Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3000- luvun aihe vapaa

Vierailija
19.09.2017 |

Millaista settii? Tä?

Kommentit (586)

Vierailija
441/586 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

`•~《《《>□●□●□●|\\|<◇`~```~~~°

.........................................

..... . .. . ..........................

.........................................

..... . ...........................

..................... ... .. . . . ... .

. . . . ... ..

. .. ... ..... .. . . ... ... ..... .....

...........................................

Vierailija
442/586 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laittaa päälle Väinämö Niinistön virkaanastujaisiin kun hänet julistetaan Linnunradan kuninkaaksi? Huhujen mukaan hän on Tellus-nimisellä planeetalla olleen Suomi-nimisen maan viimeisen presidentin Sauli Niinistön kolmannen pojan Aaro Niinistön jälkeläinen suoraan jälkeläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/586 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin laihduttamisen v. 2000. Olen laihtunut vasta 5g. Mitä teen väärin?

T. Pierupallo

Vierailija
444/586 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tehdä kesäreissu Jenni Vartiaisen mausoleumille? Vai saanko taas kaikkien vihat niskaan? Ei tässä kyllä kauemmaskaan raaski lähtee kun tää päiväpalkka on ollu viimeset tuhat vuotta tää 9 euroo per päivä..

Vierailija
445/586 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kuulleet sellaisesta ihmeellisestä paikasta josta muinaiset maaasukkaat kävivät hakemassa ruokaa. Olen lukenut että taisivat kutsua sellaista kaupaksi. Aivan ihmeellistä, että silloin kasvatettiin ja valmistettiin itse ruokaa kaupoiksi ja ravintoloiksi kutsutuissa paikoissa. Epähygieenistäkin sellainen taisi olla.

Toista se on nykyään kun voi replikaattorista pyytää ihan mitä ruokaa vaan keksii haluta. Aivan ihmeellistä että silloin joutui käyttöesineetkin tekemään itse (tai joku muu valmisti maksusta). Molekyylitulostimilla pystyy nykyään tekemään kaiken tuon, kunhan vaan on olemassa valmistusaineet tiedossa ja kohteen Blueprintit. Että ihmiset ovat olleet alkeellisia.

Vierailija
446/586 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti työmatkalle Venukseen ainakin omien sanojensa mukaan, mutta nyt Marsissa asuva serkkuni otti yhteyttä ja kertoi, että mieheni on nähty siellä. Mitä teen?

Vierailija
447/586 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmis-alku roikkuu 35 tuntia vuorokaudesta hologrammisodassa ja unohtaa syödä tietolääkkeet, löysin juuri matematiikan kapselit sängyn alta. Voiko 14-vuotiasta enää palauttaa kasvukeskukseen? Epäilen, että meidän tilaama klooni on viallinen.

Vierailija
448/586 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä te olette siitä, pitäisikö syväjäädytys kieltää? Entä saako syväjäädytetyn ihmisen herättää?

PS, millainen asuinpaikka on Kuu?

Vierailija
449/586 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka valitsette luomuraskauden keinokohdun sijasta: miten oikeutatte riskit? 

Vierailija
450/586 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, Väyrysen valitsijayhdistys on jälleen pystyttämässä Paavo-hologrammia seuraavalle kaudelle. Oispa ämpäreitä jaossa! Hitto tätä muovikieltoa.

Vierailija
451/586 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikamatkalla menneestä vuodelta 2025. Ihmiskunta saastui zombiviruksen myötä ja lähes 5,8 miljardia kuoli. Jäljelle jääneet joutuivat perustamaan yhdyskuntia. Erakoimmat pärjäsivät paremmin kuin kaupunki keskittymistä, jossa kiihko ja vallanhalu sai sotimaan toisiaan vastaan. Vuonna 2078 tulikin sitten jäätävä kausi ja meteoriitti, joka pyyhkäisi meidät planeetalta pois magneettikentän feilattua. Aikojen alusta alkaa jälleen 3000 luvulla......Lähdenkin tästä takaisin yksinpuhelun sijaan lahtaamaan niitä pirun eläviä kuolleita.

Vierailija
452/586 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh...telepatia viestittely jumissa taas tänään. Voisitteko lopettaa ajattelun hetkeksi jotta saan lähetettyä viestini siirtokunta 113:ta.

Vierailija
453/586 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on joku jäänne menneiltä ajoilta.

Ajattelin hetken kiiinnostavia yhteyksiä tuolla vanhalla aivolohkolla 988 ja sain tuhansia yhteyksiä.

Tässä sitä ollaan. Klooneja pukkaa. Kuka näistäkin huolta pitää. :(

Yksi 'pienokaisista" lähti heti ulos aluksesta ja olis valmis valloittamaan koko universumin. Huoh. Se nuoruus. :)

Vierailija
454/586 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on joku jäänne menneiltä ajoilta.

Ajattelin hetken kiiinnostavia yhteyksiä tuolla vanhalla aivolohkolla 988 ja sain tuhansia yhteyksiä.

Tässä sitä ollaan. Klooneja pukkaa. Kuka näistäkin huolta pitää. :(

Yksi 'pienokaisista" lähti heti ulos aluksesta ja olis valmis valloittamaan koko universumin. Huoh. Se nuoruus. :)

:D

Vierailija
455/586 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku maassa asuva tehdä minulle kuunsalan kansallispuvun? Nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle kuunsalan kansallispuvun ja ainoa toive, että tekijä asuisi maassa tai kuussa. Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle kuunsalan kansallispuvun?

Vierailija
456/586 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin työkaverien patistamana viimein tilaamaan itselleni hologrammivaimon. Tuli halvemmaksi kuin perinteinen robotti. Tässä on hyvänä puolena se, että vaimon saa näkymättömäksi virtakatkaisijasta.

Vierailija
457/586 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoislapsi syntyy pian. Kävimme katsomassa sitä laboratorion koeputkessa ja siellä se pötkötteli ja potkiskeli suloisesti keinokohdussa. Valitsimme hedelmöitykseen tyttövauvan ja geeneistä minun ulkonäön, puolison urheilullisuuden ja mummon musikaalisuuden.

Vierailija
458/586 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin rinnakkaisuniversumiin kannattaisi lähteä kesälomalle? Vinkkejä?

Vierailija
459/586 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku koittaa nostaa vanhoja ketjuja. Eikö nää tuhansia vuosia vanhat pelkkään tekstiin pohjautuvat ketjut voisi jättää sinne historiatietokantoihin jonne ne kuuluvatkin kun näistä puuttuu tunnetilaemuloinnit äänet ja normaali 3000-luvun 17-ulotteinen holografiavisualisointi.

Emoji? Hah, kas kun ei kivitaulu.

Vierailija
460/586 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet aktiivimalli tuhannessa jo valmis että keskellä yötä kiskotaan sängystä ojaa kaivamaan tai muuhun raadantaan kun jo aiemmin ole saanut ruokaa viikkoon ja vain vettä ja leipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi