Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3000- luvun aihe vapaa

Vierailija
19.09.2017 |

Millaista settii? Tä?

Kommentit (586)

Vierailija
361/586 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku käynyt maaseudulla? Uskaltaisikohan mennä? Ajatella, että ihmiset ovat ennen asuneet siellä, ennen kuin se kiellettiin. Sitten ihmisillä on ollut ihan kamalan isoja taloja, mitä ihmettä ne ovat niillä tehneet? Oon kuullut myös, että työstä on maksettu palkkaa ja siitä saatavalla rahalla ihmiset ovat sitten noita taloja maksaneet. Älytöntä.

Kyllä se on ollut viisas päätös vuonna 2018 se, että palkat on poistettu ja ihmisille annetaan työtä vastaan nukkumakupla ja energiakapselit. Kuulemma sen ajan ihmiset ovat siitä palkkojen poistamisesta nostaneet kamalan äläkän ja silloin ei vielä homma ole ollut näin järjestettyä kuin nykyään, vaan itse kukin on tehnyt vähän mitä sattuu missä sattuu ja on tarvittu jotain ihme laitoksia, joista ne ovat sitten hakeneet rahaa. Joo, ennen on ollut rahaakin, se tarkoittaa kai samaa kuin se palkka, mutta osa ei ole saanut palkkaa, on saanut vain rahaa. Aika järjetön systeemi, on taidettu tarvita aikamoinen koneisto, kun silloiset tietokoneetkin ovat olleet aika tyhmiä, mitä olen menneiden aikojen museossa nähnyt juttuja näistä.  No meen tästä nyt nukkumakuplaani päiväunille nyt kuitenkin. 

Vierailija
362/586 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny seurustelee tämän vuoden lapsitangoprinsessan kanssa. Hyvä, se edellinen olikin jo tosi vanha ämmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/586 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny seurustelee tämän vuoden lapsitangoprinsessan kanssa. Hyvä, se edellinen olikin jo tosi vanha ämmä.

Miks hitossa ne menivät syväjäädyttämään näitä. Tai ei se jäädytys, mutta kun herättivät. Tiedättekö, oon kuullut, että seuraavaksi jäästä poistetaan Tapani Kanssa, Jari Sillanpää ja Cheek. Eikä siinä vielä kaikki, Antti Tuiskukin on listalla. Ootteko kuulleet? Mulla on sellainen tuhat vuotta vanha laite, mihin laitetaan sellainen pyöreä levy ja sieltä kuuluu näiden äänet. Kamalaa. 

Vierailija
364/586 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin eilen lätinällä tupioon ja nyt toispuoleisen pariaiseni on tupsahtanut täysin. Taitaisiko joku antupsauttajaa Hesassa (Turun esikauppalo)?

Vierailija
365/586 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentiin eilen lätinällä tupioon ja nyt toispuoleisen pariaiseni on tupsahtanut täysin. Taitaisiko joku antupsauttajaa Hesassa (Turun esikauppalo)?

Joo, joo. Ilman muuta. Nyt hetikö?

Vierailija
366/586 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävi kauppa. Minä osti makaroni. Minä valmistaa makaroni mikro. Makaroni palaa. Apua!

(idioluutio olikin totta)

Katsoin historiadokumenttia joka kertoi postindrustrialisesta ajasta jolloin tieto siirrettiin ihmisten fyysisiin aivoihin kertomalla niistä suuren joukon edessä. Aika huvittavaa. Niin siinä oli sellainen joku kotitalousopettaja ja idra oli se että jokainen valmisti käyttämänsä hiilihydraattiproteiiniannoksensa itse jokaiselle kerralle erikseen. Siinä juuri oli puhetta jostain makaroonista.

Vierailija
367/586 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman pakastealtailta on löytynyt uusi ihmislaji.

Vierailija
368/586 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa on muka joskus käyty :D

Vierailija
369/586 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyttekö turvapaikanhakijat Saturnuksesta? Paremminhan heillä siellä on asiat kuin meillä. Renkaat ja kaikki.

Vierailija
370/586 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasten hoito aikuiseksi asti on voinut onnistua niin alkeellisissa oloissa kuin 2000-luvun alussa? Ihme, että niin moni vauva jäi henkiin niissä oloissa! Äitiys on silloin varmaan ollut ihan kauheaa.

