Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3000- luvun aihe vapaa

Vierailija
19.09.2017 |

Millaista settii? Tä?

Kommentit (586)

Vierailija
481/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen musiikin konserttisarjassa vuorossa tänään tauskin ja matti nykäsen kappaleita. Lähetys on jälleen kerran nähtävillä kaikilla kanavilla. 

Vierailija
482/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnyin jo vuonna 2200 ensimmäisen kerran. Ollessani 40 vuotias minulla oli varaa ostaa palvelu jossa kehoni koodi tallennettiin biopankkiin. Kehoni kesti lääketieteen avulla vain 200 vuotta , mutta vuonna 2400 kehoni koodi siirrettiin laboratoriossa itseni suunnittelemaan sieluttomaan keinokohdussa kasvatettuun kehoon. Syntymäiäkseni valitsin 25 vuotta, älykkyysosamääräni 160 (ei korkeammaksi koska liika älykkyys aiheuttaisi tuskaisuutta) Valitsin itselleni täydellisen kehon, ihon , kauneuden ja upeat blondit hiukset ja violetit silmät. Uusi kehoni sisältää mutaation, joka estää ikääntymistä joten olen edelleenkin elossa. Jos jokin asia minua ahdistaa esimerkiksi menneisyydessä voin käydä resetoimassa ikävät muistot psykiatrini luona

Ai että, odotan jo vuotta 5000 ja varsinkin vuotta 10K.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar Elisabeth vihdoinkin päättää luopua kruunusta ja luovuttaa sen lapsenlapsenlapsenlapsenlapsenlapsenlapsenlapsenlapsenlapselleen Mohammedille.

Vierailija
484/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijatekoälyt veikkaavat että suomella on tämänvuotisissa karsinnoissa tavallista paremmat eli 17,2% mahdollisuudet päästä toista kertaa ikinä jalkapallon arvoturnaukseen. 

Vierailija
485/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko täällä ompelutaitoista robottia tai kyborgia no humanoidikin käy. Tahtoisin vanhan ajan Munsalan kansallispuvun. Maksaisin 10 Marsin markkaa. Olisiko ketään? Olisiko Vantaalla tai Helsingissä ketään joka ompelisi minulle Munsalan kansallispuvun Koko voisi olla 36 tai 52. 

Vierailija
486/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän saisin H&M:n muinaispuvun? Kellään mitään ideoita?

Vierailija
487/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos, sain tänään kapselipostia toiselta planeetalta, olen kuullut, että tätä joskus kutsuttiin pullopostiksi.

Vierailija
488/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko ,että Suomi menestyy Universum viisuissa? Viimeksi voitettiin 2006. Tämän vuoden kappale on aika hyvä, ulkoavaruudellista poppia. Voi olla mieleen kauemmillakin planeetoilla.

Vierailija
489/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita suomenkielisiä täällä Marsissa? Onko tämä kieli jo kuollut täysin? Mistä löytäisi miehiä joilla on vielä siittiötuotantoa? Olen köyhä eikä minulla ole siittiöpankkeihin varaa. 

t. Project baby 3002

Vierailija
490/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13 v ja ufot kidnappas mut. En tiedä mitä ne teki, mutta nyt olen paksuna. Mitä teen?

Olen kyborgivanhempien huostaanottama ja ne on ihan retardeja..

Vierailija
491/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muggle eli täysin luonnollisesti syntynyt (alakastin ihminen). Ihastuin täydelliseen kyborgiin joka on pomoni. En voi lopettaa ajattelemasta häntä. Mitä teen? Apua!

Vierailija
492/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkorallienglannin vastustus on kasvanut kansan keskuudessa. Virkamiehet ja poliitikot sekä rallienglannin perinnesäätiöt vetoavat kuitenkin satojen vuosien perinteeseen sekä siihen että tutkimusten mukaan rallienglantia opiskellut oppii muitakin kieliä kuten sipoolaisten kanssa kaupankäyntikielenä toimivaa muinaismuumiruotsia helpommin. 

Vierailija
493/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö sen lettipäisen nuoren tytön joka ilmastovouhottaa Marsissa? Joku löyti vanhasta maapalloa koskevasta datasta samannäköisen tytön, oli vissiin vouhottanut maapallolla ilmastonlämpenemisestä ja luonnonsuojelusta 2000-luvun alkupuolella (tietty ihan syystä). Tietääkö kukaan onks hän robotti, ihmislajia, kyborgi vai mitä? Tai kenties vaan aikamatkalla?

Vierailija
494/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on lopetettu, koska kaikki aiheet ovat kiellettyjä.

Tämä on todennäköisin tulevaisuus.

Vierailija
495/586 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kauhea riita ukon kanssa. Ukko väitti että 2000-luvulla olisi ollut kauramaitoa mutta minä tiedän varmasti että geeniristiinmanipulointi yleistyi vasta 2200-luvulla joten ei siihen aikaan ollut lypsettäviä kasveja.

Nyt se murjottaa leijusohvalla katon rajassa eikä suostu tulemaan alas.  

Vierailija
496/586 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhujen mukaan joskus 1000 vuotta sitten oli teknisesti kehittynyt yhteiskunta jonka ihmiset kuvittelivat että kaikki teknologian kehitys vaan jatkuu ja jatkuu. Kuinka väärässä olivatkaan, kaikki se on nyt mennyttä ja nyt jos imaa.mi kuulee että joku muistelee noita vääräuskoisia aikoja niin määrää kivitettäväksi.

Vierailija
497/586 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän saisin H&M:n muinaispuvun? Kellään mitään ideoita?

Voisiko jonkun kotirobotti ommella minulle HM:n muinaispuvun? Ja älkää pilailko, vaan vastatkaa.

Vierailija
498/586 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uggug ogug oggogo oug ogo oogugu uugugug... 

(automaattikäännös) Kenelle tuo pohjoisläänin ylikeisariapinan tytär on näyttänyt isoa punaista ta ka puoltaan että on päässyt asemaansa kirpunnypintäviraston ylitarkastajaksi ja miksi ylhäinen tiedemies olisi luonut meille apinoille isot punaiset taka pu olet jos niistä ei kerran saa palstalla keskustella??

Caesar on kingi!

Vierailija
499/586 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendien paras kausi ja suosikkijaksonne??

Vierailija
500/586 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne Suomelan rämettyneelle seudulle? Täällä asuvat lähinnä harvat jäljellä olevat metsän eläimet, jänikset ja oravat. Jonkin Helzig-nimisen kaupungin raunioita löydettiin muutama vuosi sitten. Suomela oli osa Pohjois-Venäjän liittoa, joka perustettiin III maailmansodan jälkeen 2655, mutta maa oli autioitunut jo silloin muusta väestöstä paitsi Helzigin alueen asukkaista.

Helzigin tarkka sijainti kuitenkin unohtui koska ihmisistä osa lähti Marsiin ja osa alueille, joissa on vettä Pohjois-Venäjän liitossa. Kaupunki autioitui nopeasti satojen vuosien ajaksi. V. 2881 Jeshus-niminen hominidi yritti paluuta planeetallemme, mutta planeettaa jälleenasuttamaan tullut Gryuatien sivilisaatio käytti häneen ultrasäteitä tuhoten Jeshuksen Ishtar-galaksista tulleine "angeleineen". Tätä ajanjaksoa kutsutaan taivassodaksi. Suomela oli tuolloin jo ihmisistä autiota aluetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän