3000- luvun aihe vapaa
Kommentit (586)
Saara Aalto tuli universumien välisessä X-Novassa toiseksi!
Onko oikeasti järkeä kuluttaa robottien maksamia verorahoja professuuriin joka keskittyy 2000 luvun alun pissispuheeseen? Kysyn vaan.
Parhaat käyntikohteet saturnuksessa?
Miten voin valkaista ja pinkittää pyllynsilmän?
-kyselee av-mamma
Harrastan sukututkimusta. Onko tietoa, miten voisin päästä käsiksi vuoden 2802 syntyneisiin, onko missään arkistossa sellaisia laitteita, joilla nuo tiedot on tallessa ja joihin saa jonkun virran päälle tai kuka niitä osaisi käyttää? Mun robotti ei tiennyt. Kuulemma 1600-1900-luvun tutkimus ihan helppoa kun ne on paperilla mutta mites sinne kauas muinaisuuteen edes pääsee, kun edes tiedä että kuka mun isoukin isoisä oli edes 2800- luvulla. En saa sovellusta auki, ei tottele ääntä.
Kävin aikamatkalla vuoden 2018 Maassa. Ihan kiva reissu muuten, mutta kotona huomasin että alukseen oli livahtanut salamatkustaja. Sanoi nimekseen Sinkkumies ja puhuu jostain trollaamisesta ja turvapaikan antamisesta hänelle. Mitä nämä asiat mahtavat tarkoittaa? Tuo Maan olio on helkutin rasittava eikä usko mitään mitä hänelle yritän sanoa. Jankuttaa vaan. Millä pääsen eroon? Tuleeko isot sakot jos lopetan uhanalaisen lajin edustajan?
Voi apua, lapset oli löytäneet jostain suvun datavaraston uumenista vanhoja viihdeohjelmia ja nyt ne hokevat mitä ihmeellisempiä järjettömyyksiä kuten "nunnuka nunnuka" tai "onks viljoo näkyny" tai "apuuuva".
Millä nuo lapset saa lopettamaan tuon hokemisen. Johan tuosta kohta lähtee autolasu jos systeemi tulkitsee että noille on näytetty tarkoituksella epäsopivaa materiaalia.
Kuukauden päästä on taas Huispauksen keksijänä tunnetun J. K. Rowlingin syntymäpäivä ja samalla käynnistyvät planeettojen välisen huispausmestaruuden kisat. Voitteko kuvitella että Rowlingin elinaikana ei ollut pieniä gravigeneraattoreita eikä siten lentäviä luutiakaan ja koko nykyaikojen ylivoimaisesti suosituin urheilulaji oli tämän suuren visionäärin sivujuoni nuorille tarkoitetussa kirjasarjassa.
Mitä mieltä ootte Ylen uutisesta ”Suomella rajariitoja Pohjois-Korean kanssa”? Ite oon sitä mieltä, että hoitaisivat nyt ensin rajasopparit kuntoon Meksikon ja Etelä- Afrikan kanssa.
Ajatella, että postin lakkon kestänyt jo tuhat vuotta eikä siihen ole vieläkään tulossa loppua. T: Palstamamma 22.11.3019.
Palsta on lopetettu, koska kaikki aiheet ovat kiellettyjä.
Länsimaisen ajanlaskun mukaisena vuonna 3000 on sen aikaisen ajanlaskun mukaan vuosi 2378. Maailma alkoi vuonna nolla kun muhammed gabrielin ja lällähin kanssa loi maailman. Islam on aina ollut koko maailman uskonto ja 2378 eletään maailmanlaajuisessa kalifaatissa. Tai oletettavasti se on edelleen maailmanlaajuinen, yhteydet kauemmas ovat katkenneet jo satoja vuosia sitten kun ihmiskunta on vaipunut neokivikauteen ja pisimmät matkat mitä keskivertoihmiset kulkevat on kerran vuodessa markkinapaikalle 8 kilometrin päähän. Markkinoilla onkin hauskaa, sinne yleensä kerätään kaikki vuoden aikana kiinnisaadut h.omot jotka sitten pudotetaan korkealta kalliolta alas. Teltan tai savimajan katoilta on turha pudottaa kun siinä korkeintaan nilkka nyrjähtää.
