Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3000- luvun aihe vapaa

Vierailija
19.09.2017 |

Millaista settii? Tä?

Kommentit (586)

Vierailija
341/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma en ole opinut suomea vaika olen olut taala odotamasa turvapaikaa jo pitkan aika. Tuhat vuota taika enama, mun pärhe viela irakisa.

Vierailija
342/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinoaivoissani tapahtui tänään jotain outoa, aivan kuin vieraita ajatuksia olisi pyrkinyt pintaan. Kummia asioita jostain "työttömyydestä" ja "toimeentulotuesta". Kolmannet aivot menossa, entiset toimineet moitteettomasti. Osaako joku auttaa, en viitsisi taas vaihdatuttaa, koska nykyiset olleet vasta 200vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA lipussa nykyään öljytynnyri

Suomen lipussa lukee verot.fi

Vierailija
344/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kuvitella että noin 3000 vuotta sitten "koko maailma" oli oikeasti pieni pläntti hiekkaista maata ja rantaa jossain maapallon syrjäkylillä.

Voitteko kuvitella että noin 2000 vuotta sitten tiede oli sitä mieltä että aurinko kiertää maata ja osa maapallosta oli vielä "löytämättä". 

Voitteko kuvitella että noin 1000 vuotta sitten ihminen oli tallonut vasta pari jalanjälkeä kuuhun ja kesti pitkään että päästiin lähimmälle planeetalle.

Voitteko kuvitella että noin 500 vuotta sitten kiukuteltiin että siirtokunnat lähimmillä planeetoilla maksavat liikaa eivätkä oikeastaan tuota mitään lisäarvoa.

Nyt kun maapallo on ollut ns. täynnä jo satoja vuosia maksuhalukkuutta yhtäkkiä löytyykin ja tuntuu että mikään epämukavuus ei ole liikaa kunhan pääsee pois maapallolta perheineen.

Vierailija
345/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetimme just marsiin lastin moottorisahoja tutkimuslaitokseen joka testaa teleporttilaitteita. Jostain syystä tuli omituinen paha ennakkoaavistus ja peruin jo sovitun viikonloppuloman marsissa vaimon kanssa. Menemme sittenkin jupiterin kuuhun vaikka se maksaakin kolminkertaisesti.

Vierailija
346/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku keksii kunnon teleporttausestot! Muuten kuolen näitten pumpsahtelevien yli innokkaitten galaximiesten tunkeiluun! Kokeilin jo yhtä jossa oli suora esto niin eikös se piru älynnyt proxytä toiseen galaxiin ja pumpsahtaa siihen vierelleni kun olin kytkettynä viihdejärjestelmään knauttien kaukaisista ajoista ja Tarzan tyyppisistä maanmiehistä.

Vierailija
347/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ollut vessapaperiakin! Kokonaisia rullasettejä.

:D Aivan, oon nähny sellasesta kuvankin. Ajatelkaa sillon joskus tungettiin paperia pyllyyn :D Kyllä on ollut kohtalaisen primitiivistä meininkiä!

Vierailija
348/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin juuri Kotipizzasta lentävän lautasellisen pizzaa.

Minä taas perjantain kunniaksi muutaman puolenlitran kaljakuplan. Eiköhän ne sieltä kohta leijaile, täällä jo suu auki odotan :P

Vierailija
349/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legendaarinen Aromipesä ollaan keksitty taas uudella galaxilla ja naurattaa jo etukäteen miten se legenda päättyy. En kuitenkaan aio vinkata että kantsis vilasta tulevaisuuteen. Vähän väsynyttä mutta viihdyttävää katsoa miten sitä geenimuunnosmuhennosta taas valmistetaan 18 ssa Maan tunnissa kun nopeampiakin tapoja kieltämättä jo olisi.

Vierailija
350/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ollut vessapaperiakin! Kokonaisia rullasettejä.

:D Aivan, oon nähny sellasesta kuvankin. Ajatelkaa sillon joskus tungettiin paperia pyllyyn :D Kyllä on ollut kohtalaisen primitiivistä meininkiä!

