3000- luvun aihe vapaa
Kommentit (586)
Miten noi tullimaksut Siriuksesta oikein määräytyy? Vai saako jostakin tän aurinkokunnan puolelta tilattua hyvälaatuista matkustusportaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isosisko 75v kirjoitti:
Mitä teen? Olin vahtimassa 50v siskoani, kun lastenhoitorobotti meni rikki ja minä vahingossa kloonasin hänet enkä tiedä nyt, että kumpi on oikea sisko ja kumpi klooni, kun tuossa on kaksi täysin identtistä tyttöä jotka molemmat hokevat, että "Minä olen oikea, tuo on klooni".
Eka kerta kun olet kloonauksen kanssa tekemisissä vai? Siellähän se on metatiedoissa perussoftan luomispäivämäärä, sieltähän sä näet kumman deletoit. Mutta ole sitten tarkkana kumman poistat kun se merkitään pysyvästi ylikirjoitetuksi!
Tietenkin kumpikin väittää olevansa oikea, sehän on 100% klooni!
Mutta pitäisikö kuitenkin ottaa varmuuskopio?
Periaatteessa joo mutta vaikka sä sitten erehdyksessä poistasitkin alkuperäisen niin sullahan on silti 100% klooni jäljellä. Softan päiväys on eri ja ehkä firmware on uudempi. Kukaan ei huomaa eroa, itsehän se ei sitä huomaa kun sehän on kopioitu kaikkine muistoineen. Onhan ne varmasti sirulla, ei kai niitä aivoihin enää ole varastoitu vuosikausiin.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin juuri Kotipizzasta lentävän lautasellisen pizzaa.
Mä en kyllä ikinä enää mene tonne UpWay:hin hakee mitään. Kiireessä aattelin hakee jotain haukattavaa nopeesti nii ekaks piti päättää ottaako laboratoriokasvatettua gluteenia vai gluteenitonta planktonia, niistä piti valita säteilytetäänkö, hiilostetaanko vai plasmataanko. Täytteitä oli 2700 erilaista ja jokaisen kohdalla piti kysyä tuleeko paahdetulla vai kuivatulla merilevällä. Aikaa tohon meni useampi minuutti vaikka käytin aikawarppausta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös YM:lta eli Yhdistyneeltä maailmalta tullut se telepatialähetys Siriuksen tilanteesta 44.22? Loin tuossa holoseinäni nanoherbaariossa uudet aistinelimet istuntoa varten. Xors on taitava tähtilähetti, suosikkini YM:n galaksineuvostoon.
Kenet veikkaatte Idolsin finaaliin? Mun mielestä tuomareiden ei pitäis antaa päättää vaan yleisön. Muutenkin Idols on menny ihan ihmeelliseksi viime vuosina kun Antti Tuiskukaan ei ole enää oikeasti tuomarina vaan sen pelkkä hologrammi tekoälyllä. Näittekö kun viimeksi se meni jumiin kesken suoran telepatiasiirron.
Oletteko muuten kuulleet, että ennen vanhaan eli reilut 1000 vuotta sitten lapset joutuivat käymään koulua ja oppimaan asioita lukemalla kirjoja? Miksi siihen aikaan ei lapsia kytketty öisin näihin käteviin oppimistietokoneisiin, jossa tieto valuu johtoja pitkin lapseen heidän nukkuessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin juuri uuteen syysmuotiin, joka on kuulemma saanut vaikutteita 2000-luvun alusta. Tosi kivannäköisiä ja käytännöllisiä nuo leggarit, tunikat ja crocsit! Ja hauska tuo musta-oranssi Kouvola-tukka. Mutta mikä ihme on Kouvola?
Kouvola oli muinainen tutkimuslaboratorio jossa käynnissä olleessa ihmiskokeessa pyrittiin tuottamaan vaatimattomia, vähään tyytyviä työläisiä teollisuuden palvelukseen. Robotisoinnin vietyä kaikki fyysiseen ponnisteluun liittyvät työpaikat jäi ihmiskokeen tulokset tarpeettomiksi. Koska kokeesta vastaava virasto oli päätetty lakkauttaa Sipilän viidennen hallituksen toimesta eikä asia ollut kenenkään vastuulla, Kouvolan laboratorio säilyi pitkälle 2100-luvulle asti kunnes pitkään jatkunut hiusvärien liikakäyttö oli rapauttanut geeniperimän ja koeihmisten lisääntymiskyvyn.