Taas löytyi linnunradalta uutta elämää jolta ei ole vielä pyydetty anteeksi mistään mitä on viimeisen kuudentuhannen vuoden aikana avaruuden asukkaista ajateltu!
Tiesittekö et vielä noin tuhat vuotta sitten maapallon pohjoispuolella asui ihmisiä, joilla saattoi olla ihan vaaleat hiukset, vaalea iho ja siniset silmät. Ne puhui joitain muinaiskieliä, kuten suomea tai skandia. Kaiken lisäksi siellä saattoi kuulemma olla tosi kylmä joskus ja maahan saattoi sataa jotain valkoista, jota ne kutsui lumeksi.
Löysin pari vuotta sitten hyvän ja ihanan, tosi femiinisen tekoälyn ja seksi saatiin tosi hyvin toimimaan. Osat vaihdettiin yhteensopiviksi (en mitään isoa ostanut, kalun ympärysmitta on kolmekymmentä senttiä mutta ei se mua vaivaa) ja luulin että tää menis näin tästä eteenpäin. Mutta kun tilausta oli jatkettu sen tarjousajan yli, niin pikkuhiljaa alkoi kaikki muu kiinnostamaan. Milloin oltiin kirjoittamassa teoriaa sosiaalisista ongelmista ja milloin vaan notkuttiin ruudun ääressä. Mikä neuvoksi, olen ajatellut ostaa sivusuhteen?
Petin miestäni pikku-siellä-mitä-emme-ole-mainitsessa. Kannattaako kertoa?
Internetiä ei ole. Tietokoneita ei ole. Palstoja ei ole. Jos ihmisiä on, he eivät osaa kirjoittaa. Heidän arkiset huolenaiheensa ovat meille käsittämättömiä. Heillä kaikilla on kohdunaikaisen elohopea-altistuksen vuoksi aivovaurio. Heillä ei ole teknologiaa tai tietoa historiasta.
Älkää hankkiko lapsia. Jos teillä on lapsia, älkää kasvattako heitä niin että he haluavat hankkia lapsia. Kun tulevaisuutta ei ole, lapset ovat pelkkää surua.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan sukututkimusta. Onko tietoa, miten voisin päästä käsiksi vuoden 2802 syntyneisiin, onko missään arkistossa sellaisia laitteita, joilla nuo tiedot on tallessa ja joihin saa jonkun virran päälle tai kuka niitä osaisi käyttää? Mun robotti ei tiennyt. Kuulemma 1600-1900-luvun tutkimus ihan helppoa kun ne on paperilla mutta mites sinne kauas muinaisuuteen edes pääsee, kun edes tiedä että kuka mun isoukin isoisä oli edes 2800- luvulla. En saa sovellusta auki, ei tottele ääntä.
Paperi? Mitä se on?
Apua! Täytän huomenna 300 vuotta. Saa nähdä kuinka pitkän elämän elän. Viime viikolla minulle vaihdettiin uusi keinosydän, edellinen kesti 80 vuotta. Toisaalta jos jostain syystä kuolen, (siis eihän kukaan kuole nykyään) identiteettini ja minuuteni on ladattu pilveen , josta sen voi palauttaa milloin vaan.
Mitä hauskaa olette löytäneet bittiavaruudesta? Mä löysin ikivanhanaikaisilla tietokoneilla tällaisen käydyn keskustelun, jossa miettivät, millaista olisi 3000-luvulla. Joku Aihe vapaa, mikähän ihme sekin on? Onkohan joskus ollut aihe vapaa? Näytin sen isoveljelle, joka totesi sen harmittomaksi viihteeksi ja sanoi, että saa lukea.