Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3000- luvun aihe vapaa

Vierailija
19.09.2017 |

Millaista settii? Tä?

Kommentit (586)

Vierailija
281/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin Ruotsin kansalaisuuden mahd. nopeasti? Kun pitäisi vielä vuosi odottaa ja haluaisimme kumppanin kanssa jo keväällä vihille, sillä emme halua viettää häämatkaamme Venuksella ruuhka-aikaan. Suomessa emme jaksa enää odottaa kolmea vuotta, että ihmisen ja kiven välinen avioliitto laillistetaan, vaan haluamme naimisiin nyt.

Vierailija
282/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muut, joita on kuritettu lapsena: miten teitä rangaistiin ja mistä syistä? Mitä mieltä olette lasten kurituksesta nyt aikuisena? Millaiset välit teillä on vanhempienne kanssa?

Minä sain rajusti rankkua jo siitä, kun liikahdin väärin: Esim 76-vuotiaana räjäytin koko naapuruston avaruusraketit ja talloin naapurin mikrobiviljelmän. Äiti oli aina sitä mieltä, että lapsen ei kuulu saada toteuttaa itseään, joten hän heristi minulle sormea. Tästä jäi aivan hirveät traumat ja arvottomuuden tunne. Tukahdutin itseni ja vasta nyt vuosisatojen terapian ja itsetutkiskelun jälkeen pystyn ajattelemaan tulevaisuutta valoisana asiana.

"Äitiä" en ole tavannut kahteensataan vuoteen. Ihmetelköön siinä, mikä meni vikaan, kun tytärtä ei kiinnosta nähdä.

Isä oli aina tukenani, mutta hän kuoli venuslaiseen keltayskään kun olin 60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin juuri uuteen syysmuotiin, joka on kuulemma saanut vaikutteita 2000-luvun alusta. Tosi kivannäköisiä ja käytännöllisiä nuo leggarit, tunikat ja crocsit! Ja hauska tuo musta-oranssi Kouvola-tukka. Mutta mikä ihme on Kouvola?

Vierailija
284/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että luonnostaan punatukkaisia ihmisiä on koskaan ollut oikeasti.

Vierailija
285/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin juuri uuteen syysmuotiin, joka on kuulemma saanut vaikutteita 2000-luvun alusta. Tosi kivannäköisiä ja käytännöllisiä nuo leggarit, tunikat ja crocsit! Ja hauska tuo musta-oranssi Kouvola-tukka. Mutta mikä ihme on Kouvola?

Kouvola oli muinainen tutkimuslaboratorio jossa käynnissä olleessa ihmiskokeessa pyrittiin tuottamaan vaatimattomia, vähään tyytyviä työläisiä teollisuuden palvelukseen. Robotisoinnin vietyä kaikki fyysiseen ponnisteluun liittyvät työpaikat jäi ihmiskokeen tulokset tarpeettomiksi. Koska kokeesta vastaava virasto oli päätetty lakkauttaa Sipilän viidennen hallituksen toimesta eikä asia ollut kenenkään vastuulla, Kouvolan laboratorio säilyi pitkälle 2100-luvulle asti kunnes pitkään jatkunut hiusvärien liikakäyttö oli rapauttanut geeniperimän ja koeihmisten lisääntymiskyvyn.

Vierailija
286/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi helevata, Espoon metro ei valmistukaan vielä tässä kuussa. Lupasivat että ensi kuussa viimeistään, mutta alkaahan tässä jo luottamus horjua. Ei taida tulla valmista...

Se on länsimetro, ei mikään Espoon metro. Metrolinjat kun ulottuvat sitten muuallekin kuin vain Espooseen.

Nyt on väärää tietoa. Alunperin oli tarkoitus että metrolla olisi päässyt ajelemaan EspooSTA, nyt vain valmistui Espoon osuus. Siksi väylä sai nimekseen Espoon metro, jota ajellaan sitten jatkossa kahden aseman välillä.

Vierailija
287/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Universumipötköt litteitä ja jonoissa ja ne jonot kuten dna vielä kierteellä ja hirmu pitkä lanka tulossa?

Vierailija
288/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kätevää kun keksivät tuon ihon väri vaihto koneen ja sukuouolenvaihtaminenkin käy lennosta vaikka viihteellä ollessa.

Vierailija
289/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme abduktiolieden. Safkat tosiaan räjäyttää tajunnan kiertoradalle asti ihan niin kuin luvattiin.