Kiitos tästä historian tiedosta! Enpä olisi arvannut, mitä muinaisen hiusmallin takaa löytyykään. Tömähän on paljon jännittävämpää kuin esim. valkoiset peruukit kuninkaallisilla tai Egyptin hallitsijoiden tukkalaitteet.
Taidan tilata joka viikonpäiväksi erilaisen Kouvola-peruukin.
Onko Sipilä myös joku hiusmalli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin juuri uuteen syysmuotiin, joka on kuulemma saanut vaikutteita 2000-luvun alusta. Tosi kivannäköisiä ja käytännöllisiä nuo leggarit, tunikat ja crocsit! Ja hauska tuo musta-oranssi Kouvola-tukka. Mutta mikä ihme on Kouvola?
Kouvola oli muinainen tutkimuslaboratorio jossa käynnissä olleessa ihmiskokeessa pyrittiin tuottamaan vaatimattomia, vähään tyytyviä työläisiä teollisuuden palvelukseen. Robotisoinnin vietyä kaikki fyysiseen ponnisteluun liittyvät työpaikat jäi ihmiskokeen tulokset tarpeettomiksi. Koska kokeesta vastaava virasto oli päätetty lakkauttaa Sipilän viidennen hallituksen toimesta eikä asia ollut kenenkään vastuulla, Kouvolan laboratorio säilyi pitkälle 2100-luvulle asti kunnes pitkään jatkunut hiusvärien liikakäyttö oli rapauttanut geeniperimän ja koeihmisten lisääntymiskyvyn.
Kiitos tästä historian tiedosta! Enpä olisi arvannut, mitä muinaisen hiusmallin takaa löytyykään. Tömähän on paljon jännittävämpää kuin esim. valkoiset peruukit kuninkaallisilla tai Egyptin hallitsijoiden tukkalaitteet.
Taidan tilata joka viikonpäiväksi erilaisen Kouvola-peruukin.
Onko Sipilä myös joku hiusmalli?
Historiallisena knoppitietona vielä että pari sataa vuotta sitten nuorisolla oli aurinkosyksyn aikaan perinteenä järjestää pakanauskonnollinen juhla jossa pukeuduttiin rooliasuihin ja nautittiin etanolia vatsan limakalvojen kautta (kyllä, ihan totta!) Tavallisten kauhuhahmojen lisäksi (anarkisti, kansallissosialisti, hipsteri) lisäksi oli koomisia hahmoja kuten "itkevä paperimies Kouvolasta" ja "bb-tähti skunkkitukassa". Näistä on jotain hologrammivideoita YouRetinassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on oikeasti kieroja ja ilkeitä jne jne vali vali vali...
t. Mies 29 + 1000
TÄMÄ!
Länsimetron valmistumiseen on enää pari viikkoa.
Pidin tänään historiantunnin luokkalaisilleni siitä, minkä rinnakkaistodellisuuden galaksista ihmiskunta on alunperin peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Mille planeetalle kannattaa lähtee lomalle jos haluaa törmätä mahdollisimman vähän maapallolaisiin? Hävettää niiden öikkäröinti ulkoplaneetoilla :/ En kestäis kattella yhtään.
Joo, maapallolaisilla on aurinkotuulen ollessa kovimmillaan aina ne nolot tuulipuvut päällä. Oon kuullu että ne myös lisääntyy edelleen fyysisen kontaktin avulla. Yök, kaikki ne eritteet ja sairaudet. Tosi epähygieenistä ja kulttuurisesti outoa: niille alastomuus on joku ihmeet juttu.
(Tää ketju saa minut ilahtumaan siitä, miten nerokkaita kommentteja täältä löytyy. Monet hyvät naurut olen saanut.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille planeetalle kannattaa lähtee lomalle jos haluaa törmätä mahdollisimman vähän maapallolaisiin? Hävettää niiden öikkäröinti ulkoplaneetoilla :/ En kestäis kattella yhtään.
Joo, maapallolaisilla on aurinkotuulen ollessa kovimmillaan aina ne nolot tuulipuvut päällä. Oon kuullu että ne myös lisääntyy edelleen fyysisen kontaktin avulla. Yök, kaikki ne eritteet ja sairaudet. Tosi epähygieenistä ja kulttuurisesti outoa: niille alastomuus on joku ihmeet juttu.
Ei tuota "fyysistä kontaktia" ole enää vuosisatoihin käytetty lisääntymiseen, vaan pelkästään nautintoon :D Ja sukupuolitauditkin on jo hävitetty maapallolta aikoja sitten.