Olen kuullut että kissat käyttivät niitä treenivälineinään

Vierailija
351/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin mieheen mutta hänellä on pieni penis :( mitä teen?

Ethän sinä höpsö tarvitse miestä. Ohjelmoi aivosi tuntemaan mielihyvää.

Kaikkia sitä on.

Tuo on sitä postuusavuttomuuden aikakauden jäämistöä eli aivosakanneen koneen toimintahäiriö?

Vierailija
352/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa, mieheni on alkanut suhteen kotitalousrobottimme kanssa. Koti on siivoton ja he lukkiutuvat milloin minkäkin oven taakse. Palautanko robotin Siriuksen kotipalveluvälitykseen ?  Olisiko järkevää pyytää neutraalimpi apulainen vai teenkö työt itse?

Vierailija
353/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs spacemammat aikoo tehdä ruoaksi tänään?

Vierailija
354/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs spacemammat aikoo tehdä ruoaksi tänään?

Taivaallista meteorivyön karkeaa salaattia  alkupalaksi.

Tähtianiksella maustettu laboratoriokasvatettu pihvi kuunkeltaisella kastikkeella ja Telluksen vanhanajan perunoita.  

Jälkiruoaksi pilven kuohkeata kermavaahtoa ja mars- patukoita.

Vierailija
355/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapsemme Linnunradan- päiväkotiin ensimäistä kertaa. Pyysivät tuomaan avaruuspuvun sädesuojakertoimella 600 bek. Riittääkö se vai olisiko syytä varmuudenvuoksi hankkia isommalla kertoimella. Oletteko olleet tyytyväisiä Linnunradan päiväkerhoketjuun ?

Vierailija
356/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lento buukattu Napakymppiohjelman yleisöksi! Kokemuksia?

Vierailija
357/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa, että vielä joskus vuonna 2017 syötiin oikeaa lihaa, siis eläimistä saatua lihaa! Eikö olekin törkeää, tappaa nyt eläimiä ja syödä niitä! Onneksi nykyään on saatavilla laboratoriossa kasvatettua keinolihaa, siis jos joku vielä haluaa syödä, mitenkään välttämätöntähän se ei enää ole, koska voi vain ottaa kätevästi niitä energiapillereitä ja ravintoainepillereitä. Minäkin otan kolmesti päivässä kourallisen niitä pillereitä ja saan tarvittavan energian ja ravintoaineet niistä.

Vierailija
358/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästin jorbon, täytin sen vaahtokumilla ja naulasin seinälle.

Vierailija
359/586 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma vuonna 3017. kirjoitti:

Kuvitelkaa, että vielä joskus vuonna 2017 syötiin oikeaa lihaa, siis eläimistä saatua lihaa! Eikö olekin törkeää, tappaa nyt eläimiä ja syödä niitä! Onneksi nykyään on saatavilla laboratoriossa kasvatettua keinolihaa, siis jos joku vielä haluaa syödä, mitenkään välttämätöntähän se ei enää ole, koska voi vain ottaa kätevästi niitä energiapillereitä ja ravintoainepillereitä. Minäkin otan kolmesti päivässä kourallisen niitä pillereitä ja saan tarvittavan energian ja ravintoaineet niistä.

Tuosta oli juttua holovisiossa viime tähtiviikolla. Että on olemassa teoria evoluutiosta joka olisi muovannut ihmistä sopeutumaan ympäristön olosuhteiden mukaiseksi ja siten muka ihminen olisi saanut lihansyöjän hampaat! Kuinka naurettavaa. Tajuaahan nyt jokainen että jos oltaisiin miljooniksi vuosiksi jääty odottamaan että kyllä se evoluutio hoitaa niin niinhän sitä oltaisiin häivytty tähtisumuun koko eläinlaji. Oikeastaan hämmästelen miten yleensä syötiin ennen kun oli ravintotabletteja.

Vierailija
360/586 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävi kauppa. Minä osti makaroni. Minä valmistaa makaroni mikro. Makaroni palaa. Apua!

(idioluutio olikin totta)