Vierailija
290/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen on meidän kilttimiesten kohtalo, yksin meidän on oltava vielä vuonna 3017 kun emme me teille naisille vieläkään kelpaa. Minä löysin internetin syövereistä noin tuhat vuotta vanhoja viestejä, joissa sen aikaiset miehet (jotka kaikki asuivat jostain syystä Maapallo nimisellä planeetalla) ja he valittivat jo silloin kovasti yksinäisyyttä. Sen jälkeen kilttimiehille koitti tähän mennessä parhaat ajat, kun robotit kehitettiin niin pitkälle, että näille yksinäisille miesraukoille löydettiin lähes aidot seuralaiset robottinaisista ja joilta se saivat jopa melkein oikeaa seksiä vastaavaa seksiä. Sitten kuitenkin jo parin kolmen sukupolven päästä robotit olivat kehittyneet niin pitkälle, että heille kehittyi oma tahto, jonka jälkeen naisroboteille ei enää kelvannut kilttimies, oli hän sitten kotoisin Maapallolta, joltain muulta planeetalta tai oli hän sitten robotti itsekin. Nykyäänhän kilttimies ei kelpaa naiselle, oli hän sitten miltä planeetalta kotoisin. Kai se on kilttimiesten kohtalo, luultavasti jo ihmisten apinamaisissa esi-isissä oli omat kilttimiehet tai siis kilttiurokset, jotka eivät lauman naaraille kelvanneet, vaan jotka ajettiin pois laumasta muinaisten petojen ruoaksi naaraiden jäädessä laumaan pentujen ja jännäurosten kanssa.

Vierailija
291/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies 275v vuonna 3017. kirjoitti:

Surullinen on meidän kilttimiesten kohtalo, yksin meidän on oltava vielä vuonna 3017 kun emme me teille naisille vieläkään kelpaa. Minä löysin internetin syövereistä noin tuhat vuotta vanhoja viestejä, joissa sen aikaiset miehet (jotka kaikki asuivat jostain syystä Maapallo nimisellä planeetalla) ja he valittivat jo silloin kovasti yksinäisyyttä. Sen jälkeen kilttimiehille koitti tähän mennessä parhaat ajat, kun robotit kehitettiin niin pitkälle, että näille yksinäisille miesraukoille löydettiin lähes aidot seuralaiset robottinaisista ja joilta se saivat jopa melkein oikeaa seksiä vastaavaa seksiä. Sitten kuitenkin jo parin kolmen sukupolven päästä robotit olivat kehittyneet niin pitkälle, että heille kehittyi oma tahto, jonka jälkeen naisroboteille ei enää kelvannut kilttimies, oli hän sitten kotoisin Maapallolta, joltain muulta planeetalta tai oli hän sitten robotti itsekin. Nykyäänhän kilttimies ei kelpaa naiselle, oli hän sitten miltä planeetalta kotoisin. Kai se on kilttimiesten kohtalo, luultavasti jo ihmisten apinamaisissa esi-isissä oli omat kilttimiehet tai siis kilttiurokset, jotka eivät lauman naaraille kelvanneet, vaan jotka ajettiin pois laumasta muinaisten petojen ruoaksi naaraiden jäädessä laumaan pentujen ja jännäurosten kanssa.

Johtuu neofeministien vaatimuksista joiden toteuttaminen johti esineiden, palveluiden, ilmiöiden ja ajatusten tunnustamiseen omiksi yksilöikseen joilla on tunteet, halut ja pelot. Nykyään tämä on ihan päivänselvä juttu mutta 2000 asiat eivät niin olleet. Siksi esimerkiksi laasti seinässä saattaa olla patriarkaalisen yhteiskunnan alistamaa ja sen tunteet täytyy ottaa huomioon. Miksi siis feminiinisiä robotteja ei haluttu antaa kilttimiesten naisvihan kohteeksi.

Vierailija
292/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saan robotin siivoamaan? Makaa vaan sohvalla eikä suostu toimimaan.

Vierailija
293/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile sille  kautta rantain kuinka laiskat robotit voivat joutua kierrätykseen ja miten niistä voidaan tehdä taskulamppuja. Älykäs robotti säikähtää ja ryhtyy kiitollisena töihin.

