Loukkaantuisitko jos sinua kuvailtaisiin katoamisilmoituksessa tukevaksi?
Minkä kokoista ihmistä itse kuvailisit tukevaksi (laita kuva sillä mitat eivät juuri kerro)
Kommentit (34)
En loukkaantuisi. Olen miltei sairaanloisen ylipainoinen ja ottaisin tuon kohteliaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa tilanteessa olisi oleellista tulla löydetyksi?
Siis jos kadonnut olisi oikeasti laiha ja ihmiset vain etsisivät tukevannäköistä kadonnutta eikä lainkaan laihaa?
Mieluummin sanalla tukeva kuin läski. :D
Joo, jään mieluummin sinne takaluukkuun, kun kaikki tiirailevat sitä olympiaurheilijan ja Usain Boltin näköistä kehoa katoamispaikan lähistöltä. Tämän kuvauksen olen siis itse ilmoittanut toiveeksi, jos joskus katoan. Oikeastihan nousen vain jääkaapille, mutta jos sanon näin niin asia on näin.
No en. Luultavasti etuni olisi tulla löydetyksi, ja isompiakin murheita olisi.
Minä vaatisin heti oikaisua kadonnut -ilmoitukseen. Siinä tulisi lukea näin: upea ja seksiä tihkuva vartaloinen, - kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos kadonnut olisi oikeasti laiha ja ihmiset vain etsisivät tukevannäköistä kadonnutta eikä lainkaan laihaa?
Tuskin kukaan antaisi kadonneesta laihasta tuntomerkiksi "tukeva". Voi olla että tämä "laiha" on itse sitä mieltä mutta mutta...
Minulla ovat leveät hartiat, paksu kaula ja leveät leukaperät. Näytän tukevalta kun katson itseäni vessan peilikaapista ihan minkä painoisena vaan. Kokovartalopeilistä katsomalla paljastuvat kapea uuma ja lanteet sekä lihaksikkaat jalat. Kyllä, minua on luonnehdittu tukevaksi lääkärissäkin jos olen ollut esim. verkkareissa ja fleecetakki päällä.
En mutta olisin kyllä hyvin hämmästynyt.
T. Bmi 20.
Normaali suomalainen vartaloltaan kuvaisi minua paremmin, mutta kyllä tukevakin kävisi paremman adjektiivin puutteessa ja pitäähän sitä ymmärtää kun hätäpäissään ihmiset kirjoittaisivat vaikka mitä.
En loukkaantuisi, mutta ihmettelisin.
Nimim. BMI 15.5
Sopivasti lihava voisi olla mukavampi. :)
Realiteetit ovat realiteetteja, ei niistä mihinkään pääse. Tukevatekoinen olen eli ei syytä loukkaantua.
Tanakka. Voisi myös lisätä että kamala rämäpää, varokaa!
Täytyy kokeilla. Katoan viikoksi metsään ja silmäilen uutisista, millanen katoomisilmotus musta julkastaan.
Pysyisin kateissa ennen kuin juttu oikaistaan.
En, mutta ihmettelisin miksi kuvaus olisi niin pielessä.
-lääkityksen takia tällä hetkellä lievästi alipainoinen
En loukkaantuisi, mutta parempi jos sanoisivat vaikka huomattavan ylipainoinen, koska muuten minua ei ehkä tunnistettaisi.