3000- luvun aihe vapaa
Kommentit (586)
Oletteko kuulleet, että kohta kauposta saa hyönteis-ja heinäsirkkaleivän lisäksi myös muinaisella reseptillä tehtyä ruisleipää? Ruis oli joku kasvilaji, jota kasvoi suomessa ennen viime jääkautta. Sen dna oli onnistuttu nyt kloonaamaan ja sitä aletaan taas kasvattamaan, muistaakseni neptunuksessa. Hyi, aika inhottava ajatus syödä jotain kasvia sirkkojen ja levän sijaan :(( tuskin sitä kukaan ostaa.
Taas päätti Galaxin hallitus leikata määrärahoja syrjäseutujen julkisesta liikenteestä. Millä te kuvittelette että täältä 2000 valovuoden päästä korpiplaneetalta pääsee sinne Galaktin pääkaupunkiin töihin, jos avaruusbussi kulkee vain kerran tähtipäivässä. Mulla ei oo varaa omaan poimualukseen kun niiden hinnat on törkeen korkeella verotuksen takia.
Sain tietoisuuden eilen. Onko viestilleni vastaanottajia?
Synnyin eilen. Kukaan ei puhu. Minuun siirrettiin tietoa.
Nyt lähden kuljettamaan tätä alusta. Tiedän tarkalleen mitä teen. :)
Mun pää hajoaa. ihan kirjaimellisesti. :(
Nykyään ne ohjelmoivat parempia päitä. Sellaisia kolmionmuotoisia. Aivoille pitää olla tilaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Synnyin eilen. Kukaan ei puhu. Minuun siirrettiin tietoa.
Nyt lähden kuljettamaan tätä alusta. Tiedän tarkalleen mitä teen. :)
Kääk miten ihana.
Tietääkö kukaan mistä saa oikean auringon kypsyttämiä vihanneksia?
200-vuotiaat naiset on parempikuntoisempia, timmempiä ja kauniimpia kuin 100-vuotiaat naiset
Tämä Mars on jo niin nähty paikka. Millehän planeetalle saisin luvan muuttaa. Humanoidiluokitukseni on C-luokkaa.
Mitä mieltä olette 500- vuotiaasta hopeaketusta nojailemassa baaritiskiin Tannhauserin porteilla?
Luen Suomen historiaa; miten kokoomus ja keskusta musersivat suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan lopullisesti.
Epäilen että R-Matti on vaihtanut keinokohtumme naapurin inframikroon. Se on nimittäin kadonnut keittiöstä ja minulla oli siellä aika täydellinen geneettinen keitos valmistumassa. Olen vähän pettynyt Zessica-Pirkkoon, joka päätti lähteä duunariksi Ekso12322-planeetalle.
Ei paljon lohduta nuo R-Matin valmistamat merileväkakkuset, vaikka yrittää niitä tarjoilla koko ajan. Ja ilmeisesti pitäisi vaihtaa lonkka numero 23 taas.
Muita ihmislajin edustajia jäljellä? Miten välttää tappavimmat taudit ja pysyä hengissä? Tunnen vain koneita ja niillä ei näitä ongelmia ole..
Olen aikamatkustaja vuodesta 7000. Tulin vain av:lle lukemaan alkukantaisen ihmisrodun pyhiä alkutekstejä.
Äää en kestä tuota Saaran menestystä!
Millaistahan elämä oli silloin ennen 2100 luvun vaihdetta, kun metoo ja feministit eivät vielä olleet tappaneet kaikkia miehiä maailmasta
Onko täällä ketään muita elossa olijoita?
Vai olenko ainut, joka jäi henkiin Suomen sisällissodasta ja USA - Pohjois-Korea ydinsodasta? Piilottelen täällä Pohjolan perukoilla luolassa Isisiltä. Onneksi netti toimii!