Loukkaantuisitko jos sinua kuvailtaisiin katoamisilmoituksessa tukevaksi?
Minkä kokoista ihmistä itse kuvailisit tukevaksi (laita kuva sillä mitat eivät juuri kerro)
Kommentit (34)
Metri kertaa metri. Vastaus otsikon kysymykseen.
Voisi lisätä siihen ilmoitukseen lisätä että:
"Tämä tukeva kun löydetään, alkaa välittömästi treenit."
Tukeva on kyllä mielestäni hyvä ja neutraali sana, jos ruumiinrakennetta on tarpeen kuvailla. Jos siis on tukeva. :) Hyvin hoikka, hoikka, tukeva, selvästi ylipainoinen. Noilla sanoilla itse kuvailisin erilaisia vartalotyyppejä
Millä sanalla sitten pitäisi kuvailla, ettei joku vetäisi hernettä nenään?
Tanakka? -Tukevan synonyymi.
Ylipainoinen, pitkä leveyssuunnassa, pyöreä..?
Joo, mielummin jään sinne Abdulin kellariin 15 vuodeksi, jos nyt ilmoituksessa ihan faktan kertoisivat (olen tukeva)
Tästä ehkä vähän pienikokoisempi
Mies lyllersi R-kioskille ostamaan munkin. Sieltä hän tallusti viereistä metsää kohti. Tämä oli viimeinen havainto "normaalivartaloisesta" miehestä Poliisi toivoo vihjeitä mihin tämä kotona aina ruoka-aikaan ollut perheenisä katosi.
Suutuisin. Minulla on upea hoikka, mutta muodokas vartalo.
Olen ainoastaan kymmenisenkiloa ylipainoinen.
Loukkaantuisin, olen hoikka, oikeasti olen. Ainut syy, miksen katoa on se, että lapset laittavat julkisuuteen rumimman kuvan mitä minusta löytävät 😁
Joo, mä en saa kadota ennen kuin saan vielä kymmenen kiloa pois. Sama kuoleman kanssa, kauheea jos arkkuni on painava.
Olen myös miettinyt, että saakeli, jos laittavat ajokortin kuvan mahdolliseen katoamisilmoitukseen, missä näytän ihan mielipuolelta. Facebookin kuvat olen siivonnut sellaisiksi, että sieltä ei löydy mitään meikittömiä tai bilekuvia.
Puhtaat alushousut on aina, jos joudun vaikka auto-onnettomuuteen.
Miksi lääkäri mainitsi sinun tukevaksi
Vierailija kirjoitti:
Tukeva on kyllä mielestäni hyvä ja neutraali sana, jos ruumiinrakennetta on tarpeen kuvailla. Jos siis on tukeva. :) Hyvin hoikka, hoikka, tukeva, selvästi ylipainoinen. Noilla sanoilla itse kuvailisin erilaisia vartalotyyppejä
Mitä kettua nyt taas? Missä se normaalipaino on?
Vierailija kirjoitti:
Minä vaatisin heti oikaisua kadonnut -ilmoitukseen. Siinä tulisi lukea näin: upea ja seksiä tihkuva vartaloinen, - kadonnut.
:D :D :D
-Haloo, poliisilla
-Moikka, huomasin tuossa että mun katoamisilmoitukseen on laitettu väärää tietoa. Siinä on että pullukka nainen kateissa mut oikeesti oon about 55kg
-Ahaa no mepä korjataan se, kiitos ilmoituksesta. Tällä erää asia kunnossa mutta jos sinulla ilmenee jotain muuta katoamiseesi liittyvää, niin soittele uudestaan.
-Okei kiitti.
-Hyvää päivän jatkoa, kuulemiin.
Kiinnostaa myös nähdä, millasen valokuvan kanssa ilmotus julkastaan:)