Minun pinkkisilmäinen vauvani sai juuri tänään alkunsa Monitoimi-keinokohdussa. Oli mahtavaa saada seurata hedelmöittymistä :)
T. Viestin nro 157 kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Energialähteiden hiipuessa valoa on vähemmän, ja ihmisten silmät kehittyy suuremmiksi.
Onneksi voi kuunnella futuristista musiikkia vahakartiolta vaikka kuunteluun kuluva sähkö kuten muukin sähkö pitää tuottaa urheillen dynamon kautta. Ei ole paino-ongelmia, neste tulee letkuilla. Merkkiä Alatikkurilashell.
Ä
Futuristista musiikkia kunneltiin 1980- luvulla. Vahakartiot tallensi ääniä jo 1800-1900 luvun taitteessa. Ja letkut liittyi hiihtojoukkueen verensiirtoihin silloin kun ihmisillä oli vielä punasoluja. Laukku on Suomen urheilumuseossa, jossa on myös 1000-2000 vuotta aiemmin suossa säilynyt lyly tai kalhu, jotka tulevat ehkä uudelleen muotiin? 2000- luvun sukset on ongelmajätettä, loppusijoituspaikka on valtiosalaisuus. Tästä kinattiin vuosisadat.
Miten teillä valmistaudutaan Nibirun törmäyksen tuhatvuotismuistojuhlaan?
Kuiskaus vuodelta 2017 kirjoitti:
(Tää ketju saa minut ilahtumaan siitä, miten nerokkaita kommentteja täältä löytyy. Monet hyvät naurut olen saanut.)
Oletko ap? Olen niin toivonut, että hän kommentoisi tätä avaamaansa Pandoran lipasta. Aivan hillitön ketju tämä:)
Ei hitto mitään teen kun mies osti meille uuden teleportin ja se ei toimi? Myyjärobotti ei suostunut kommunikoimaan kanssamme vaihdosta. Tarttisin teleporttia huomenna kun pitää mennä toiseen galaksiin kummitytön xyz-juhliin.
onko kukaan muu lähdössä 2000- lukumessuille? Mua kiehtoo se aikakausi tosi paljon, tosin voi olla että joudun osallisuu hologrammisti kun ei olis aikaa matkustamiseen (joo joo tiedän et ilmajuna kulkee 300km/h jokapaikkaan nykyään mut nyt vaa on sellainen tilanne)
Kuuluuko RD2 - työsopimukseen muka isännän öljyäminen?
Mun isäntäni väittää niin, mutta en ole koskaan kuullutkaan. Muutenkin hän on käymässä liian tuttavalliseksi. Olen pysynyt "varjoissa", kuten on suositeltu. Siitä lähtien kun robotit ottivat vallan, olen pelännyt itseni ja perheeni hengen puolesta. Kaikkihan tietää mitä tapahtui 2.2.2098 eikä samaa riskiä voi enää ottaa. Isäntäni koodaa minulle jatkuvasti uhkailujaan ja pelkään niin kovasti lasteni puolesta (en ole nähnyt heitä kolmeen vuoteen, heidät siirrettiin lapsityöleirille) etten uskalla olla toteuttamatta jokaista vaatimusta, mitä isäntäni keksii.
Nyt olen kuitenkin aivan pulassa ; tiedämme että fyysinen kontakti robotteihin on kiellettyä täysin, mutta en voi olla alistumatta isäntäni vaatimuksiin. Hän siis haluaa minun nyt öljyävän jotain liitoskohtia (?) joka ilta, oletteko kuulleetkaan sellaisesta?
Pelottaa. Olen kuullut karmeita huhuja robottien toimintahäiriöistä sen jälkeen kun ovat olleet kosketuksissa ihmiseen ja naapuriterritoriossa oli viime vuonna tapaus, jossa isännän yksi varsista puristi alhaisen kuoliaaksi sen jälkeen, kun alhainen oli vahingossa koskettanut häntä.
Onko tämä joku testi? Mitä ihmettä teen?
Jos minusta ei kuulu mitään, viestini salaus epäonnistui ja isäntäni sai tietää tästä. Jos joku tietää missä lapsityöleirillä Arylynya (num. 345-21115) ja Josbetthia (num. 345-21116) ovat niin kertokaa äidiltä terveisiä! Rakastan!
Tilasin juuri Kotipizzasta lentävän lautasellisen pizzaa.