3000- luvun aihe vapaa
Kommentit (586)
Minkälainen on 4017-luvun Aihe Vapaa?
Pojat on saatu tipautettua koulutuksen ulkopuolelle kokonaan, mutta miehiä löytyy silti edelleen yhteiskunnan huipulta; feminismiä tarvitaan! Naisia sorretaan!
Olkiluodon ydinvoimala valmistuu lehtitietojen mukaan muutaman kuukauden päästä. Kiva, että saadaan yksi, kun kaikki muut on jo poistettu käytöstä. Hyvä se on olla joku muukin energianlähde kuin uloste-energia.
Onko se saatanan Länsimetro kohta valmis?
Palsta Mamma herran vuonna 3017. kirjoitti:
Minkälainen on 4017-luvun Aihe Vapaa?
Siellä varmaan vitsaillaan nykyhetken tapahtumista niinkuin ne olisi ajankohtaisia vielä silloin. Varmaan sielläkin jauhetaan näistä sukupuolineutraaleista kasveista, kivistä ja eliöistä niinkuin nykyään.
Isosisko 75v kirjoitti:
Mitä teen? Olin vahtimassa 50v siskoani, kun lastenhoitorobotti meni rikki ja minä vahingossa kloonasin hänet enkä tiedä nyt, että kumpi on oikea sisko ja kumpi klooni, kun tuossa on kaksi täysin identtistä tyttöä jotka molemmat hokevat, että "Minä olen oikea, tuo on klooni".
Eka kerta kun olet kloonauksen kanssa tekemisissä vai? Siellähän se on metatiedoissa perussoftan luomispäivämäärä, sieltähän sä näet kumman deletoit. Mutta ole sitten tarkkana kumman poistat kun se merkitään pysyvästi ylikirjoitetuksi!
Tietenkin kumpikin väittää olevansa oikea, sehän on 100% klooni!
Vierailija kirjoitti:
Isosisko 75v kirjoitti:
Mitä teen? Olin vahtimassa 50v siskoani, kun lastenhoitorobotti meni rikki ja minä vahingossa kloonasin hänet enkä tiedä nyt, että kumpi on oikea sisko ja kumpi klooni, kun tuossa on kaksi täysin identtistä tyttöä jotka molemmat hokevat, että "Minä olen oikea, tuo on klooni".
Eka kerta kun olet kloonauksen kanssa tekemisissä vai? Siellähän se on metatiedoissa perussoftan luomispäivämäärä, sieltähän sä näet kumman deletoit. Mutta ole sitten tarkkana kumman poistat kun se merkitään pysyvästi ylikirjoitetuksi!
Tietenkin kumpikin väittää olevansa oikea, sehän on 100% klooni!
Mutta pitäisikö kuitenkin ottaa varmuuskopio?
Vierailija kirjoitti:
Sukkulassani on matoja.
Missä vtussa oot sen kanssa käyny?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvät neuvot kullanarvoisa. Perjantaina olin viihteellä ja jäin kiinni moraalipoliisille kaupungilla lyhessä hameessa. Ei tarvinnut pitkään olla häkissä kun sain eilen raippoja. Nyt takapuoli on niin kipeä etten voi istua ja huomenna pitäisi mennä töihin enkä kehtaa seisoa koko päivää vaikka kaikki tietävätkin nyt että olen siveetön nainen. Isäni suuttui kaiken lisäksi hirveästi ja sanoi että saa maksaa kaksinkertaiset myötäjäiset verrattuna siveään sisareeni että saa minut naitettua.
Suosittelen hakemaan turvapaikkaa vaikka täältä Auringonkukkagalaksista, täällä on naiset etuoikeutettuja melkein kaikilla planeetoilla! Onnistuu myös niin, että menet naimisiin vaikka pölykoiran kanssa niin saat heti oleskeluluvan.
Hyvä kun niistä presidentin virkakausien rajoituksista luovuttiin. Sauli vaan paranee vanhetessaan. Joko sillä pian alkaa 200. kausi?
Olen aikani kuluksi tehnyt uusia asetuksia vanhaan androidi-kodinhoitorobottiimme. Luultavasti siellä meni jotakin hieman pieleen (vanhojen romujen kanssa on aina vähän hankalaa). Nyt se on öisin kiivenytä naapurin kapseliasunnon katolle tanssiman hula-hulaa ja ulvomaan kaikkia 3:a kuuta. Mikä päivitysohjelma saisi sen rauhoittumaan? Toimitanko sen huoletta kierrätykseen, vai saako sen heittää sekajätteeseen? Neuvoja kaivataan.
Epäilen, että miehelläni on suhden naapurin kotitalousrobotin kanssa.
Arkeologit ovat vihdoin ajoittaneet muinaisen, eteläsuomesta löytyneen hautautuneen tunnelinpätkän noin 2010-luvulle. Kyseessä oli ilmeisesti jonkinlainen päällekkäisten ja peräkkäisten rahastusten automaatti, jota silloin kutsuttiin nimellä länsimetro.
Kummaa, kuinka roborttien väliset suhteet ja tulevat roborttihäät Salatuissa elämissä niin kauheasti kohuttavat ja kuohuttavat tunteita. Ehkä robortit eivät sittenkään ole niin hyväksyttyjä kun on luultu.
Eikös YM:lta eli Yhdistyneeltä maailmalta tullut se telepatialähetys Siriuksen tilanteesta 44.22? Loin tuossa holoseinäni nanoherbaariossa uudet aistinelimet istuntoa varten. Xors on taitava tähtilähetti, suosikkini YM:n galaksineuvostoon.
Miksi työttömät ja toimettomat pakotetaan ikuisen tulottomuuden ja ilman ravintoa jäämisen uhalla kaikkein pahimpiin töihin kaikkein kaukaisimpiin galakseihin ja kaikkein huonoimpiin paikkoihin ? Mitään selviytymisvälineitä tai apuvälineitä ei edes anneta.
Hyviä uutisia! Tiedehenkilöt arvelevat että fuusioreaktori saadaan valmiiksi 50 vuoden kuluttua.
Koska länsimetroprojekti ei edelleenkään ole käytössä se on päätetty aloittaa alusta lähtien uudelleen eli kaikki asennetut rakenteet puretaan, tunnelit täytetään kivellä ja betonilla ja sitten aletaan alusta uudelleen.