Vierailija
371/586 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähivuosina vapautuu yhdysvaltalaisista vankiloista lukematon määrä 2-3 elinkautisen istuneita sekä myös paljon 700 vuoden tuomion saaneita. Mitähän meinaavat tehdä näille vapautuville rikollisille.

Vierailija
372/586 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko että tää galaksi on muka pyöreä?

Vierailija
373/586 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Vanhasen tuppeensahattu lautakasa on löytynyt. Oli tökerösti piilotettu vajan taakse pressun alle. Oikeustoimia aloitellaan. On tää korruptio kauheeta.

Vierailija
374/586 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisestä tuli mieleen todeta se itsestäänselvyys että paavo väyrynen harkitsee taas kerran aurinkokunnan presidentivaaleihin osallistumista.

Vierailija
375/586 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks hitossa ne menivät syväjäädyttämään näitä. Tai ei se jäädytys, mutta kun herättivät. Tiedättekö, oon kuullut, että seuraavaksi jäästä poistetaan Tapani Kanssa, Jari Sillanpää ja Cheek. Eikä siinä vielä kaikki, Antti Tuiskukin on listalla. Ootteko kuulleet? Mulla on sellainen tuhat vuotta vanha laite, mihin laitetaan sellainen pyöreä levy ja sieltä kuuluu näiden äänet. Kamalaa. 

Korjaan hieman. Sillanpäätä ei saatu jäädytettyä kun vauhtia oli liikaa.

Vierailija
376/586 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naiset korvattiin seksiroboteilla jo satoja vuosia sitten.

Vierailija
377/586 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, että joskus ennen vanhaan luultiin tosissaan, että sukupuolia on vain kaksi vaikka niitähän on vaikka kuinka iso määrä eikä silloin tiedetty mitään nykyisistä seksuaalisista suuntautumisista, esimerkiksi robottien seksuaalisesta halusta, joka kohdistuu vain robotin ja ihmisen välimuotoon.

Vierailija
378/586 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka herran vuonna 3000 on vielä vegaani? Ettekö ymmärrä että kasveilla on tunteet myös? Syön vain pillereitä ja labralihaa ja voin paremmin kuin koskaan

No, minä en ainakaan tuohon uuteen kotkotukseen lähde! Eiköhän me parannettu maailmaa jo ihan tarpeeksi hävittämällä kaikki lihan- ja sekasyöjälajit silloin kahdeksansataa vuotta sitten, vai eikö teille hihhuleille riitä mikään? Olen vegaani ja ylpeä siitä. Pitäkää pastillinne nyt, kun niitä on vielä eettisesti oikein syödä XDD

Mmmmmmmmm! Härkistä! Namm!!

Vierailija
379/586 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä saatana meni taas teleporttaamaan itsensä Bahamalle poikien kanssa vkonloppureissuun, vaikka täällä kotona ikivanha perinönä saatu 4D-skanneri piti korjata (just tilasin varaosat siihen Neptunuksesta ja kylläpä taas toimitus kesti, Posti kun jakaa postia enää kerran kuukaudessa). Kostan sille  estämällä mun ajatustenluvun ja piilottamalla kaikki kämpän remoutecontrollerit, siinäpä yrittää tulostaa itselleen uutta, kun skanneri on valmiiksi rikki. Häh-hää!

Vierailija
380/586 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä saatana meni taas teleporttaamaan itsensä Bahamalle poikien kanssa vkonloppureissuun, vaikka täällä kotona ikivanha perinönä saatu 4D-skanneri piti korjata (just tilasin varaosat siihen Neptunuksesta ja kylläpä taas toimitus kesti, Posti kun jakaa postia enää kerran kuukaudessa). Kostan sille  estämällä mun ajatustenluvun ja piilottamalla kaikki kämpän remoutecontrollerit, siinäpä yrittää tulostaa itselleen uutta, kun skanneri on valmiiksi rikki. Häh-hää!

Minä olen noissa tilanteissa yleensä laittanut eston päälle meidän teleporttivastaanottimeen, niin mies on saanut teleportata itsensä naapureiden tai vanhempiensa teleporttiin. On kuulemma hieman hävettäny tupsahtaa toisten luo yllättäen ja selitellä, että miksi ei mennyt kotiin. Siinäpähän oppii.