Vierailija
294/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kuvitella: putki, jota pitkin päivän vitamiinit tulee meille aamuisin, oli katkennut, kun joku oli lentänyt jollain rämällä mopollaan sitä päin. Lastenhoitajamme odotti vauvojen kanssa melkein 8 minuuttia, kunnes vika saatiin korjattua ja saimme päivän annokset käyttöön. Kai sitä aikuiset olisi kestäneet ilman ravintoa hetken, mutta viiden vauvan kitinä ei ollut mukavaa kuunneltavaa, varsinkin kun olin juuri lataamassa aivojani.

Mieskin alkoi jo miettiä, että pitääkö itse lähteä ulos katsomaan missä vika, kun ei mitään signaaleja edes näkynyt. No, onneksi ei ehtinyt lähteä, hänen ihonsa ei ainakaan 10 vuotta sitten kestänyt punottamatta auringonvaloa, kun piti käydä tarkistamassa joku juttu pihassa.

Kaiken lisäksi samana aamuna hoitaja koodasi vauvoille vahingossa vaatteet päälle samalla koodilla, emmekä enää ole varmoja, kuka on kukin, mutta ei se varmaan haittaa, ovat niin pieniä vielä, tulostuivat kuukausi sitten.

Vierailija
295/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijulautani hajosi enkä tiedä minne putosin.

Vierailija
296/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua jotenkin niin risoo lukea holonäytöltä juttuja kun joku valittaa lomalennon olleen kolme minuuttia myöhässä. Sitten AINA vedetään joko se pikkulapsikortti tai vanhuskortti esiin. Niinkun myöhästyminen ei harmittaisi muita ollenkaan. Ei kuule pidä ottaa sitä riskiä ottaa halpalento esimerkiksi kuuhun jos elämä kaatuu aluksen myöhästymiseen. Vai olisko parempi että palaisit pölyksi kun lämpökilvestä on irtonnut pari tiiltä eikä sitä korjattaisi, häh?

Vierailija
297/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile sille  kautta rantain kuinka laiskat robotit voivat joutua kierrätykseen ja miten niistä voidaan tehdä taskulamppuja. Älykäs robotti säikähtää ja ryhtyy kiitollisena töihin.

Tuo on liian julmaa. Mä en voi käsittää miten voit edes ehdottaa tuota. Ne on kuule eläviä olentoja nekin ja niilläkin on tunteet. Kaikki elämä on arvokasta oli tausta mikä tahansa.

Vierailija
298/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kuvitella: putki, jota pitkin päivän vitamiinit tulee meille aamuisin, oli katkennut, kun joku oli lentänyt jollain rämällä mopollaan sitä päin. Lastenhoitajamme odotti vauvojen kanssa melkein 8 minuuttia, kunnes vika saatiin korjattua ja saimme päivän annokset käyttöön. Kai sitä aikuiset olisi kestäneet ilman ravintoa hetken, mutta viiden vauvan kitinä ei ollut mukavaa kuunneltavaa, varsinkin kun olin juuri lataamassa aivojani.

Mieskin alkoi jo miettiä, että pitääkö itse lähteä ulos katsomaan missä vika, kun ei mitään signaaleja edes näkynyt. No, onneksi ei ehtinyt lähteä, hänen ihonsa ei ainakaan 10 vuotta sitten kestänyt punottamatta auringonvaloa, kun piti käydä tarkistamassa joku juttu pihassa.

Kaiken lisäksi samana aamuna hoitaja koodasi vauvoille vahingossa vaatteet päälle samalla koodilla, emmekä enää ole varmoja, kuka on kukin, mutta ei se varmaan haittaa, ovat niin pieniä vielä, tulostuivat kuukausi sitten.

Vieläkö te käytätte vitamiineja? Me emme ole sen jälkeen laittaneet mitään suuhumme, kun ravinnon alkoi saamaan lasersäteiden välityksellä. Laite tunnistaa, missä olemme, sen voi säätää ihan automaattiseksi.

Vierailija
299/586 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin just klassisen musiikin konsertissa perheen kanssa. Olihan se mahtavaa kuulla ikivanhat suomiklassikot kuten frederikin titanik tai jvg:n tarkenee esitettynä muinaisella tekniikalla.

Vierailija
300/586 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? Olin vahtimassa 50v siskoani, kun lastenhoitorobotti meni rikki ja minä vahingossa kloonasin hänet enkä tiedä nyt, että kumpi on oikea sisko ja kumpi klooni, kun tuossa on kaksi täysin identtistä tyttöä jotka molemmat hokevat, että "Minä olen oikea, tuo on klooni".