3000- luvun aihe vapaa
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko melanooma teillä on menossa?
Melomassa käydään usein, kiitos kysymästä. Harmi vain, että järvet ovat jäässä 8 kuukautta vuodesta.
Nehän kaikki saastuivat jo 1000 vuotta sitten. Olettepa te rohkeita. Onko teillä jotkut hyper-ultramodernit suojaimet?
Eiväthän ne 17 vuotta sitten olleet saastuneet ;)
Missä olit silloin kun viimeiset villieläimet kuoli sukupuuttoon?
tonttuli kirjoitti:
Mitähän sille Maalle muuten oikeesti tapahtui? Näyttää olevan niin erilaisia näkemyksiä porukalla, etten tiedä mitä uskoisin. Jotkut vielä väittää asuvansa siellä! Mä kyllä luulen että ne on trolleja. Maalaiset maalailee mitä sattuu...
Ne jotka siellä puhuu asuvansa on varmaan niitä uuden Maapallo vol. 4:n asukkaita! Viime viikolla oli asuntomessut siellä. Käsittämätöntä että osa sekottaa siihen Maapalloon joka oli täällä joskus 900 vuotta sitten..
Vierailija kirjoitti:
Missä olit silloin kun viimeiset villieläimet kuoli sukupuuttoon?
Metsästämässä niitä tietenkin. Viimeisen peuran pää on minulla seinällä nyt.
Taas minuun tarttui HIV, juuri kun edellinen saatiin parannettua! En jaksa taas aloittaa syömään sitä viikon kestävää antibioottikuuria!
Onko kenenkään muun lapsi 2010-luvun päiväkodissa? Meistä oli hyvä idea - oppii muinaishistoriaa ja ne hologrammit siltä ajalta on upeita!
Nyt kuitenkin menee mun mielestä yli; aikovat kuulemma ruveta järjestämään jotain kokeita?? Aivoja ei ladatakaan yhdessä päiväkodissa, vaan pitäisi opetella ulkoa asioita (niitä siis EI saa tarkistaa ladatusta aivodatasta). Kuulemma ennen on opeteltu ulkoa asioita. Onko muilla vastaavia kokemuksia, siirretäänkö lapsi suoraan toiseen paikkaan?
PS. Lapsi on siis androidihminen (elimistön kehitys tapahtunut tekokohdussa mutta ulkokuori tulostettu), jos vaikuttaa tilanteeseen
Onko täällä ketään muuta, joiden esivanhemmissa on Maapallolla syntyneitä ihmisiä? Viimeiset Maapallolla syntyneet ihmisethän kuolivat sukupuuttoon jo silloin 2500-luvun Maailmojen sodassa, mutta ainakin minun esivanhempiani eli vielä 2400-luvulla Maapallolla ja he olivat syntyneet siellä, onneksi he ehtivät lähettää lapsensa ennen sotaa tarpeeksi monen tuhannen valovuoden päästä Maapallosta sotalapsiksi, että nämä jäivät eloon.
Olen ylpeä suvustani! kirjoitti:
Onko täällä ketään muuta, joiden esivanhemmissa on Maapallolla syntyneitä ihmisiä? Viimeiset Maapallolla syntyneet ihmisethän kuolivat sukupuuttoon jo silloin 2500-luvun Maailmojen sodassa, mutta ainakin minun esivanhempiani eli vielä 2400-luvulla Maapallolla ja he olivat syntyneet siellä, onneksi he ehtivät lähettää lapsensa ennen sotaa tarpeeksi monen tuhannen valovuoden päästä Maapallosta sotalapsiksi, että nämä jäivät eloon.
Mun esivanhemmat ovat myös Maapallolta! Uskomatonta! Harvoin tulee vastaan muita.
Oletteko kuulleet, Andromedasta tulleen valituksen jälkeen miss universum kisojen nimi pitää muuttaa...
... tai vaihtoehtoisesti hyväksyä mukaan andromedan 7-jalkaiset hyönteisoliot
Vierailija kirjoitti:
Miksi robotteja ei saa kutsua enää pelkästään vanhoilla hyvillä ja täysin käyttökelpoisilla sukupuolineutraaleilla sanoilla vaan pitää käyttää uuskielisiä ilmauksia, joissa ei erotella onko joku tietoinen olento elollinen vai ei? Sanonpa vaan, että minä kutsun kaikkia kotitalousrobottejani roboteiksi hautaan saakka ja suomen kieli on pilalla ja siinä kaikki ja ei muuta.
Loukkaahan tuollainen. Joskus sata vuotta sitten oli ihan normaalia sanoa robotti tai “robo”, mutta ymmärräthän sinä, että ei enää 3000 luvulla.
Miten usein te käytte perheen kanssa pikaruokaloissa? Me on päätetty ettei käydä kuin kerran viikossa vaikka lapset kuinka mankuisivat kalakukkoja tai karjalanpiirakoita munavoilla.
Kuinka saisin hifisneakerini ladattua hieman nopeammin? Nykyinen lataus aurinkokennon kautta kestää kokonaisen minuutin.
Haluaisin päästä liitämään aamulla nopeammin. Se minuuttikin on paljon aamuhässäkässä, kun lapsillakin omat jalkineensa ladattavana. Olisiko kuuenergia passeli vaihtoehto?
Jo tässä lähivuosina Kekkonen sulatetaan syväjäästä ja hän kysyy heti herättyään, että MITÄ SAATANAN VITTUA tälle maalle on tehty?
Ensitöikseen hän sytyttää sikarin, jonka jälkeen hän ampuu Juha Sipilän ja hänen vatulointihallituksensa kaikki ministerit ja korruptoituneet paskiaiset Leonid Brežneviltä joululahjaksi saamallaan kalashnikovilla.
Sen jälkeen kekkonen nauraa iloisesti ja huutaa hillitysti alkavassa nousuhumalassaan ivallisesti, saatanan tunarit, ettepä tunaroi enää, senkin perkeleet.
Vierailija kirjoitti:
Kuujussille morsian - seurantaketju
OFFICIAL
Vierailija kirjoitti:
Miten usein te käytte perheen kanssa pikaruokaloissa? Me on päätetty ettei käydä kuin kerran viikossa vaikka lapset kuinka mankuisivat kalakukkoja tai karjalanpiirakoita munavoilla.
Ei koskaan ehditä. Ne menee niin nopeasti ohi nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perhe ei tykkää niistä robottien tekemistä ruuista, jotka siis ihan mauttomia ja muutenkin vaikka onkin pikaruokala niin niillä roboteilla kestää aika kauan se ruuan teko.Käydään mielummin siel 100m korkeudessa olevalla pikaruokapysäkillä lentoautolla , saapahan digiburgerin tosi nopee.
Mitä lapsenne saavat joululahjaksi? Lapsien iät, rodut, sukupuolet ja missä päin avaruutta asutte?
Nehän kaikki saastuivat jo 1000 vuotta sitten. Olettepa te rohkeita. Onko teillä jotkut hyper-ultramodernit suojaimet?