunnu hirveästi auttavan, jos joku ei usko. Joku joku kysyy että mitä mulle on oikein käynyt, niin selitän kyllä, mutta en ala ainakaan puolitutuille muuten kertomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ollut kasvot mustelmilla/ ruvella. Minua ei ole koskaan pahoinpidelty enkä harrasta ylenmääräistä kännäystä.

Vakavasti puhuen, entisistä työkavereista kaksi joutui miehensä pahoinpitelemiksi. Toinen selitti " kaatuneensa pyörällä" ja toinen oli " törmännyt oveen". Pyörällä kaatunut sitten erosi, mutta oveen törmänneen mies lopetti alkoholinkäytön kokonaan ja nyt viettävät tyytyväisenä eläkepäiviä yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme